Covid en Didier Raoult (aanhanger van hydroxychloroquine): analyses van de pandemie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14961
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par GuyGadeboisTheBack » 08/03/21, 23:03

Geen braque, een braque... : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14961
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par GuyGadeboisTheBack » 09/03/21, 22:43

Neem wat zaad:
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14961
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par GuyGadeboisTheBack » 09/03/21, 23:02

Beeld
https://c19study.com/
In rood op de kaart: De corona-idioten.
Beeld
https://c19study.com/countries.html
Zoveel verspilde tijd, zoveel leugens, zoveel doden voor niets....
2 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par ABC2019 » 09/03/21, 23:05

Ik dring er bij iedereen op aan om zich te laten vaccineren en te stoppen met het bombarderen van ons met HCQ : Roll: : Roll:

Het blijven toch grappige mensen die enerzijds zeggen dat we geen dubbelblinde studies nodig hebben, en dan opscheppen over rotte studieresultaten!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par Christophe » 09/03/21, 23:19

GuyGadeboisLeRetour schreef:Zoveel verspilde tijd, zoveel leugens, zoveel doden voor niets....


Ach...ik wist niet dat Raoult zo rijk was dat hij zoveel studies verprutste!! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
2 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par Christophe » 09/03/21, 23:21

ABC2019 schreef:Ik dring er bij iedereen op aan om zich te laten vaccineren en te stoppen met het bombarderen van ons met HCQ : Roll: : Roll:

Het blijven toch grappige mensen die enerzijds zeggen dat we geen dubbelblinde studies nodig hebben, en dan opscheppen over rotte studieresultaten!


Heb je er ooit aan gedacht om los te laten? :schok:
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par Obamot » 09/03/21, 23:32

Het maken van BIS-toestemming

Van links. rechts, ABC2019, Izy, Pedrodelavega, PB2488, PB2487, Sicetaitsimple, plus twee of drie waarvan we de gezichten niet duidelijk kunnen zien :P

1 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6989
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2913

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par gegyx » 09/03/21, 23:46

: Lol:
Ik weet heel goed dat ik nooit zou zijn opgestaan.

Bij het derde schot zou ik aan de buren hebben gevraagd wat er aan de hand was en dan nog even verder.

En geconfronteerd met het antwoord “we doen het eigenlijk zonder het te weten”, zou ik voorgoed zijn blijven zitten.

En dan, zonder dat de bel ging, zou ik al zijn opgestaan ​​om te schreeuwen: waarom ben ik nooit door de deur gegaan! : Twisted:
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14961
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par GuyGadeboisTheBack » 09/03/21, 23:49

Toen ik jong was, nadat ik de manier waarop toeschouwers zich op ambulances of brandweerauto's fixeerden, "als één man" vond, had ik deze ervaring: ik plaatste mezelf op een kruispunt, op de kruising van zebrapaden en rode lichten en Ik keek op... van "verdorie, daar is iets". Na 10 minuten stonden er ook ruim twintig mensen op te kijken. Toen na een tijdje niemand meer vanuit hun ooghoeken naar mij keek en de nieuwkomers niet wisten dat ik achter het ding zat, ging ik vooraan staan ​​en keek naar deze groep die nog wat verder groeide en die daarna nog eens ruim vijf minuten, die steeds sneller uiteenvielen. Plezierig!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 293-gasten