Pandemic Coronavirus COVID-19: kaarten, statistieken, analyses en dagelijkse informatie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13713
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Coronavirus COVID-19 pandemie: kaarten, statistieken, analyse en dagelijkse informatie




par izentrop » 08/03/21, 20:21

De effecten van vaccinatie zijn nog niet voelbaar, maar de varianten wel ...
Beeld
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Coronavirus COVID-19 pandemie: kaarten, statistieken, analyse en dagelijkse informatie




par Christophe » 08/03/21, 20:44

Met de mooie dagen die komen ... het zuigt veel ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Coronavirus COVID-19 pandemie: kaarten, statistieken, analyse en dagelijkse informatie




par GuyGadeboisTheBack » 08/03/21, 20:46

izentrop schreef:De effecten van vaccinatie zijn nog niet voelbaar ...

Ik denk dat we lang kunnen wachten ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Coronavirus COVID-19 pandemie: kaarten, statistieken, analyse en dagelijkse informatie




par Christophe » 08/03/21, 20:50

Er is sprake van een totale herfinancie in Italië ...

0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Coronavirus COVID-19 pandemie: kaarten, statistieken, analyse en dagelijkse informatie




par Janic » 09/03/21, 08:40

izentrop schreef:
De effecten van vaccinatie zijn nog niet voelbaar ...
ja, we hebben al het gevoel dat het stinkt! :(
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6987
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2911

Re: Coronavirus COVID-19 pandemie: kaarten, statistieken, analyse en dagelijkse informatie




par gegyx » 09/03/21, 10:11

izentrop schreef:De effecten van vaccinatie zijn nog niet voelbaar, maar de varianten wel ...


Ja, ik denk dat we helaas een paar maanden moeten wachten (een paar doden), voordat de politieke en gezondheidsautoriteiten het bloedbad beseffen (vaccinatie = varianten).
Als Raoult de puntjes op de "i" zou kunnen zetten, zal er ongetwijfeld een beslissende reactie zijn.
(altijd met een goede wachttijd voor triggeren / mag niet worden aangetoond dat we het tegenovergestelde doen)
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Coronavirus COVID-19 pandemie: kaarten, statistieken, analyse en dagelijkse informatie




par ABC2019 » 09/03/21, 10:18

gegyx schreef:
izentrop schreef:De effecten van vaccinatie zijn nog niet voelbaar, maar de varianten wel ...


Ja, ik denk dat we helaas een paar maanden moeten wachten (een paar doden), voordat de politieke en gezondheidsautoriteiten het bloedbad beseffen (vaccinatie = varianten).

gewoon om te begrijpen, u "voelt" dat het zal toenemen met hoeveel de gebruikelijke dagelijkse sterfte, die in de orde van grootte van 1500 per dag is?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6987
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2911

Re: Coronavirus COVID-19 pandemie: kaarten, statistieken, analyse en dagelijkse informatie




par gegyx » 09/03/21, 10:25

ja, ik voel me, ik voel me goed.
Maar je zult het niet kunnen begrijpen.
Als ik RAOULT, RAOULT, RAOULT schrijf ... Zou je toch een fijne dag hebben?
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Coronavirus COVID-19 pandemie: kaarten, statistieken, analyse en dagelijkse informatie




par Janic » 09/03/21, 10:55

Ja, ik denk dat we helaas een paar maanden (een paar doden) zullen moeten wachten op de politieke en gezondheidsautoriteiten besef niet het bloedbad (vaccinatie = varianten).

gewoon om te begrijpen, u "voelt" dat het zal toenemen met hoeveel de gebruikelijke dagelijkse sterfte, die in de orde van grootte van 1500 per dag is?

Over het hele jaar werden bijna 667 sterfgevallen geregistreerd, of 400% meer dan in 9 of 2018. Onder voorbehoud van latere herbeoordeling, oversterfte door alle oorzaken is 53 overleden 15 januari 2021
d.w.z. gemiddeld 1828 / dag en de covid gedurende 13 maanden gemiddeld 222 doden / dag of 12% en meer comorbiditeiten dan het virus zelf, omdat correlatie en causaliteit door elkaar worden gehaald.
Waar heeft hij het over een verhoging? Het bloedbad is al aan de gang door de effecten op de hele samenleving en in het bijzonder op het psychische niveau, onafhankelijk van het economische niveau.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Coronavirus COVID-19 pandemie: kaarten, statistieken, analyse en dagelijkse informatie




par GuyGadeboisTheBack » 09/03/21, 11:05

Janic schreef:....... en vooral op paranormaal niveau ........

Cinglé 1er is een treffend voorbeeld. Ik, het zou me bijna pijn doen. Het valt geleidelijk voor onze ogen uiteen in een langzame val van enkele maanden ... : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 240-gasten