Wortelsap: het vegetarische dieet verhoogt het risico op kanker en hartaandoeningen

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Wortelsap: vegetarisch dieet verhoogt het risico op kanker en hartaandoeningen




par GuyGadeboisTheBack » 08/04/21, 19:21

Macro schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:Al deze mensen zijn voor het grootste deel zo corrupt en misleid geworden dat het een logische, gezonde en normale reactie is, de "lagere klassen" zijn niet zo dom als je denkt.


Daar onderschat je de Lower People (en zelfs kinderen uit de middenklasse die gepusht werden voor post-baccalaureaatstudies) ... Eerlijk gezegd ... ik probeer het vaak te negeren ..... Maar verdomd zijn het nadelen ... Helemaal nadelen. ... Net als in de drukte van Cimés ...

Pas op voor idioten, ze hebben andere vormen van intelligentie ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: Wortelsap: vegetarisch dieet verhoogt het risico op kanker en hartaandoeningen




par Macro » 08/04/21, 19:25

Het maakt me verdrietig ... Ik bloedde in vier aderen om ze privé-studies te betalen, zodat ze minder dom zijn dan ik ... En het erfelijke feit dat ... Ze zullen het minstens evenveel zijn.
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Wortelsap: vegetarisch dieet verhoogt het risico op kanker en hartaandoeningen




par Janic » 08/04/21, 19:46

dat door de weinige intellectuele eisen van de mensen die de poging tot reflectie weigeren, en vooral kiezen voor eenvoudige verklaringen van samenzwering of charlatanisme die het doorgeeft
en deze intellectuele elite ben jij!? : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: zelfs als je de stellingen van samenzwering en kwakzalverij van de goedbedoelende verhaalt.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Wortelsap: vegetarisch dieet verhoogt het risico op kanker en hartaandoeningen




par Exnihiloest » 08/04/21, 21:17

GuyGadeboisLeRetour schreef:...
Pas op voor idioten, ze hebben andere vormen van intelligentie ...

Ja, dat van het hart, hun schamele troostprijs bij gebrek aan grijze stof. En dan zijn er de ongelukkigen in de Natuurloterij, die geen van beide hebben. Het maakt ze bitter. Ze zien de aarde als een vuilnisbak en de mensheid als onzin.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Wortelsap: vegetarisch dieet verhoogt het risico op kanker en hartaandoeningen




par Exnihiloest » 08/04/21, 21:20

Janic schreef: en deze intellectuele elite ben jij!? ​

Ik heb het niet opgeëist. En kwakzalverij, ben jij dat?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Wortelsap: vegetarisch dieet verhoogt het risico op kanker en hartaandoeningen




par Exnihiloest » 08/04/21, 21:21

Macro schreef:Het maakt me verdrietig ... Ik bloedde in vier aderen om ze privé-studies te betalen, zodat ze minder dom zijn dan ik ... En het erfelijke feit dat ... Ze zullen het minstens evenveel zijn.

Studies zijn helaas meer om aan te tonen dat we ze kunnen volgen, zodat we vanaf het begin niet te dom waren. :)
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Wortelsap: vegetarisch dieet verhoogt het risico op kanker en hartaandoeningen




par Janic » 09/04/21, 08:25

Janic schreef:
en deze intellectuele elite ben jij!? ​
examen
Ik heb het niet opgeëist.
Dus je maakt deel uit van dat segment van individuen, van de mensen, die de vermeende kwakzalverij in kwestie doorgeven!
En kwakzalverij, ben jij dat?
Ik heb het niet opgeëist, ik! :?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Wortelsap: vegetarisch dieet verhoogt het risico op kanker en hartaandoeningen




par Christophe » 05/08/23, 00:14

Nog een slachtoffer van wortelsap ... tot nu toe influenceus€ ze kon steaks betalen... : Mrgreen:

B9D4CE93-DCA7-4722-8A92-EE8CE5FA60F2.jpeg
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: Wortelsap: vegetarisch dieet verhoogt het risico op kanker en hartaandoeningen




par Macro » 05/08/23, 07:45

Zeer mooie biceps..
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Wortelsap: vegetarisch dieet verhoogt het risico op kanker en hartaandoeningen




par Janic » 05/08/23, 09:32

wortelsap of zonnebloempitten? : Roll:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Remundo en 318 gasten