De impact van internet en sociale netwerken op kinderen en adolescenten

filosofische debatten en bedrijven.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De impact van internet op de jongere generaties




par Obamot » 04/05/21, 15:27

Christophe schreef:Wie heeft anders de verkrachting van de rat gevonden? : Lol: : Lol: : Lol:


Dit is wat ze schrijft op sociale netwerken deze "leraar", zou niet verrast moeten zijn door de drift van de studenten dan ... die worden gereduceerd tot ergens "ã identificeren met een verlegenheid rond het deeg', terwijl ze de toekomst van de natie zijn, (de studenten lezen dit eh ...)

DA28C4D1-A76A-4BFF-A42E-A6D1639BB1A7.jpeg
DA28C4D1-A76A-4BFF-A42E-A6D1639BB1A7.jpeg (289.23 Kio) Consulté 1708 fois


Dan is de kant "heb je me gezien" van de keuze van zijn avatar, verzonnen en hoogdravend (ohlàlã zijn kapsel ...)

74DD8A47-458F-412D-9FE7-1EECD8CA3CEB.jpeg
74DD8A47-458F-412D-9FE7-1EECD8CA3CEB.jpeg (119.71 Kio) Consulté 1698 fois


Daarna durf ik me niet eens voor te stellen hoe zijn leerlingen gekleed in de klas komen, de een nog aantrekkelijker dan de ander!
En om verrast te worden,
Dernière édition par Obamot de 04 / 05 / 21, 15: 35, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79318
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: De impact van internet op de jongere generaties




par Christophe » 04/05/21, 15:29

ABC2019 schreef:dan wat hij met zijn laptop doet op weg naar de universiteit ...


En nog moeilijker: met die van zijn vrienden! Dus laat er geen oplossing achter! We zijn allemaal genaaid! Rol op de grote reset! : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79318
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: De impact van internet en sociale netwerken op kinderen en tieners




par Christophe » 04/05/21, 17:53

Een artikel over het onderwerp dat mijn bovenstaande opmerkingen perfect illustreert!

"Mijn brein rot": wanneer lachen op TikTok leidt tot overwerk

TikTokers die de galerie amuseren, er zijn er genoeg. Soms kondigen sommigen van hen van de ene op de andere dag aan dat ze een pauze gaan nemen of zelfs de app helemaal verwijderen. We vroegen ons af waarom ze stopten tegen TikTok.

Meer dan 280 abonnees, grappige video's die bijna elke dag worden gepost, om te klagen over het nieuws, om te lunchen terwijl ze hun humeur delen of om een ​​paar danspasjes los te laten ... Thomas leek zoveel plezier te hebben op TikTok dat hij zijn fans amuseerde . In maart, bijna een jaar na zijn aankomst, kondigde hij echter via verschillende video's aan dat hij een stap terug moest doen bij deze toepassing.

De makers van humoristische inhoud op TikTok zijn zeer succesvol. Ze zijn er om onmiddellijk cynisch te reageren op elk nieuwsitem of om videoclips van enkele tientallen seconden aan te bieden om de kleine dingen van het dagelijks leven voor de gek te houden. Zodra ze doorbreken, zetten sommige mensen zichzelf onder druk om te proberen het aantal views, likes en abonnees hoog te houden. Om het TikTok-algoritme te blijven doorbreken, moet je veel produceren in kwantiteit en kwaliteit. Een vereiste die niet altijd even gemakkelijk is als het gaat om het schrijven van schetsen en het de hele dag door nadenken over grappen.

Thomas, de manager van de decoratiewinkel die door opsluiting TikTokeur werd, ervoer de mechanica van TikTok als een "vicieuze cirkel". Hij was ervan overtuigd om video's te maken zonder zichzelf onder druk te zetten, "gewoon voor de lol". Maar een paar maanden later besefte hij dat zijn stijgende populariteitscurve voor hem steeds belangrijker werd. “Soms dacht ik uren na en vroeg me af: 'Wat zou ik kunnen zeggen? Ik moet absoluut een video uitbrengen ”, herinnert hij zich, ondervraagd door Numerama.

(...)

Doe een stap achteruit om niet te zinken

Caroline Cuny adviseert om "dingen in een bepaald perspectief te plaatsen": "Ik ben verantwoordelijk voor de inhoud die ik produceer, maar ik ben niet verantwoordelijk voor wat anderen ermee doen, of ze het nu delen of niet, dat het algoritme doorgeeft of niet, het is niet mijn eigen doen ”. U hoeft niet te piekeren over een paar video's die niet zo succesvol zijn als de andere en in plaats daarvan gefocust te blijven op "het huidige moment". Makkelijker gezegd dan gedaan ?

Antoine past deze tips toe op de brief. Hij besefte al snel dat het onmogelijk voor hem zou zijn om elke dag geïnspireerd te worden voor inhoud. "Voor mij is het maken van humorvideo's om mensen aan het lachen te maken, niet om abonnees te werven", zei hij, ondervraagd door Numerama. Om zichzelf te beschermen, kiest hij ervoor om de reacties onder zijn video's niet te bekijken en zich te concentreren op de positieve berichten die hij ontvangt. "Ik probeer altijd in gedachten te houden dat ik het ben die TikTok gebruikt en niet andersom." Maar zijn populariteit neemt geleidelijk toe, hij weet dat hij niet immuun is voor zinken: "De dag dat ik zie dat het maken van 50 likes, het raakt me, zal ik mezelf vragen stellen en misschien stop ik met het maken van video's".

Dankzij zijn entourage slaagde Tomy, de server van het Zuidwesten, erin een stap terug te doen en de controle terug te krijgen. Hij besluit dan het TikTok-avontuur niet op te geven. Voortaan legt hij een dagelijks publicatieritme op door zich meer voor te bereiden: "Ik heb weken van tevoren de tijd om mijn video's te schrijven". Maar dat weerhoudt hem er niet van om aan TikTok te denken als hij gaat slapen en zodra hij wakker wordt.



Waarom TikTok? Ah omdat hij de grote slechte Chinees is? Snapshit en Instagroom zijn ze misschien "goeden"?

0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14928
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4343

Re: De impact van internet en sociale netwerken op kinderen en tieners




par GuyGadeboisTheBack » 04/05/21, 17:56

Ik kan niet wachten op een goed computervirus om het allemaal op de knieën te krijgen ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79318
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: De impact van internet en sociale netwerken op kinderen en tieners




par Christophe » 04/05/21, 18:03

Het volstaat om de CEO van Google en / of zijn familie en 80% van de laptops in de wereld HS te ontvoeren!

Omdat het virus Google is !! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De impact van internet en sociale netwerken op kinderen en tieners




par Obamot » 04/05/21, 18:13

Bijna ABC in de tekst : Lol:
Soms dacht ik uren na en vroeg ik me af: 'Wat zou ik kunnen zeggen? Ik moet absoluut iets posten op de forum»
0 x

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 285 gasten