Uw smartphone (Google) luistert naar u: ervaring met Aloë Vera en de petanque van Dupontel

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Je smartphone (Google) luistert naar je: beleving van Aloë Vera en Dupontel petanque




par Christophe » 07/04/21, 13:18

Zullen we het er over 6 maanden weer over hebben? : Mrgreen:

Hoeveel kost het eigenlijk?

Maar opeens blokkeren ze ook het afluisteren?

Kun je testen? : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4345

Re: Je smartphone (Google) luistert naar je: beleving van Aloë Vera en Dupontel petanque




par GuyGadeboisTheBack » 07/04/21, 13:26

Christophe schreef:Zullen we het er over 6 maanden weer over hebben? : Mrgreen:

Hoeveel kost het eigenlijk?

Maar opeens blokkeren ze ook het afluisteren?

Kun je testen? : Mrgreen:

We kunnen er nu weer over praten, ik heb het sinds 2017 en op mijn smartphone heb ik nooit enige vorm van advertenties.
Hoeveel het kost: € 38.99 voor 3 apparaten, levenslang. Of € 15.05 per jaar in abonnement, altijd voor 3 toestellen. Momenteel is er een korting van 40%.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Je smartphone (Google) luistert naar je: beleving van Aloë Vera en Dupontel petanque




par Exnihiloest » 07/04/21, 22:39

Christophe schreef:Ik heb je al verteld Adblock Adguard en Co. het is rotzooi dat ze niet blokkeren, maar ze vangen de info... om er later geld mee te verdienen... Iedereen denkt gewoon dat ze veilig zijn, terwijl het misschien erger is dan zonder!

Een andere manier om geld te verdienen met de blokkering is de betaling van bonussen door de auteurs van de trackers...

Dus degenen die betalen worden niet geblokkeerd...

Mouahahah wat is deze wereld van teven toch mooi!

Dat hebben we niet meer nodig. Browsers integreren deze beveiligingen rechtstreeks. Sinds mijn laatste versies van Vivaldi heb ik AdBlock niet meer nodig en heb ik ook Privacy Badger ontslagen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4345

Re: Je smartphone (Google) luistert naar je: beleving van Aloë Vera en Dupontel petanque




par GuyGadeboisTheBack » 07/04/21, 23:04

Behalve... Adgard (betaald) werkt systeembreed, niet alleen in de browser.
0 x
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Re: Je smartphone (Google) luistert naar je: beleving van Aloë Vera en Dupontel petanque




par thibr » 18/04/21, 20:50

Hoe werkt het : Wink:



Discussie met Olivier over zijn growth hacking technieken:
.

- het is op het secundaire kanaal: "Micode Talks", er zullen veel interviews en andere coole dingen zijn!

Vandaag praten we met Olivier, een "growthhacker" die alles uitlegt over tracking en zijn webmarketingtechnieken.
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Je smartphone (Google) luistert naar je: beleving van Aloë Vera en Dupontel petanque




par Christophe » 13/01/22, 09:21

De opties om absoluut uit te schakelen op je Android-telefoon

0 x

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 169-gasten