Slaapstoornissen

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
gillesberdugo
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 09/08/21, 09:15
x 5
Neem contact op met:

Re: Slaapproblemen




par gillesberdugo » 09/08/21, 22:59

Het is beter om de vraag aan een arts te stellen, die een echte diagnose kan stellen en de echte oorzaak van de slaapstoornis (die een symptoom van een ziekte kan zijn) kan vinden. Met betrekking tot meer natuurlijke methoden zouden we kunnen toevoegen: !. Bemiddeling, met name begeleid (ik vind dat je door een stem te volgen meer kunt ontspannen en in een passiviteit kunt verkeren die uitnodigt tot slapen) 2. Een zeer warme douche, waarbij endorfine vrijkomt 3. Alle gedachten in een notitieboekje opschrijven 3. Een ASMR kijken SPA-type ontspanningsvideo (bij gebrek aan geld voor een echte SPA-sessie). 4. Het gebruik van essentiële olie-synergieën. :?
2 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 180 gasten