Time for the Planet, het nieuwe burgerfonds dat zich richt op een miljard euro om het klimaat te redden

Huidige Economie en Duurzame Ontwikkeling-compatibel? groei van het BBP (ten koste van alles), de economische ontwikkeling, de inflatie ... Hoe concillier de huidige economie met het milieu en duurzame ontwikkeling.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Time for the Planet, het nieuwe burgerfonds dat zich richt op de miljard euro om het klimaat te redden




par Christophe » 23/12/20, 01:35

Minstens één volgende : Cheesy:
0 x
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40

Re: Time for the Planet, het nieuwe burgerfonds dat zich richt op de miljard euro om het klimaat te redden




par Eric DUPONT » 15/01/21, 12:44

Eric Dupont schreef:het lijkt mij dat het doel van time planet is om de planeet te redden en daarom de beste oplossingen te vinden om het feit dat mijn oplossing gepatenteerd is geen probleem te krijgen, ik wil mijn oplossing in open source zetten en de volledige aandacht van de jury hebben.



mijn project wordt tijdig geëvalueerd onder ongeveer veertig projecten, we zijn met meer dan 600 beoordelaars en meer dan 10000 partners. er zijn interessante projecten om energie te produceren of op te slaan, ik nodig je uit om mee te doen en beoordelaar te worden, er is elke maandag een training van 30 minuten via videoconferentie, geloof ik. en dan kun je de projecten evalueren die wel of niet gefinancierd worden.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Time for the Planet, het nieuwe burgerfonds dat zich richt op de miljard euro om het klimaat te redden




par Christophe » 30/08/22, 19:56

Geen commentaar ... :schok: :schok: :schok: :schok: :schok: :schok:

Screenshot 2022-08-30 op 19-56-15 LinkedIn.png
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingstelsels"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 158-gasten