Vereniging voor zuivere plantaardige oliën "OLIE"

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
OLI
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 14/02/07, 15:16
Plaats: NOORD PAS DE CALAIS

Vereniging voor zuivere plantaardige oliën "OLIE"




par OLI » 14/02/07, 15:47

Dag iedereen ! Als gebruiker van plantaardige olie heb ik mijn vereniging opgericht om gerecycleerde plantaardige olie te promoten. Wij adviseren gebruikers door middel van speciale monitoring en gratis advies. Wij zijn gevestigd in Nord pas de Calais, neem contact met ons op olieverkooper @ hotmail. en tot snel.

http://olie-web.blogspot.com/

Als ik niet in de juiste sectie sta, kun je me verplaatsen!
0 x
OLIE is een vereniging ter promotie van gerecyclede plantaardige olie. Gratis advies en opvolging. neem contact met ons op olieverkoper@hotmail. Vr
http://olie-web.blogspot.com/
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 14/02/07, 16:13

Dit is de juiste sectie, maar ik heb uw e-mail gecorrigeerd zodat deze niet wordt gescand door vervelende spambots... dus ik raad u ten zeerste aan om uw handtekening te wijzigen als u om uw e-mail geeft... : Cheesy:
Dernière édition par Christophe de 14 / 02 / 07, 16: 17, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 14/02/07, 16:15

ps: wat is een “zwarte vereniging”? :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
antoinet111
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 874
Inschrijving: 19/02/06, 18:17
Plaats: 29 - Landivisiau
x 1




par antoinet111 » 14/02/07, 16:23

Het is net als een paar jaar geleden met de bloei van veel piratenmotorclubs. MCP-knooppuntkoppen, MCP-eieren, MCP ...

waarom er geen rally's meer zijn. Boe

verder is het een leuk initiatief voor vette mensen.
welkom
0 x
Ik stem voor het schrijven van betonnen paal en bruikbaarheid.
Onderaan de praters en een plafondventilator!
OLI
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 14/02/07, 15:16
Plaats: NOORD PAS DE CALAIS




par OLI » 14/02/07, 17:40

oké bedankt voor de e-mail :D , de vereniging zou zwart zijn omdat de statussen momenteel worden opgesteld. Tot snel
0 x
OLIE is een vereniging ter promotie van gerecyclede plantaardige olie. Gratis advies en opvolging. neem contact met ons op olieverkoper@hotmail. Vr

http://olie-web.blogspot.com/
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

Re: Vereniging voor pure plantaardige oliën "OLIE&q




par jean63 » 14/02/07, 18:05

OLI schreef:Dag iedereen ! Als gebruiker van plantaardige olie heb ik mijn vereniging opgericht om gerecycleerde plantaardige olie te promoten. Wij adviseren gebruikers door middel van speciale monitoring en gratis advies. Wij zijn gevestigd in Nord pas de Calais, neem contact met ons op olieverkooper @ hotmail. en tot snel.

http://olie-web.blogspot.com/

Als ik niet in de juiste sectie sta, kun je me verplaatsen!


Oké, ik zag je blog, maar plantaardige olie gerecycled, waar breng je het heen? wat is de prijs per liter?
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2

Re: Vereniging voor pure plantaardige oliën "OLIE's




par zac » 14/02/07, 18:21

jean63 schreef:
Oké, ik zag je blog, maar plantaardige olie gerecycled, waar breng je het heen? wat is de prijs per liter?


welkom

Y moet doen zoals ik, mac crap + filtratie : Lol: : Lol: : Lol:

prijs van de liter alles tellend (opvang, filter, additief werk) ongeveer 0.05€ met een beetje ervaring als je begint met tellen 0.30€.

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

Re: Vereniging voor pure plantaardige oliën "OLIE's




par jean63 » 14/02/07, 18:29

zac schreef:
jean63 schreef:
Oké, ik zag je blog, maar plantaardige olie gerecycled, waar breng je het heen? wat is de prijs per liter?


welkom

Y moet doen zoals ik, mac crap + filtratie : Lol: : Lol: : Lol:

prijs van de liter alles tellend (opvang, filter, additief werk) ongeveer 0.05€ met een beetje ervaring als je begint met tellen 0.30€.

@+


hallo zac,

Ze kennen je goed, ik vind de Macs waardeloos, reserveren ze de olie alleen voor jou of is er concurrentie? Wat deden ze met deze gebruikte olie voordat u deze ophaalde? Hoeveel verkopen ze je per liter?
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 14/02/07, 23:55

Goedemorgen.
In Quebec plaatsen restaurants hun olie in vaten van 22 liter achter de keuken en moet je een bedrijf betalen om de olie te oogsten.
Dus als iemand het komt ophalen, betalen ze minder.
Alleen als je het goede wilt, moet je een afspraak maken met de kok, je plaatst je vat en je vraagt ​​hem alleen om frituurolie dus geen restjes schoonmaak van het bord of iets anders.
In de winter is het meestal maandagmiddag, dan wordt de olie in de vaten overgebracht, dus zorg ervoor dat je de olie gaat pompen als het warm is. De volgende dag heb je een schep nodig om de olie uit het vat te halen.
elke maandag een kleine kantine 60 liter en mooi, voor één man moet je doordeweeks rijden om aan de 60 liter te komen..
Momenteel hebben we de keuze uit restaurants, we nemen gewoon de juiste, er zijn overal..

Restaurants betalen 0,60 euro voor canola-olie voor blikjes van 22 liter, pinda's zijn duurder.
Er zijn maar heel weinig mensen die de moeite nemen om de olie terug te winnen.
Net als bij verwarming met hout: er staan ​​overal veel bomen te rotten..
Je moet de moeite nemen om ze op te rapen!

Andre
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 106-gasten