Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Mijn vrouw werkt op een covid-school?




par Christophe » 04/09/21, 11:53

EC-band!

1 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2214
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 506

Re: Mijn vrouw werkt op een covid-school?




par phil59 » 04/09/21, 20:54

De meer geschikte term zou risico zijn geweest....
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Mijn vrouw werkt op een covidschool? Kinderen en tieners VS COVID




par Christophe » 21/11/21, 16:00

Ik kreeg dit "afschuwelijke" bericht, dus ik geef door...

De nieuwste richtlijnen voor de strijd tegen COVID op school in Wallonië en Brussel...1/4 van de studenten moet positief zijn om te besluiten een klas te sluiten... ZE ZIJN VOLLEDIG CONS of wat?

Beste ouders,

Ik kom bij u terug om u te informeren over de informatie van de laatste Covid-circulaires.

Dit zijn de belangrijkste punten:

1. We sluiten een klas niet meer als twee kinderen positief zijn, maar als 25% van de kinderen in dezelfde klas over een periode van 7 opeenvolgende dagen positief wordt gediagnosticeerd. Ze zijn gek ?

2. Bij verdenking van covid hebben niet langer de directeuren direct de leiding maar in eerste instantie het Callcenter voor casemanagement. Die neemt dan contact op met de PSE (Gezondheidsbevordering op School: schoolgezondheidscentrum) die verantwoordelijk is voor de school. Vervolgens neemt de PES, met inachtneming van deze volgorde, contact op met de school.

3. Zodra de PSE de school op de hoogte heeft gebracht van een positief geval in een klas - en alleen dan - moet de school de families van de andere kinderen in de klas op de hoogte brengen om een ​​zorgvuldige opvolging gedurende de volgende 10 dagen te verzekeren.

4. Aan de aanwijzingen wordt duidelijk gevraagd niet te reageren voordat de PSE contact met hen heeft opgenomen, zelfs als de betrokken familie de school heeft geïnformeerd.

5. Wanneer 25% van de kinderen in dezelfde klas positief is, activeert de PSE een sluiting van de klas. We hebben het nu over Noodstop. De duur en voorwaarden van de sluiting zullen op dat moment worden gespecificeerd.

6. Het is nu het tracerende callcenter dat zorgt voor het zoeken naar risicovolle contacten. Ter herinnering: deze contacten moeten worden getest en een quarantaineperiode respecteren. Het is hetzelfde callcenter dat testvoorschriften en quarantainecertificaten zal verstrekken.

7. Leerlingen P5-P6 (CM2 en 6e equivalent) moeten het mondkapje dragen bij het verlaten van het schoolterrein en aankomen op een afgesloten plaats (dit geldt tijdens het vervoer naar de sporthal en het zwembad). Maar niet op school...het is heel slim...

8. Het dragen van een mondkapje is verplicht op het schoolterrein voor alle volwassenen (ouders en leerkrachten).

8. De Federatie Wallonië-Brussel legt ons een permanente ventilatie van de klassen op. We raden u ten zeerste aan om uw kinderen dienovereenkomstig te kleden!

We rekenen op uw begrip en medewerking bij deze voorzorgsmaatregelen.

Bien à vous,


Kortom, België wil de pandemie graag een boost geven via de scholen dat het niet slechter had beslist!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Mijn vrouw werkt op een covidschool? Kinderen en tieners VS COVID




par Christophe » 21/11/21, 16:03

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Mijn vrouw werkt op een covidschool? Kinderen en tieners VS COVID




par Christophe » 22/11/21, 00:32

3 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Mijn vrouw werkt op een covidschool? Kinderen en tieners VS COVID




par Christophe » 24/11/21, 19:03

Het is zo groot als een huis!! Nadat Pastex besmet is (vermoedelijk door zijn dochter), is het de beurt aan Latombe:



Dit heet massamanipulatie om het verplichte vaccin voor kinderen onder de 12 jaar door te geven!!

Goebbels moet zich omdraaien in zijn massagraf! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

edit: oeps het is van september 2020 sorry...
2 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16134
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5245

Re: Mijn vrouw werkt op een covidschool? Kinderen en tieners VS COVID




par Remundo » 24/11/21, 19:59

deze kennis van Kacarine LaTombe, veelvuldig beschadigd door de laboratoria (in het bijzonder Gilead)

beweerde zonder een ooglid te knipperen dat de macchin een totale bescherming was tegen het virus ...

stuitert nu, besmet als de anderen, en zegt dat haar kind op haar is overgedragen ...

om alle kinderen naar de covid macchinale hel te brengen.

Deze mensen zijn monsters. :onheil:
1 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14937
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4351

Re: Mijn vrouw werkt op een covidschool? Kinderen en tieners VS COVID




par GuyGadeboisTheBack » 24/11/21, 20:09

Remundo schreef:Deze mensen zijn monsters. :onheil:

En deze rotte Lacombe ontving het Legioen van Eer als dank voor zijn monsterlijkheid. :onheil:
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Mijn vrouw werkt op een covidschool? Kinderen en tieners VS COVID




par Janic » 24/11/21, 20:13

remondo
Deze mensen zijn monsters. :onheil:
wie zou dat durven geloven, het is gemaakt voor het geluk van mensen, nee! : Roll: Vraag het ABC van dienst, de zelfverklaarde medisch expert!
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14937
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4351

Re: Mijn vrouw werkt op een covidschool? Kinderen en tieners VS COVID




par GuyGadeboisTheBack » 24/11/21, 20:19

Janic schreef:remondo
Deze mensen zijn monsters. :onheil:
wie zou dat durven geloven, het is gemaakt voor het geluk van mensen, nee! : Roll: Vraag het ABC van dienst, de zelfverklaarde medisch expert!

Beeld
2 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 178-gasten