Ivermectin beoordelingen? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par ABC2019 » 17/04/21, 21:23

GuyGadeboisLeRetour schreef:Het ergste is dat de andere idioot net precies herhaalde wat ik net zei door zijn zin te beginnen met "nee". : Roll:

Ik zei niet hetzelfde als jij, je lijkt te zeggen dat ‘positief zijn’ een nauwkeurig criterium is, dat zijn we wel of niet, en ik zeg je dat het afhangt van de gevoeligheid van de test, dus ergens als je 'zijn positief... nou ja, jij bent per definitie positief.

Het enige dat je moet weten is wat de gevolgen zijn in termen van immuniteit, besmettelijkheid, risico op ernstige ziekten, enz... en dat is eigenlijk niet noodzakelijkerwijs duidelijk.

Maar ik weet nog steeds niet wat de 90% van Obamot is, noch de resterende 10%.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par Obamot » 17/04/21, 21:26

Maar ja, dat is het, dom doen, alsof je er niets van begrijpt.

De demonstratie dat je hier een puinhoop maakt, is voor iedereen duidelijk.

Daar stopt het.
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3798
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1321

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par pedrodelavega » 17/04/21, 21:58

Obamot schreef:Jullie zijn echt larven achter jullie pc's, de grappige, die verdomme niet de relevante info kunnen vinden...

: Roll:
Obamot schreef:Blijkbaar zijn de "grappigen" misschien geagiteerd, vraag "piek" van oversterfte het gaat om doodstilte (sinds begin 2021)
Zoals verwacht en zoals geadverteerd. Zet zich een zware neerwaartse trend in?
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par ABC2019 » 17/04/21, 22:35

Obamot schreef:Maar ja, dat is het, dom doen, alsof je er niets van begrijpt.

Ja, ik denk dat ik begreep wat je zei. 90% van de vals-positieve PCR-tests, van de 140 miljoen officiële, betekent dat 14 miljoen echte patiënten?

tenzij je nog een fout hebt gemaakt bij het berekenen van je percentages?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14965
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par GuyGadeboisTheBack » 18/04/21, 00:05

Wetende dat van de 140 miljoen positieven “een aanzienlijk aantal” “echte positieven” vertegenwoordigt die niet ziek zijn vanwege het misbruik van PCR-tests, ook wetende dat van een populatie van meer dan 7 miljard individuen slechts een klein deel is besmet getest, eindelijk wetende dat het aantal officieel getelde sterfgevallen 3 van de 004 bedraagt ​​(dat wil zeggen 371%), zal het jouw missie zijn, als je het hoe dan ook accepteert, om het aantal echt positieve patiënten te berekenen, het aantal niet-zieke waar- valse positieven, het aantal ontelbare waar-onwaar-positieve patiënten en het aantal zieke waar-onwaar-positieve patiënten in de wereldbevolking, allemaal per leeftijdsgroep en rekening houdend met het aantal sterfgevallen die omkwamen door complicaties en degenen die aan iets anders stierven maar ten onrechte werden gedood opgenomen in de eindresultaten. Zoals altijd zal het ministerie van Buitenlandse Zaken ontkennen dat u of een van uw agenten op de hoogte bent van uw daden als u of een van uw agenten wordt gevangengenomen of vermoord. Je hebt twee uur. Good luck.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13716
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par izentrop » 18/04/21, 01:22

Je bent het niet beu om dit verhaal van valse positieven voort te zetten, vooral niet als het om een ​​onderwerp gaat. Hoewel dit onderwerp over de ivermachin ook voor een lange tijd gesloten zou moeten zijn.

De haas staat dus al sinds oktober op, dus "geen commentaar" zoals de ander zegt https://www.femmeactuelle.fr/sante/news ... as-2101585
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14965
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par GuyGadeboisTheBack » 18/04/21, 01:36

izentrop schreef:Je bent het niet beu om dit verhaal van valse positieven voort te zetten, vooral niet als het om een ​​onderwerp gaat. Hoewel dit onderwerp over de ivermachin ook voor een lange tijd gesloten zou moeten zijn.

De haas staat dus al sinds oktober op, dus "geen commentaar" zoals de ander zegt https://www.femmeactuelle.fr/sante/news ... as-2101585

1: Ik heb nooit een schatting gegeven. Noch 10 noch 20 ........ noch 90%.
2: Ik zie niet in waarom dit draadje "gesloten" zou moeten zijn.
3: Ik ben niet "jij".
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13716
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par izentrop » 18/04/21, 01:50

GuyGadeboisLeRetour schreef:3: Ik ben niet "jij".
Jij en iedereen die dit ter sprake brengt alsof het belangrijk is = "jij".
Ivermectine, we weten al maanden dat het niet effectief is bij de behandeling, zelfs ‘vroeg’ van covid.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14965
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par GuyGadeboisTheBack » 18/04/21, 02:13

izentrop schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:3: Ik ben niet "jij".
Jij en iedereen die dit ter sprake brengt alsof het belangrijk is = "jij".
Ivermectine, we weten al maanden dat het niet effectief is bij de behandeling, zelfs ‘vroeg’ van covid.

Wie zijn we"? Je weet heel goed dat het niet waar is en dat je hier alleen maar bent om je gal uit te spugen, zoals je al meer dan een jaar onvermoeibaar doet, fout na fout, leugen na leugen. Ik begrijp nog steeds niet waarom.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par ABC2019 » 18/04/21, 06:24

GuyGadeboisLeRetour schreef:
izentrop schreef:Je bent het niet beu om dit verhaal van valse positieven voort te zetten, vooral niet als het om een ​​onderwerp gaat. Hoewel dit onderwerp over de ivermachin ook voor een lange tijd gesloten zou moeten zijn.

De haas staat dus al sinds oktober op, dus "geen commentaar" zoals de ander zegt https://www.femmeactuelle.fr/sante/news ... as-2101585

1: Ik heb nooit een schatting gegeven. Noch 10 noch 20 ........ noch 90%.


Oké, dus als je het ermee eens bent dat deze percentages niets betekenen, kun je Obamot daar ook op wijzen, die zijn "minstens 90%" blijft citeren alsof het een gevestigde en bekende figuur is.
In werkelijkheid is het, gezien het “officiële” schijnbare sterftecijfer van meer dan 2%, veel hoger dan geschat op basis van volledige tests op specifieke bevolkingsgroepen, met daarnaast waarschijnlijk veel niet-aangegeven sterfgevallen in Afrika (waar er vreemd genoeg alleen leiders zijn die dit lijken op te merken). ...), zitten we waarschijnlijk dichter bij een factor 10 MEER dan een factor 10 MINDER.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gegyx en 323 gasten