Ontwaakte en dictatuur van minderheden en neo totalitarisme onder het mom van anti-racisme (eng)

filosofische debatten en bedrijven.
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6524
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Macro » 20/11/20, 22:34

duplicaat...Ik post in bursts : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: Ik heb de azerty die vastzit : Mrgreen:
Dernière édition par Macro de 20 / 11 / 20, 22: 36, 1 keer bewerkt.
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6524
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Macro » 20/11/20, 22:35

Christophe schreef:Heb je ooit een Afrikaan een AK47 zien schieten terwijl hij hem boven zijn hoofd hield, neem ik aan? :


Nee...Ik had niet de pech dat ik in een oorlogsgebied reisde...Behalve Bougnoulie en Bamboolie...Dat maakt niet echt deel uit van mijn reisplannen...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 21/11/20, 11:38

Uh Macro, ik lachte...geel...

Als we weten dat ze legers bouwen van kinderen...gedrogeerd...getraind om te plunderen, te verkrachten en genocide te plegen...

Maar wat een rotwereld!
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Janic » 21/11/20, 12:46

Maar wat een rotwereld!
zoals ABC zegt: als het je niet bevalt, laat het dan gewoon staan! We moeten personeel aannemen op het ruimtestation! :? en binnenkort op Mars!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 21/11/20, 13:06

Ik wist niet dat je zo dom was... : Mrgreen:

Waar heeft ABC dat gezegd?
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Janic » 21/11/20, 14:29

Christophe "21/11/20, 14:06

Ik wist niet dat je zo dom was... : Mrgreen:
Ik niet! :?
Waar heeft ABC dat gezegd?
buiten de context verliest het zijn betekenis!

door ABC2019 "20/11/20, 17:29

Janic schreef:
eh ja! het is, naast vele andere, een van de tegenstrijdigheden van het leven in dit systeem; wat ons er niet van mag weerhouden de fouten en dwaasheden ervan onder de aandacht te brengen. Zo bekritiseren milieuactivisten de leefomgeving waarin zij zich bevinden, in de hoop dat bewustwording het mogelijk zal maken de huidige situatie geleidelijk te veranderen.

ach ja maar je weet dat niemand je dwingt om elke dag te spugen op de maatschappij die je het knusse comfort brengt waarvan je rustig geniet (...)
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 28/11/20, 14:01

Daar gaan we weer!

Totalitarisme van sociale netwerken en media richting (zogenaamd racistisch) politiegeweld...

a) Gele Hesjes werden veel ernstiger afgeslacht door de Forces of Order (doden en tientallen met levenslange gevolgen...) ze kregen nooit de sprankje media-aandacht van de zaak Michel Zecler.

Ah maar ja, ze waren wit...

b) We kunnen het opnieuw hebben over de zaak van Cédric Chouviat, eveneens vermoord door de politie, maar die vrijwel onopgemerkt bleef door de media...

maatschappij-en-filosofie/neo-totalitarisme-onder-de-dekking-van-eng-anti-racisme-t16488.html#p401494

Ah, maar ja, hij was wit...



Ik veroordeel AL dit politiegeweld, maar Ik haat de asymmetrie van de mediabehandeling van verschillende gevallen!

ps: ik durf de vraag te stellen, Wat als het de producer van Maka was die de racistische rapclip over Paty maakte? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Janic » 28/11/20, 14:44

Ik veroordeel AL dit politiegeweld, maar ik klaag over de asymmetrie in de mediabehandeling van de verschillende zaken!
de media doen vooral wat ervoor zorgt dat ze verkopen of beoordelingen krijgen, de rest interesseert ze uit principe niet.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 30/11/20, 21:25

Ga aan de slag! :onheil: :onheil: :onheil:

Op Twitter kreeg de algemeen secretaris van EELV, Julien Bayou, kritiek van de afrofeministische activiste Amandine Gay, nadat hij als zodanig het ‘lynchen’ van politieagenten in Bastille tijdens de demonstratie de dag ervoor had beschreven. Deze term zou volgens de directeur voorbehouden zijn aan zwarte mensen…

Zelfs bij Europe Ecologie les Verts is niemand veilig om ervan beschuldigd te worden niet “bewust” genoeg te zijn. De secretaris-generaal van de partij, Julien Bayou, maakte deze zondag 29 november kennis met de bittere ervaring van directeur Amandine Gay, nadat hij tijdens de demonstratie de dag ervoor het "lynchen" van politieagenten in Bastille als zodanig had bestempeld. Volgens haar, het gebruik van deze term zou eigenlijk gereserveerd moeten worden voor lynchpartijen van zwarte mensen. In plaats van in opstand te komen tegen de poging tot taalovername door de Afrofeministische activist, sloeg de groene leider zich integendeel op de borst en ging zelfs zo ver dat hij een ‘uitwisseling’ eiste om het juiste en niet-aanstootgevende lexicon te kiezen.

(...)


https://www.marianne.net/politique/ecol ... ne-blanche

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 27/12/20, 20:19

0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 261-gasten