Begin van luiheid, overgang naar actie

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Avatar de l'utilisateur
Doris
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1410
Inschrijving: 15/11/19, 17:58
Plaats: Landes
x 359

Re: Begin van luiheid, overgang naar de handeling




par Doris » 06/03/21, 08:48

Als ik het goed heb begrepen, vormden de kruidnagels van vorig jaar één bol, eerder rond? Als dat het is, laat ze dan achter (als je de plek niet erg vindt), het kan dit jaar hoofden maken, en als er een bloemstengel is, of je castreert, of je laat het los. Als je het laat rijzen, worden er bolletjes van gemaakt, die je kunt planten. In het eerste jaar geeft dit je een enkele ronde bol, die op zijn beurt groen kan worden gegeten, waar je hem opnieuw kunt planten, om een ​​knop te produceren.
Ik heb er dit jaar een paar, die van vorig jaar zijn. Sommige waren gewoon vergeten, andere, ik heb ze niet gezien, omdat ze te klein waren, eigenlijk maar een enkele bol. Op dit moment groeit het goed, en als ik geluk heb gaan er een paar omhoog, ik zou zo meer dan twee jaar fietsen. Maar het hangt allemaal af van uw prioriteiten en de ruimte die u wilt besteden.
0 x
"Ga alleen binnen met je hart, breng niets van de wereld mee.
En vertel niet wat mensen zeggen "
Edmond Rostand

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 308-gasten