Onderzoek naar Tarbais-bonen en het IGP-label

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
FeliciePF
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 15/04/21, 10:33
x 1

Onderzoek naar Tarbais-bonen en het IGP-label




par FeliciePF » 15/04/21, 10:40

Bonjour à tous,
Ik neem de vrijheid om het je te vragen, want ik doe een onderzoeksthese over de invloed van het IGP-label op de manier waarop consumenten groenten en fruit ervaren. Om mijn onderzoek met een concreet voorbeeld te illustreren, koos ik voor Tarbais-bonen, een vlaggenschipproduct uit de regio Zuidwest. Of je er nu nog nooit van hebt gehoord of dat je er al een kenner van bent, jouw mening interesseert me!

Omdat ik mijn vragenlijst enige tijd geleden lanceerde, heb ik vooral de mening van mannen nodig, aangezien veel vrouwen me al hebben geholpen.

De vragenlijst duurt minder dan 3 minuten en de antwoorden zijn volledig anoniem.
Bedankt voor al je antwoorden die me zullen helpen om mijn onderwerp op de best mogelijke manier te behandelen.

Hier is de link om te beantwoorden: https://emstrasbourg.eu.qualtrics.com/j ... 12dDZ6OyJE
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14932
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4347

Re: Enquête over Tarbais-bonen en het IGP-label




par GuyGadeboisTheBack » 15/04/21, 12:10

Het is gebeurd. De Tarbais-boon laat je een scheet laten. Het is niet aangegeven. : Mrgreen:
1 x
FeliciePF
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 15/04/21, 10:33
x 1

Re: Enquête over Tarbais-bonen en het IGP-label




par FeliciePF » 15/04/21, 13:22

GuyGadeboisLeRetour schreef:Het is gebeurd. De Tarbais-boon laat je een scheet laten. Het is niet aangegeven. : Mrgreen:

Heel erg bedankt voor je hulp ! Nee, ik hield mezelf voor dat dit kenmerk duidelijk was onder kenners, en ik wilde nieuwelingen niet afschrikken : Cheesy:
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 112 gasten