Vaccin en bloeddonatie

filosofische debatten en bedrijven.

Verband tussen vaccinatie en bloeddonatie

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Rajqawee
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1322
Inschrijving: 27/02/20, 09:21
Plaats: Occitanie
x 577

Re: Vaccin en bloeddonatie




par Rajqawee » 06/09/21, 15:45

1m58! Als het indiscreet was, zou ik mijn gewicht niet hebben geschreven;)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vaccin en bloeddonatie




par Obamot » 06/09/21, 15:48

ABC2019 schreef:
Obamot schreef:Bijna iedereen is minstens één keer in zijn leven ingeënt, dus waar is dit draadje voor?

Ik had het duidelijk over anti-covid vaccins
Maar nogmaals, WAT je ook wilde zeggen, dat ontkracht op geen enkele manier mijn opmerking Mòssieur de manipulator die de takken inhaalt ...

Dat is des te relevanter, Môssieur 'de ultraselectieve' die bij benadering maakt' : Mrgreen:

Dus het heeft het aantal "anti-vax" drastisch verminderd, en je vindt het duidelijk niet leuk ...

Bovenal, bewijs dat je ALLES zegt .... en discussies opent die ALLES zeggen ... Dat is klote.
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vaccin en bloeddonatie




par Janic » 06/09/21, 15:52

abcon
Ik had het duidelijk over anti-covid-vaccins, er zijn er nog minstens 4 die het volledig hebben begrepen ... : Roll:
ah, ja en waar is het verschil?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Vaccin en bloeddonatie




par ABC2019 » 06/09/21, 16:10

Rajqawee schrijft:1m58! Als het indiscreet was, zou ik mijn gewicht niet hebben geschreven;)


ok, dit zijn vrij normale metingen voor vrouwen (maar ik besef dat ik niet zeker weet wat je geslacht is!), maar het is waar dat ze systematisch 500 ml lijken te nemen, ongeacht hun gewicht, wat een beetje merkwaardig is ...

Kortom, ik zou je in de categorie "geef geen bloed maar zou het wel willen doen" plaatsen : Mrgreen: )
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Vaccin en bloeddonatie




par ABC2019 » 06/09/21, 16:12

Janic schreef:abcon
Ik had het duidelijk over anti-covid-vaccins, er zijn er nog minstens 4 die het volledig hebben begrepen ... : Roll:
ah, ja en waar is het verschil?

het is gewoon dat de draad was om te proberen te verifiëren wat werd gesuggereerd in een commentaar op het artikel, dat degenen die bloed doneerden meer kans hadden om het covid-vaccin te krijgen, dat is alles. Daarna heb ik er geen oordeel over gegeven, ik was gewoon benieuwd of het geverifieerd kon worden of niet (voorlopig is dat niet het geval).
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Vaccin en bloeddonatie




par Christophe » 06/09/21, 16:14

Zijn hier Jehova's Getuigen? : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Vaccin en bloeddonatie




par GuyGadeboisTheBack » 06/09/21, 16:37

Christophe schreef:Zijn hier Jehova's Getuigen? : Mrgreen:

Ik ben een getuige van Gergovie. : Mrgreen:
0 x
Rajqawee
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1322
Inschrijving: 27/02/20, 09:21
Plaats: Occitanie
x 577

Re: Vaccin en bloeddonatie




par Rajqawee » 06/09/21, 16:44

ABC2019 schreef:
Rajqawee schrijft:1m58! Als het indiscreet was, zou ik mijn gewicht niet hebben geschreven;)


ok, dit zijn vrij normale metingen voor vrouwen (maar ik besef dat ik niet zeker weet wat je geslacht is!), maar het is waar dat ze systematisch 500 ml lijken te nemen, ongeacht hun gewicht, wat een beetje merkwaardig is ...

Kortom, ik zou je in de categorie "geef geen bloed maar zou het wel willen doen" plaatsen : Mrgreen: )


Ik ben helemaal een man. Geconcentreerd natuurlijk! Ja, ik wil graag mijn bloed doneren, vooral omdat ik O negatief ben... Ik heb destijds gevraagd of we minder dan 500ml mochten geven, maar dat kan niet, om allerlei logistieke redenen toch best logisch.

Jammer, anders doe ik het goed...
2 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vaccin en bloeddonatie




par Obamot » 06/09/21, 17:08

Christophe schreef:Zijn hier Jehova's Getuigen? : Mrgreen:

Ik kom meer van hier en elders: blij! : Mrgreen:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vaccin en bloeddonatie




par Janic » 06/09/21, 17:56

Lang geleden, in de dagen van bedorven bloed, stelde ik deze vraag aan een ambtenaar van de nationale veiligheidspolitie, over de JW's die precies bloed weigerden (niet de andere vervangingstechnieken) en hij antwoordde filosofisch dat ze daar gelijk hadden " ! :? 8)
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 151-gasten