Wat te doen met ABC2019

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Wat te doen met ABC2019

De peiling is verstreken op 08 / 03 / 21, 16: 22

Definitief verbod
7
47%
Verbanning 2 weken
1
7%
niets doen
7
47%
 
Totaal aantal stemmen: 15
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Wat te doen met ABC2019

par eclectron » 10/02/21, 18:47

Exnihiloest schreef:"Elite Spirits bespreken ideeën, Middle Spirits bespreken evenementen, middelmatige geesten bespreken mensen."

Bekwaam pareren om niet naar zichzelf te kijken en kritiek op zijn eigen houding te vermijden.
Kritiek hieronder maar gegrond:
De realiteit is dat hij doof blijft voor elk argument dat in strijd is met zijn eerdere mening, hij blijft terugkomen naar zijn uitgangspunt ...
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Wat te doen met ABC2019

par Exnihiloest » 11/02/21, 22:36

eclectron schreef:...
Bekwaam pareren om niet naar zichzelf te kijken en kritiek op zijn eigen houding te vermijden.

Stomme reactie zodat je niet op je eigen houding hoeft te reageren.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Wat te doen met ABC2019

par Janic » 12/02/21, 10:18

Exnihiloest »11 / 02 / 21, 23: 36
eclectron schreef:
... Bekwaam pareren om niet naar zichzelf te kijken en om kritiek op zijn eigen houding te vermijden.

Stom antwoord om niet op zijn eigen houding te hoeven antwoorden.
argumentum ad hominem zou zeggen dat iemand beroemd is ... ah jij bijvoorbeeld!
je vergat gewoon het antwoord van eclectron:
Kritiek hieronder maar gegrond:
De realiteit is dat hij doof blijft voor elk argument dat in strijd is met zijn eerdere mening, hij blijft terugkomen naar zijn uitgangspunt ...

is het opgericht of niet? En ik zou vooral willen toevoegen aan de onderwerpen waar hij duidelijk geen kennis van heeft.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16116
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5239

Re: Wat te doen met ABC2019

par Remundo » 13/02/21, 20:29

Ex-Nihilo geeft ons een demonstratie van pedanterie.

Oké, ik vergrendel dit onderwerp tijdelijk, wat een test is die uit het vacuüm komt.
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Wat te doen met ABC2019

par Christophe » 27/03/21, 11:10

ABC is duidelijk niet veranderd ondanks zijn 2 AB-C seizoenen ... Ik doe daarom een ​​beroep op het democratisch debat om te weten wat te doen met zijn zaak ... : Cheesy:
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13692
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1515
Neem contact op met:

Re: Wat te doen met ABC2019

par izentrop » 27/03/21, 11:40

halve ezel halve rozenbottel : Twisted:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wat te doen met ABC2019

par ABC2019 » 27/03/21, 11:47

Christophe schreef:ABC is duidelijk niet veranderd ondanks zijn 2 AB-C seizoenen ... Ik doe daarom een ​​beroep op het democratisch debat om te weten wat te doen met zijn zaak ... : Cheesy:

eh ... wie veranderde er na zijn "seizoenen"?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Wat te doen met ABC2019

par Christophe » 27/03/21, 12:05

De koe is erger dan ik dacht ...

In plaats van zichzelf een beetje in vraag te stellen, weegt hij de klassieker "Het is niet mijn schuld, kijk naar de anderen ..."

Het is op het sociale niveau (van) de primaire ... : Cry:

Geen wonder dat sommige vakken daardoor op een speelplaats van een basisschool lijken !!
2 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wat te doen met ABC2019

par ABC2019 » 27/03/21, 12:14

Christophe schreef:De koe is erger dan ik dacht ...

In plaats van zichzelf een beetje in vraag te stellen, weegt hij de klassieker "Het is niet mijn schuld, kijk naar de anderen ..."

dat is niet wat ik zeg. Ik zeg dat als het een criterium is om te moeten veranderen op straffe van sanctie, die dan hierop veranderde forum ?

Ik ben ook niet van mening dat ik een fout heb gemaakt, aangezien er nooit enige kennisgeving is geweest van wat er mis was met mijn houding, de 'seizoenen' nooit zijn gepresenteerd als een 'sanctie' (anders wordt dat een verbod genoemd), maar als een test van de invloed van de afwezigheid van bepaalde forumeurs op de welvaart van forum - Als ik het goed heb begrepen.

Als ik een boete heb, betaal ik die natuurlijk, maar alleen op voorwaarde dat mij duidelijk wordt verteld welk misdrijf ik heb begaan. Ik denk niet dat iemand hier zou instemmen om er een te betalen als we ze niet vertellen om welke specifieke reden.

Als je anders echt zou willen dat ik verander, zou je me in ieder geval moeten vertellen in welke richting, bijvoorbeeld door me een concreet voorbeeld te laten zien van een discussie die ik had met bepaalde tegenstanders, door me uit te leggen hoe ze een betere houding hadden dan mij - hoe weet ik anders op welke manier ik moet veranderen?

Daarna ligt de bal bij mij: het is dan aan mij om u te vertellen of ik denk dat deze verwijten gerechtvaardigd zijn of niet, en om de mogelijke consequenties te trekken voor mijn deelname aan de forum.
Dernière édition par ABC2019 de 27 / 03 / 21, 12: 20, 1 keer bewerkt.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Wat te doen met ABC2019

par eclectron » 27/03/21, 12:18

Christophe schreef:ABC is duidelijk niet veranderd ondanks zijn 2 AB-C seizoenen ... Ik doe daarom een ​​beroep op het democratisch debat om te weten wat te doen met zijn zaak ... : Cheesy:

Beter een verlichte dictatuur dan een slechte democratie. : Mrgreen:
We kunnen niet meer stemmen (termijn van 30 dagen, lijkt mij)

en erover praten ... is erover praten. : Lol:

Als we niet kunnen zien naar welk einde mijn hart zwaait? : Wink:


De laatste aflevering tot nu toe die me ertoe aanzet om om de definitieve ban te vragen, is deze aflevering:
Ik doe mijn best om grafisch commentaar te geven op de curven.
Ramp-mens-natuur / de-tale-of-warming-and-the-fight-tegen-de-co2-t15854-2520.html # p438197

MrABC is te kwader trouw, of een leugenaar, of gewoon een eikel, ik zie geen andere hypothese.
De wet heeft een andere mening die in het specifieke geval niet toelaatbaar is, aangezien het een kwestie is van eenvoudige lezing en op geen enkele manier van interpretatie.
Zelfs hierin ondersteunt meneer ABC het ondraaglijke, dat wil zeggen dat hij precies het tegenovergestelde leest van wat de curven zeggen.
Ik beschouw zijn terugkerende houding van ontkenning van het voor de hand liggende schadelijk voor de forum (sfeer en inhoud) dus buiten de trollenlobbyist!

Op deze curven hebben we de CO2-snelheid als functie van de tijd en de temperaturen als functie van de tijd.
Ik heb zojuist correspondenties getraceerd en de duur grafisch gelezen (bij benadering, who cares, we zijn niet binnen 10 jaar, gezien de duur).
Dit om de heer ABC te laten zien dat ongeacht het Rcp-scenario, vanaf het moment dat de CO2-uitstoot stopt (horizontale CO2-curve), de temperaturen nog lang blijven stijgen.
Meneer ABC, ontkent altijd het voor de hand liggende ......... :onheil:
Welk doel ???????
Het kan me niet schelen, buiten de plaag, punt uit!
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 241-gasten