Neon die kraakt en de stroomonderbreker blaast vervangen door 230V Led Neons

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Neon die scheurt en de stroomonderbreker blaast vervangen door 230V Led Neons




par GuyGadeboisTheBack » 03/09/21, 22:54

>Voor openbare verlichting bestaan ​​voldoende krachtige LED-lampen. Er moet echter actieve of passieve koeling aan worden toegevoegd. Het kost meer (de hele unit moet worden vervangen, nou ja, niet de mast, het hoofd). Zijn ze, gezien de lange levensduur van deze lampen, snel afgeschreven?

LED 500W = 60.000 lm, levensduur tussen 30000 en 50000 uur. Natuurlijk enkele waardeschommelingen afhankelijk van advertenties en merken.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13713
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Neon die scheurt en de stroomonderbreker blaast vervangen door 230V Led Neons




par izentrop » 04/09/21, 00:26

Exnihiloest schreef:
Ja, ik had ze gezien, maar het past niet in de toegewezen ruimte. Het is voor dit soort lamp: https://www.cosyprice.com/images/Image/1_1402318949.jpg

De afstand tussen de as van de lamp en de metalen bodem moet binnen 2 tot 3 cm zijn.
Je houdt me nog steeds voor een idioot omdat ik niet naar de tweede link heb gekeken. :frons:
Houd er rekening mee dat de dimmer van deze halogeenlampen niet is ontworpen om de helderheid van een LED te variëren.
Beeld
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 187-gasten