Voorstelling

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
rapha5l
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 25/02/07, 11:44
Plaats: Parijs

Voorstelling




par rapha5l » 25/02/07, 13:11

Hallo iedereen,

Even voorstellen, mijn naam is Raphaël. Ik heb onlangs de theorie van de vrije energie ontdekt en sindsdien probeer ik mensen te contacteren die zeggen dat ze er tevergeefs in zijn geslaagd deze machines te vervaardigen (JL Naudin, Dos Santos Michel...). Volgens de onderwerpen die ik heb gelezen, kunt u ook geen contact meer met hen opnemen? Ik weet niet of dat betekent dat we ze het zwijgen willen opleggen of dat het een enorme hoax is.

Dus ondanks deze eerste mislukking probeer ik nog steeds mensen in de regio Parijs te ontmoeten die geïnteresseerd zijn in dit onderwerp. Om deze nieuwe theorie te kunnen proberen te begrijpen (zelfs de klassieke natuurkunde, want zelfs dat lijkt mij niet logisch), probeer dan uiteraard een model te bouwen.


@+

ps: Ik heb de smot van JL Naudin gemaakt, maar het is me niet gelukt om deze (met andere smots) te voltooien om een ​​eeuwigdurende beweging te creëren
0 x
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 01/03/07, 22:20

Welkom bij jou, Rapha5l, :D

We zijn er allemaal, verzamelen informatie en proberen het winnende model uit.

Goede zoektocht, wij leven met je mee.

A +++
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.
YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6

Vertegenwoordiging




par bham » 02/03/07, 10:15

rapha5l schreef: Ik heb onlangs de theorie van de vrije energie ontdekt en sindsdien probeer ik mensen te contacteren die zeggen dat ze er tevergeefs in zijn geslaagd deze machines te vervaardigen (JL Naudin, Dos Santos Michel...). Volgens de onderwerpen die ik heb gelezen, kunt u ook geen contact meer met hen opnemen? Ik weet niet of dat betekent dat we ze het zwijgen willen opleggen of dat het een enorme hoax is.


Hallo rapha51, ik kreeg een reactie van JLNaudin, enige tijd nadat ik hem had opgemerkt dat het leuk zou zijn om zijn hele site te zien, niet alleen in het Engels maar ook in het Frans. Eigenlijk had ik niet verwacht dat hij mij zou antwoorden, wat hij wel deed. Dus misschien moeten we geduld hebben. Omdat karakters van dit type, nou ja, het is heel erg druk, heel erg veel gevraagd en gezien zijn site, precies in het Engels, kun je je voorstellen dat hij e-mails van over de hele wereld moet ontvangen en e-mails van jongens zoals jij en ik die het onmogelijke ontdekken voor de eerste keer en wie graag antwoord wil op hun vragen, dat zijn er zeker heel veel. Dus samenzwering, hoax......nee. Hij brengt al zijn ervaringen binnen ieders bereik, dat is niet erg, vraag niet te veel van hem.
0 x
rapha5l
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 25/02/07, 11:44
Plaats: Parijs




par rapha5l » 04/03/07, 10:27

Hallo,

Dankjewel voor je antwoorden. Is er daarentegen iemand in de regio Parijs of in de nabijgelegen provincie die ik zou kunnen ontmoeten?
Anders is het geen probleem, maar ik dacht dat het werk meer vooruitgang zou boeken als we samen een prototype zouden maken, in plaats van dat iedereen in zijn eigen hoekje zou werken.

@+
0 x
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 04/03/07, 14:54

Bonjour à tous, :D

Ik ben in de Val de Marnes,
Meestal werk ik standaard alleen omdat ik niemand in mijn regio vind.
Wat zijn jouw Rapha5l technische specialiteiten?

A +++
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.

YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
rapha5l
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 25/02/07, 11:44
Plaats: Parijs




par rapha5l » 04/03/07, 21:56

Hallo kwarts,

Ik heb niet echt een specialiteit, ik heb een DUT GEII gedaan, dus ik weet een beetje over elektriciteit en magnetisme. Nou, ik dacht dat ik het wist, want nu begin ik me af te vragen of wat mij is geleerd niet een hoop onzin is (of op zijn minst een deel ervan).
Ik ken de Val de Marnes, ik kan je komen opzoeken als je het ermee eens bent. Ik denk dat we, zelfs als ik niet veel kennis heb, sneller kunnen gaan als er repetitieve taken moeten worden uitgevoerd (zoals bijvoorbeeld het boren van ongeveer vijftig ringen om magneten op een wiel te plaatsen).

@+
0 x
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 08/03/07, 13:48

Dag iedereen?

Sorry voor het late antwoord rapha5l,
Ik ben een beetje overdonderd op dit moment.
als het gaat om samenwerken, waarom niet gewoon,
Persoonlijk ben ik tussen 23 en 1 uur met deze projecten bezig, het is niet gemakkelijk,
bovendien werk ik per ongeluk. Ik heb geen vaste baan, het is een nevenactiviteit voor mij,
en dat doe ik als al het andere kan wachten.

Het is moeilijk te organiseren, althans voorlopig is dat zo.
maar zodra er zich een vacature voordoet, als je op dat moment nog beschikbaar bent, bespreken we dat opnieuw.

A +++
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.

YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42

Vertegenwoordiging




par Capt_Maloche » 08/03/07, 14:30

rapha5l schreef:Hallo iedereen,

ps: Ik heb de smot van JL Naudin gemaakt, maar het is me niet gelukt om deze (met andere smots) te voltooien om een ​​eeuwigdurende beweging te creëren


Ja, we weten al dat elke directe poging tot magneten gedoemd is te mislukken (zie: magnetische circuits)

De heer Naudin voert talloze tests uit en zet zijn goede of slechte resultaten online, dus lees met volledige kennis van de feiten.

AH, ter informatie: ik ben in voor een bijeenkomst van goede wil in Ile de France, ik ben in Essonne
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
rapha5l
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 25/02/07, 11:44
Plaats: Parijs




par rapha5l » 08/03/07, 21:30

Hallo,

Capt_Maloche, ik ben nieuw bij de forum, excuseer mij als ik een domme vraag stel, maar ik zie niet welke link overeenkomt met "zie: magnetische circuits", is het een onderwerp van de forum Of wil je me gewoon iets vertellen over magnetische circuits?


In de smot is het geen directe poging tussen magneten omdat er rekening gehouden wordt met de zwaartekracht.
Wat mij tegenhoudt om het af te maken, is eigenlijk niet veel.
Als de bal bij de uitgang van de smot valt, is het mij niet gelukt (of beter gezegd, ik heb het niet gemaakt omdat ik niet weet hoe ik moet sleutelen) een hellingbaan (of een buis zoals in de JLN-video) waardoor de bal weer omhoog kan gaan . In plaats daarvan heb ik een lagere smot op de uitgang gezet en het is onvermijdelijk dat we door naar beneden te gaan niet langer terug kunnen gaan naar het startpunt.
Het lijkt mij echt dat het gewoon een technisch probleem van mijn kant is. Hier is het probleem niet langer magnetisch, het is alleen maar mechanisch.

Ik heb heel snel de helling (of rails) getekend die ik moet maken. Het hoogteverschil tussen de uitgang van de smot en de ingang van de smot is in de orde van de grootte van de bal (1 of 2 keer de grootte die we hebben kan het repareren).

Beeld


Als deze oprit niet haalbaar is, kunnen we de smots niet voltooien. Op de video van deze link slaagt Naudin er echter in zijn knikker omhoog te brengen: http://jnaudin.free.fr/html/smotidx.htm

Tenzij de video vervalst is, hoeft hij alleen maar zijn grote hit weg te halen en een tweede poging te wagen om opnieuw te beginnen.

@+
0 x
rapha5l
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 25/02/07, 11:44
Plaats: Parijs




par rapha5l » 08/03/07, 22:16

Ik ben ook in voor een bijeenkomst van goede wil in Ile de France. Je kunt contact met mij opnemen via pm of per e-mail (normaal gesproken zou mijn e-mailadres zichtbaar moeten zijn, tenzij ik me vergis).

Kapitein Maloche laat het me weten op de dag dat je een vrij weekend hebt, zodat we elkaar kunnen ontmoeten.
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 88-gasten