"We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

par Janic » 29/11/20, 14:47

En degenen die proberen de echte feiten te achterhalen, worden beschuldigd van 'ontkenners'
wanneer mensen verlamd raken door angst (grotendeels in stand gehouden door dit virus) verliezen ze hun verstandelijke vermogens, de twee kunnen niet naast elkaar bestaan!
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

par Christophe » 29/11/20, 17:15

Janic schreef:ze verliezen hun verstand


Om het weer te verliezen, was het nodig om een ​​reden te hebben ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

par Christophe » 29/11/20, 17:23

Obamot schreef:Dat ze de bevolking zes maanden blijven opsluiten één op de duizend van de bevolking die sterft aan covid-19 (terwijl er gemiddeld 1 verschillende doodsoorzaken per dag zijn) en ze zullen zien ...


We zouden ruim 1/1000 zijn gestorven als er geen maatregel was geweest ... kortom ... we zullen het nooit met jou en mij eens worden denk ik ...

Wat het geweld tegen de politie betreft, het is zeker het gevolg van de hype in de afgelopen dagen van de MichelZ-zaak: samenleving-en-filosofie / neo-totalitarisme-onder-de-dekking-van-eng-antiracisme-t16488-340.html # p421477

Ze sloegen een van onze gekleurde broers, we gaan ze kapot maken ...

CQFD ... waar is de reden?

Het duwen van mechanische olifanten is een traditie die duidelijk doorgaat! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

par Obamot » 29/11/20, 18:03

Waren er ook geen anti-fa-demonstraties? Hoe dan ook, het stigmatiseert ã donf.

Afgezien daarvan, als we het over ten minste één punt eens zijn sinds we het erover eens waren dat het eind 2020 heet zou worden : Cheesy:

Voor de doden, ik ben het niet die het zei, ik heb de laatste tijd links gegeven, alles wordt daar uitgelegd, het is geen persoonlijke mening, maar ik heb ook gewezen op de co-laterale effecten van deze gezondheidscrisis, en ik denk niet dat ik die heb gemist.

Wat dodelijkheid betreft, dat is ook een mening, ik ben gebaseerd op EuroMoMo: Zweden heeft niet beperkt, niets, draagt ​​maskers voor mensen die risico lopen (aanbevelingen), en ze doen liever beter dan anderen die zich hebben opgesloten gezondheid-vervuiling-preventie / coronavirus-covid-19-real-time-epidemie-kaart-t16331-3420.html # p421052 (er is ook de lijst van “slechte studenten”) Zweden ligt tussen twee wateren, maar de overgrote meerderheid van de EU-landen heeft volgens EuroMoMo nauwelijks iets gehad.
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9834
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2673

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

par sicetaitsimple » 29/11/20, 18:03

Obamot schreef:En zo ver, Ceux (er zijn er meerdere) die probeerden de feitelijke statistieken te achterhalen, werden beschuldigd van "geruststelling”.....


Dat wil zeggen? Wat zijn (of waren) de "echte statistieken" waarnaar u op zoek was?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

par Christophe » 29/11/20, 18:14

Obamot schreef:Waren er ook geen anti-fa-demonstraties? Hoe dan ook, het stigmatiseert ã donf.

Afgezien daarvan, als we het over ten minste één punt eens zijn sinds we het erover eens waren dat het eind 2020 heet zou worden : Cheesy:


Zijn zij niet de blackblock anti fa?

Obamot schreef:Voor de doden, ik ben het niet die het zei, ik heb de laatste tijd links gegeven, alles wordt daar uitgelegd, het is geen persoonlijke mening, maar ik heb ook gewezen op de co-laterale effecten van deze gezondheidscrisis, en ik denk niet dat ik die heb gemist.


De bijwerkingen zullen dodelijk en verwoestend zijn, dat is zeker !! Voor het consumentisme vooral! Is het erg ???

Maar meng niet alles! Daar zet u vraagtekens bij de inperkingsmaatregelen voor "slechts" 1/1000 van de doden !!
Hoeveel zouden we zijn zonder maat? 1/500? 1/100?

Je weet het niet ... en ik ook niet, maar ik weet dat het veel meer dan 1/1000 zou zijn!

Kijk naar de bevolkingsdichtheid van Zweden ... dit is een aanwijzing die de beslissing van geen insluiting zou kunnen verklaren ...

Nu zou u er goed aan doen om naar FINLAND te kijken (bevolkingsdichtheid vergelijkbaar met Zweden) ... dat is een van de Europese landen die het snelst en krachtigst op de pandemie hebben gereageerd!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

par Obamot » 29/11/20, 20:56

Christophe schreef:
Zijn zij niet de blackblock anti fa?

Ja, dat heb ik gehoord, het is eigenlijk een mengelmoes, degene die de strijd wil aangaan, uit elkaar wil gaan, het voorwendsel wordt allemaal gevonden.

Christophe schreef:De bijwerkingen zullen dodelijk en verwoestend zijn, dat is zeker !! Voor het consumentisme vooral! Is het erg ???
Het is discutabel, ik ben niet tegen een herverdeling van de kaarten, maar als de situatie eenmaal 'normaal' is geworden, zal er dan een virtueuze cirkel ontstaan? Hopelijk, en er zijn tekenen van verandering, "wacht maar af"... Ik hoop niet al te teleurgesteld te zijn, eh ...

Christophe schreef:Maar meng niet alles! Daar zet u vraagtekens bij de inperkingsmaatregelen voor "slechts" 1/1000 van de doden !!
Hoeveel zouden we zijn zonder maat? 1/500? 1/100?
Absoluut, er moet rekening mee worden gehouden! We moeten ons ook afvragen of openbare ziekenhuizen sommige van de 69 verwijderde bedden (in 000 jaar, of 15 verwijderde bedden per jaar ...) zullen herstellen om eindelijk zo goed mogelijk voor comorbide patiënten te zorgen. zorg zou moeten zijn, en stuur ze naar een sanatorium voor behandeling en fitheid, voordat ze wachten tot de comorbiditeiten het einde van het einde bereiken ... Er, ja, er is iets te doen, mensen zouden moeten zijn beter gevolgd vanaf de jaren vijftig (tenminste voor degenen die moeite willen doen om rond te komen ...). Het enige dat ertoe doet, en de samenleving is in zoverre dank verschuldigd dat we de schande van de "Codex Alimentarius" accepteren (wat een blanco cheque is voor een legaal en op grote schaal uitgevoerde vergiftiging ...)

Christophe schreef:Je weet het niet ... en ik ook niet, maar ik weet dat het veel meer dan 1/1000 zou zijn!
Ik weet het niet, het zal op het moment van de beoordeling moeten worden beoordeeld. Er zijn al wat vallende hoofden. Maar we zullen er nog steeds niet in slagen om het bovenstaande te herzien ... niet zo veel als ik zou willen, tenzij deze covid-situatie nog 1 of 2 jaar voortduurde ...
de echte problemen zouden worden benadrukt.

Christophe schreef: Kijk naar de bevolkingsdichtheid van Zweden ... dit is een aanwijzing die de beslissing van geen insluiting zou kunnen verklaren ...
Ik heb cijfers gegeven, ze zijn niet van mij, maar alles blijft open. Het is een verklaring, ik sluit me niet op in zekerheden maar de trends over lange periodes spreken me meer aan.

Christophe schreef:Nu zou u er goed aan doen om naar FINLAND te kijken (bevolkingsdichtheid vergelijkbaar met Zweden) ... dat is een van de Europese landen die het snelst en krachtigst op de pandemie hebben gereageerd!
Het is ontnuchterend omdat deze landen in het noorden liggen, wat niet bevorderlijk is voor de bestrijding van het virus voor deze populaties. Alles blijft open en het is erg interessant. De vergelijking zal niet eenvoudig zijn, het vergelijken van de statistieken van het ene land naar het andere is essentieel, het is nog steeds nodig om alles met dezelfde methodologie te vergelijken.

Een van de dingen waar bijna niemand het over heeft (omdat het eng is?) Is wat er in juni zal gebeuren?

Nog een foto?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

par Obamot » 04/03/21, 13:32

Het einde van de "guerre'Komt ze dichterbij?

Wereldwijde demonstratie "voor vrijheid en democratie"
20 maart 2021:

België: (details volgen)
Frankrijk: Parijs (waarschijnlijk)
Zwitserland: Bern


E50C922B-1FB5-4D61-8E89-E6083C0642D7.png
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

par ABC2019 » 04/03/21, 13:50

Obamot schreef:Het einde van de "guerre'Komt ze dichterbij?

[b] [font = Helvetica] [size = 199] [color = # 0000FF] Wereldwijde demonstratie "voor vrijheid en democratie"
20 maart 2021:

cool zullen we de troepen zo kunnen tellen : Mrgreen:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

par Obamot » 04/03/21, 14:00

Zelfs in Israël ... en deze regering die geloofde dat het vaccin alles zou oplossen!? Zei je raar?

We zullen zien of de mensen deze verzonnen gezondheidscrisis nog steeds accepteren, vertellen ze ons (waar in bepaalde opzichten, tot het tekort aan bedden!?) Om mensen de straat op te zien gaan op 20 maart zal slechts het begin zijn van een algemene strijd!

Dus nee, je hebt geen tijd om te tellen, er zullen er te veel zijn! : Cheesy:
0 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 305-gasten