Ivermectin beoordelingen? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par ABC2019 » 17/04/21, 20:05

Obamot schreef:Het exacte percentage? Eerlijk gezegd geven we niet om uw afleiding over de nauwkeurigheid van het cijfer.

nee, het gaat niet om de precisie van het cijfer, maar ach, als je N positieve resultaten hebt, wanneer beschouw je ze dan als fout-positieven en wat probeer je precies te meten voor de "juiste" 10%? bedoel je dat de 90% helemaal geen virus heeft en dat is helemaal niet waar? of dat ze het virus hebben maar niet besmettelijk zijn? of dat ze besmettelijk zijn maar niet ziek...?

dit alles geeft je verschillende percentages, dus welke criteria gebruik je om over 90% te praten?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par Obamot » 17/04/21, 20:18

Je antwoordt zelf LAAT, met deze vragen, op het feit dat je EERDER voorzichtiger had moeten zijn. Zonder te ontwijken:

Hoe komt het dat een man ZOALS JIJ die dat weet, 1 jaar lang voor de gek gehouden kan worden met nepstatistieken op basis van PCR-tests met meer dan 9X% onnauwkeurige resultaten :?


(Ik was OOK perfect op de hoogte van de vragen die je oproept)
(de cijfers verschillen, daarom zei ik "meer dan", het is 90%, 93% of 97%, afhankelijk van de gebruikte criteria)
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par ABC2019 » 17/04/21, 20:35

Obamot schreef:(Ik was OOK perfect op de hoogte van de vragen die je oproept)[/ Font]
(de cijfers verschillen, daarom zei ik "meer dan", het is 90%, 93% of 97%, afhankelijk van de gebruikte criteria)

Ik weet niet waar je deze cijfers vandaan hebt, maar als we je geloven, betekent dat dat er veel minder besmette mensen zijn dan we denken, toch? zoals 10 tot 30 keer minder?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par Obamot » 17/04/21, 20:51

Ik weet dat je tevergeefs probeert de vraag af te leiden, maar het blijft:

Hoe komt het dat een man ZOALS JIJ die weet hoe hij een standaarddeviatie moet berekenen, weet hoe hij de bovenstaande vragen moet stellen, 1 jaar lang voor de gek kon worden gehouden met nepstatistieken op basis van PCR-tests met onnauwkeurige resultaten EN NIET MEER NIEUWSGIERIG IS GEWEEST NAAR BEREKEN ZELF HOEVEEL PERCENTAGE DAT DAT VERKEERD WAS :?
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9772
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par sicetaitsimple » 17/04/21, 20:56

ABC2019 schreef:
Obamot schreef:(Ik was OOK perfect op de hoogte van de vragen die je oproept)[/ Font]
(de cijfers verschillen, daarom zei ik "meer dan", het is 90%, 93% of 97%, afhankelijk van de gebruikte criteria)

Ik weet niet waar je deze cijfers vandaan hebt, maar als we je geloven, betekent dat dat er veel minder besmette mensen zijn dan we denken, toch? zoals 10 tot 30 keer minder?


Je hebt het beslist verkeerd begrepen....Covid is maar een grap, een soort comedyshow op mondiaal niveau.. Het aantal dagelijkse gevallen en sterfgevallen per land is slechts het resultaat van een min of meer willekeurige loting. Dit is tenminste wat ik onthoud van de tussenkomsten van meester Obamot.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par GuyGadeboisTheBack » 17/04/21, 20:59

Wat u moet onthouden, is dat hoe meer u een PCR-test "fietst", hoe meer positieven u vindt die dat niet zijn. En dat is wiskunde. Geen mening, geen samenzwering, niet paranoïde. Daarna, wetende hoeveel... Ik ben geen laborant.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par ABC2019 » 17/04/21, 21:01

Obamot schreef:Ik weet dat je tevergeefs probeert de vraag af te leiden:

jij bent het eerder die de vraag afleidt, jij bent het die beweert dat ik me voor de gek heb gehouden, dus dat veronderstelt dat jij het echte antwoord weet. Bedoelt u dat er in werkelijkheid 10 of 30 keer minder patiënten zijn dan officieel?

Officieel zijn er 140 miljoen gevallen, hoeveel denk je dat het werkelijke aantal is? meer als 14 miljoen?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par ABC2019 » 17/04/21, 21:03

GuyGadeboisLeRetour schreef:Wat u moet onthouden, is dat hoe meer u een PCR-test "fietst", hoe meer positieven u vindt die dat niet zijn.

hoe meer men fietst, hoe meer men zwakke sporen van het virus vindt. Het betekent niet dat we niet positief zijn, het betekent dat we de drempel hebben verlaagd van wat we als positief beschouwen. Wat is nu de "ware" drempel, wat is het criterium om te zeggen dat men niet "echt" positief is?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par Obamot » 17/04/21, 21:08

Jullie zijn echt larven achter jullie pc's, de grappige, die verdomme niet de relevante info kunnen vinden...

Pas op voor je comorbiditeiten he...zelfs de WHO moest ingrijpen om de CT-waarde correct te krijgen. Maar een jaar te laat.

En je ontkent alles en het is al een jaar dat het duurt Beeld Beeld Beeld

U hebt zojuist uw "prestatie" van schapen- en struisvogelgedrag geïllustreerd en herhaald...

Mwoahahahahahahah ellendig : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par GuyGadeboisTheBack » 17/04/21, 21:14

Het ergste is dat de andere idioot net precies herhaalde wat ik net zei door zijn zin te beginnen met "nee". : Roll:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 300 gasten