Bouw van een ecologisch (Hobbit) huis autonoom in water en elektriciteit

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Littleflwr
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 14/06/21, 12:21
x 2

Re: Bouw van een ecologisch huis (van Hobbit) autonoom in water en elektriciteit




par Littleflwr » 17/06/21, 22:10

Persoonlijk vind ik het eigenlijk niet erg bemoedigend :/
Maar daarom zoek ik ook advies over dit onderwerp. Mijn doel is niet om iets op te bouwen om vervolgens vernietigd te worden.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Bouw van een ecologisch huis (van Hobbit) autonoom in water en elektriciteit




par Christophe » 22/06/21, 14:54

Vertel me of ik het mis heb, maar de Hobbit-huizen lijken een beetje op een variant van de aardverbindingen... plus Viking misschien? : Cheesy:

ecoconstruction-HQE / earthship-the-behuizing-recycle-green-and-Ecolo de 40 jaar t9821.html

Dezelfde levensfilosofie en dezelfde administratieve shit!

Raak vooral niet uit de mal met de bumpers die de markten op hun plaats heel goed beschermen... en de planeet die we raken de coquillard!! :onheil: :onheil: :onheil:
0 x
Littleflwr
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 14/06/21, 12:21
x 2

Re: Bouw van een ecologisch huis (van Hobbit) autonoom in water en elektriciteit




par Littleflwr » 24/06/21, 10:27

Wauw :schok:
Dat is precies het soort dingen waar ik naar op zoek ben. Ik had helemaal geen idee dat het bestond. Hartelijk bedankt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Bouw van een ecologisch huis (van Hobbit) autonoom in water en elektriciteit




par Christophe » 02/08/21, 13:57

1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 132-gasten