Generator voor vloeibare stikstof

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16126
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par Remundo » 25/03/21, 19:54

het is vooral die patentcyclus van Eric, persoonlijk begrijp ik er niet veel van, het zou dit zijn:

Beeld
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16126
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par Remundo » 25/03/21, 19:56

Eric Dupont schreef:maak je geen zorgen, ik zal me ontwikkelen sinds ik een octrooiaanvraag indiende die je me hebt geadviseerd.

de onder druk staande vloeibare stikstof uit de tank komt in een wisselaar terecht waar deze wordt verdampt. Daarna wordt de stikstof met een waterinjectie in de motor geëxpandeerd. 160 Wh / kg stikstof wordt verkregen.

De uitvinding is als volgt. de lucht die door de wisselaar stroomt om de vloeibare stikstof te verwarmen, wordt dus gekoeld tot zeer lage temperatuur, ongeveer -150 ° C, deze lucht gaat in een compressor waar hij wordt gecomprimeerd met 40 of 50 bar, de temperatuur van de lucht stijgt tot 20 ° C. de lucht wordt dan ontspannen in de motor met een waternevel. dit kleine systeem verhoogt de energie teruggewonnen door 80 Wh / kilogram vloeibare stikstof.

Dat is alles, het is gepatenteerd.

de motor is ook omkeerbaar in vloeibare stikstofgenerator, de compressor laat toe om de gekoelde stikstof in de wisselaar te ontspannen terwijl de motor de stikstof comprimeert.

het is gepatenteerd.

om opnieuw te (lezen) op pagina 1
0 x
Beeld
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13698
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par izentrop » 26/03/21, 00:52

Remundo schreef:het is vooral die patentcyclus van Eric, persoonlijk begrijp ik er niet veel van...
Wat we begrijpen is dat hij een voorkeursbehandeling krijgt voor de advertenties die hij maakt bij zijn oproepen voor donaties.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par GuyGadeboisTheBack » 26/03/21, 01:04

izentrop schreef:
Remundo schreef:het is vooral die patentcyclus van Eric, persoonlijk begrijp ik er niet veel van...
Wat we begrijpen is dat hij een voorkeursbehandeling krijgt voor de advertenties die hij maakt bij zijn oproepen voor donaties.

Welnu, ze maakt haar jaloers? : Twisted:
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13698
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par izentrop » 26/03/21, 07:05

Nee, mijn beste, al enkele jaren dat het onderwerp in cirkels rondgaat, heeft de demonstrant nooit iets gedemonstreerd, dus het gaat bovendien om valse "spams", de ene in de handtekening en de andere hier uitvindingen, innovaties / motor-generator-vloeibare stikstof t15588-670.html # p437567 .

QED Beeld
0 x
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par Eric DUPONT » 26/03/21, 07:55

Nou, het is om energie te produceren tegen 35 euro per megawatt, of 13 euro minder dan de oude EDF-centrales
0 x
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par Eric DUPONT » 26/03/21, 08:21

Exnihiloest schreef:
Eric Dupont schreef:de thermodynamische cyclus is 100% omkeerbaar. de warmte wordt tijdens de compressie naar de omgeving afgevoerd en vervolgens tijdens de expansie teruggewonnen.

Compressie is mechanisch werk dat gepaard gaat met warmteafvoer. Als gevolg hiervan zal het gecomprimeerde gas bij uitzetting minder mechanisch werk verrichten dan bij compressie, en kan de delta slechts gedeeltelijk worden hersteld van de hitte.

in theorie kunnen we 100% van de warmte terugwinnen die wordt uitgestoten tijdens compressie, of het nu bij 15°c of 300°C is, zoals highviewpower doet. maar het is waar dat er verliezen zijn. denk je dat high view power erin zou slagen om 200 miljoen dollar op te halen en dit bij grote spelers in de energiesector, als het niet waar zou zijn?
Ik heb een ander patent dan highviewpower om uiteindelijk hetzelfde resultaat te bereiken. efficiënte energieopslag tegen lage kosten wat de planeet nodig heeft om koolstofvrij te worden.
0 x
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par Eric DUPONT » 26/03/21, 08:23

izentrop schreef:Nee, mijn beste, al enkele jaren dat het onderwerp in cirkels rondgaat, heeft de demonstrant nooit iets gedemonstreerd, dus het gaat bovendien om valse "spams", de ene in de handtekening en de andere hier uitvindingen, innovaties / motor-generator-vloeibare stikstof t15588-670.html # p437567 .

QED Beeld



en hier nucleaire-fossiele-energie/oprichting-van-de-vereniging-voor-de-verdediging-van-nucleair-erfgoed-en-klimaat-pnc-frankrijk-t16676.html

Izentrop Nucleaire Defensie Vereniging.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par Obamot » 31/03/21, 10:50

izentrop schreef:
QED = CQJVD (Wat ik wilde demonstreren


Je verwart : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 108 gasten