Covid en Didier Raoult (aanhanger van hydroxychloroquine): analyses van de pandemie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3791
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1311

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par pedrodelavega » 17/04/21, 20:03

ABC2019 schreef:ok : Mrgreen:

Je obsedeert ze. Ze stuiteren bij de minste van je berichten... : Wink:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par ABC2019 » 17/04/21, 20:12

pedrodelavega schreef:
ABC2019 schreef:ok : Mrgreen:

Je obsedeert ze. Ze stuiteren bij de minste van je berichten... : Wink:

het is meer een eerbetoon, als ik niets relevants zou zeggen, zouden ze waarschijnlijk niet om me geven : Mrgreen:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par Obamot » 17/04/21, 20:27

Een eerbetoon ? eh... maar wat? Beeld

Niet de "grappige", geen obsessie: het laat iedereen gewoon zien hoe KLAAR je bent.

bistrot/humour-t1191-14260.html?hilit=faux%20%C3%A0%2097%25#p442379

Beeld

Even proeven...
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par ABC2019 » 17/04/21, 20:38

Obamot schreef:Een eerbetoon ? eh... maar wat? Beeld

op het feit dat we relevante dingen moeten zeggen, anders zou je niet zo systematisch reageren door ons (vrij onnodig) in diskrediet te brengen.
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par GuyGadeboisTheBack » 17/04/21, 20:42

pedrodelavega schreef:Je obsedeert ze. Ze stuiteren op de minste van je berichten... : Wink:

Die ? Niet ik. In ieder geval niet, en hij is niet "wij" (?) geobsedeerd HIJ FUCK "ONS"!!!
2 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par ABC2019 » 17/04/21, 20:44

GuyGadeboisLeRetour schreef:
pedrodelavega schreef:Je obsedeert ze. Ze stuiteren op de minste van je berichten... : Wink:

Die ? Niet ik. In ieder geval niet, en hij is niet "wij" (?) geobsedeerd

of heel lichtjes, zoals de hervatting van de epidemie in India... : Mrgreen:

maar wat is het dat je dan het meest "pisseert"? ontkennen dat HCQ super effectief is in het voorkomen van sterfgevallen door Covid? dat vaccins genocide zullen veroorzaken? dat je een arm terug kunt laten groeien door spinaziesap te drinken en tot onze Heer Jezus Christus te bidden? dat het produceren van energie uit grafeen bij een bepaalde temperatuur het tweede principe niet tenietdoet? dat we daadwerkelijk elektriciteit kunnen produceren uit grafeen? dat we een industriële samenleving kunnen voortzetten met niets anders dan generatie IV kerncentrales en waterstof? dat dubbelblinde tests nutteloos zijn om de effectiviteit van medicijnen te bewijzen? dat de RCA zeker het uitsterven van de menselijke soort zal veroorzaken? of misschien heb ik het mis over de definitie van dodelijkheid of weet ik niet hoe ik een percentage moet berekenen?

of iets anders wat ik vergeten ben?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par Obamot » 17/04/21, 21:14

ABC2019 schreef:
of iets anders wat ik vergeten ben?
Afgezien van het feit dat je je gedraagt ​​als een knikker in ontkenning, dit:

bistro / humor-t1191-14260.html # p442379
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par GuyGadeboisTheBack » 18/04/21, 02:07

pedrodelavega schreef:Ioannidis ........ in deze meta-analyse

John PA Ioannidis zei dat de meeste gepubliceerde onderzoeksresultaten onjuist zijn (artikel gepubliceerd onder de titel: Waarom de meeste gepubliceerde onderzoeksresultaten onjuist zijn) en hier hebben we een compilatie van onderzoeken... die allemaal concluderen (de andere zijn weggegooid) dat HCQ niet werkt. Meta-analyse bovendien ondermijnd door flagrante belangenverstrengeling. Zététique, "de kunst van het twijfelen"? Laat me lachen! Beeld
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par Janic » 18/04/21, 08:24

pedobac
of iets anders wat ik vergeten ben?
Ja! de H waar je bevestigde "dat je er niets van wist, dat je weigerde jezelf te informeren en, al was het maar de 45.000 H-dokters van Europa, als charlatans te behandelen als je er niets van weet. Dus nogmaals, in plaats van de domheden van je AFIS-sekte te herhalen, bestudeer eerst je onderwerpen voordat je jouw onwetendheid toevoegt aan die van hen!
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par ABC2019 » 18/04/21, 08:35

Oh ja, ik was de H vergeten. in de lijst, dus ik voeg het toe: om te ontkennen dat H. is een zorgmethode met een veel hogere efficiëntie dan het placebo-effect en bewezen door meerdere onderzoeken (blijkbaar gemaakt door geheime laboratoria aangezien niemand hun namen noemt!) Bedankt voor het wijzen op de onoplettendheid Janic!

dus in deze lijst wat is dan de ergste "ontkenning"?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 326-gasten