StopCovid 19, de trackingtoepassing wordt #AllAntiCovid

filosofische debatten en bedrijven.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: StopCovid 19, de volgapplicatie?




par Christophe » 22/06/20, 18:56

Ah ah ah ...

https://www.latribune.fr/technos-medias ... 50914.html

Ineffectief omdat ze niet voldoende gedownload zijn, niet werken met andere Europese applicaties, veel hebzuchtiger in persoonlijke gegevens dan aangekondigd - wat de rechtsgrond verzwakt - en ontsierd door een "vermoeden van vriendjespolitiek" door de anticorruptievereniging Anticor, die heeft het Nationaal Financieel Openbaar Ministerie gewaarschuwd ... Zeer controversieel, de StopCovid-applicatie voor het traceren van digitale contacten heeft een reeks teleurstellingen gekend sinds de lancering op 2 juni. Moeten we het bloedbad stoppen?
0 x
Nico37
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 30
Inschrijving: 02/08/20, 17:35
x 7

Re: StopCovid 19, de volgapplicatie?




par Nico37 » 04/08/20, 22:38

Zelfs als het dateert van 21 april, is het essentieel: https://risques-tracage.fr
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: StopCovid 19, de volgapplicatie?




par Christophe » 22/10/20, 18:35

Stopcovid is dood levend #toitasuncovid sorry #tousanticovid ah nee het is #StopAntiCovid?

Dus als we tegelijkertijd stop en anti zijn ... zijn we geen pro ???? (het moet een typfout zijn ...) : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

TousAntiCovid beschouwde nu een barrière-gebaar

Aanstaande donderdag wordt StopCovid StopAntiCovid.

De applicatie, waarvan de eerste versie op een mislukking eindigde, is het onderwerp van verbeteringen in vorm en redactionele inhoud, om aantrekkelijker te worden gemaakt voor internetgebruikers. "We gingen van een applicatie die niets zei tegen de gebruiker naar een applicatie die begon te praten met de gebruiker", legde een van de hoge ambtenaren donderdag uit die meewerkten aan de ontwikkeling van de nieuwe versie. De applicatie biedt dus een real-time nieuwsfeed over de epidemie, cijfers waarmee de verspreiding van deze epidemie kan worden gemeten, evenals cijfers over het gebruik van de applicatie om een ​​rimpeleffect te creëren. en motivatie. Er zijn links naar verschillende officiële informatiesites over de epidemie, zoals santepubliquefrance.fr, mesconseilscovid.santé.gouv.fr of geodes.santepubliquefrance.fr (informatie over de epidemie per regio).

ousAntiCovid zal nu in alle officiële communicatie over het coronavirus worden genoemd als een barrière-gebaar, op dezelfde manier als het dragen van een masker, fysieke afstand nemen of de ventilatie van kamers. Maar de beslissing om het te gebruiken of niet is aan individuen en zij alleen, geen enkele instelling, bedrijf, bedrijf, restaurant ... die het recht hebben om het te eisen.


https://www.lepoint.fr/societe/para1-en ... 633_23.php
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: StopCovid 19, de volgapplicatie?




par Christophe » 25/10/20, 10:55

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: StopCovid 19, de tracking-applicatie wordt #AllAntiCovid




par Christophe » 27/10/20, 18:24

Ik heb zojuist TousAntiCovid geïnstalleerd, het is niet slecht ... alleen voor de statistieken in bijna realtime!
Ik raad daarom iedereen aan!

Privé vind ik de schelpdieren niet erg zoals ik hierboven al zei: google en bellen doen het al jaren veel slechter!

Blijkbaar is de broncode sowieso beschikbaar ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: StopCovid 19, de tracking-applicatie wordt #AllAntiCovid




par Christophe » 28/10/20, 15:36

Screenshot gemaakt gisteren:

allanticovid.png
tousanticovid.png (236.18 KiB) 2459 keer bekeken


Voor wie van statistieken houdt:

Opgegeven covid-tarief per gebruiker: 19 / 649 = 4% van de tousanticovid-gebruikers (= 328 gebruiker op 724)

Om de applicatie effectief te laten zijn, moet 100% van de covid-patiënten dit melden aan de applicatie, hoeveel heeft het gehad in de periode sinds de lancering?

Percentage meldingen: 1298 / 4 = 328% van de tousanticovid-gebruikers (= 724 gebruiker op 0.03)

Penetratiegraad in de beroepsbevolking: 4 / 328 = 724% niet slecht maar nog steeds onvoldoende!

Laat degenen die zo van de statistieken houden hier aanvullen met andere tarieven ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: StopCovid 19, de tracking-applicatie wordt #AllAntiCovid




par Christophe » 30/10/20, 18:01

Update van de dag:

6.04 M aan activa (goed! Voor Franse kreuners)

2405 op de hoogte gebracht van de risicoblootstelling (niet goed! Het zou meer moeten zijn)

25108 aangemelde gevallen (niet goed! Het zou meer moeten zijn)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: StopCovid 19, de tracking-applicatie wordt #AllAntiCovid




par Macro » 01/11/20, 13:31

6 miljoen ... minder dan 10% van de bevolking ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: StopCovid 19, de tracking-applicatie wordt #AllAntiCovid




par Christophe » 01/11/20, 13:45

We moeten vergelijken met de actieve bevolking Macro ... Ik denk ... we zijn meer dan 20% als we zo rekenen.

Anders zijn er vandaag bijna 7 miljoen bevestigde gebruikers ... waar het om gaat, is de dagelijkse voortgang ...

Een ander interessant cijfer zou zijn om het aantal gebruikers dat het spel speelt te weten door hun covid te verklaren ... of niet ...

Er zijn daar slechts 28 gevallen gemeld via de app ... Komt dit overeen met ongeveer 000% van de gevallen die zijn ontdekt sinds de lancering van de app?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: StopCovid 19, de tracking-applicatie wordt #AllAntiCovid




par Christophe » 20/11/20, 13:49

Zeer goede respons op een anti-covid-app ... Ik blijf vanaf het begin tegen deze "groothertogen" zeggen dat tracering al jaren bestaat ... dus 1 meer 1 minder ... wat is het verschil?

Hallo Didier.

Ik ken u niet, ik zag een opmerking van u op Facebook waarin u uitlegde dat u weigerde de Belgische Covid-tracking-app, Coronalert, te installeren omdat u uw privacy op prijs stelt.

Ik heb 20 minuten op internet gezocht naar informatie over jou.

Didier.jpg
Didier.jpg (179.31 KiB) 2288 keer bekeken


Je hebt je echte achternaam verwijderd van Facebook, maar deze staat nog steeds in de Google-cache en in de URL van je Facebook-profiel, je naam is Didier D ....

Je leeft M ... (openbare Facebook-info)
Je bent geboren in W .....
Je bent een houthakker bij XXXXXXXXXXXXX. (Openbare Facebook-info)
Uw hond heet Toto, hij is 3 jaar oud. (Openbare Facebook-info)
Je hebt een relatie sinds 13-08-2018. (Openbare Facebook-info)
U woont samen sinds 27-03-2019. (Openbare Facebook-info)
U bent sinds 29/05/2020 (openbare Facebook-info) getrouwd met C.
Je houdt van Johnny Hallyday (openbare Facebook-info).

In september 2010 zocht je naar een recept voor mosselen en je gaf aan "ik maak ze zonder boter en deze beoucoup lekkerder, een mossel mag niet vettig zijn vind ik"
In deze post geef je je e-mailadres door aan iemand die je om het recept voor je mosselen vraagt.

Dankzij een zoekopdracht op dit e-mailadres vond ik 2 andere gekoppelde e-mails, ik zag dat een van hen was gekoppeld aan een blog over voila (point) fr uitgeschakeld in 2008.

Niettemin kon ik op archive (point) org sporen van deze site vinden met montages van dolfijnen en honden die flitsten met Blingee.

Op deze site, gedeactiveerd maar gearchiveerd op Archive (point) org, vond ik ook alle berichten in uw gastenboek en kon ik de meeste van uw familieleden identificeren.

Ik stopte daar met mijn onderzoek omdat de scharlakenrode achtergrond van je oude site mijn ogen verpestte en ik een overdosis nam op vergaderingen van Johnny op een gevleugeld paard tegen de achtergrond van de zonsondergang.

Deze informatie die ik heb gevonden, gaat alleen over de openbare sporen die ik kon vinden.

Dus ik tel niet ALLE trackers op je computers en telefoons die we allemaal hebben.

Installeer de Didier-app, deze kan uw privacy niet meer aantasten dan de sporen die u al op internet achterlaat, zoals wij allemaal.

Installeer de app, het kan helpen voorkomen dat u wordt geïnfecteerd als er een maximum is om het te installeren.

Zelfs als gezien de bewerkingen die je 13 jaar geleden hebt aangebracht, zal het verlies van smaak misschien niet veel in je leven veranderen, maar het kan de levens van anderen redden.


0 x

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Macro en 281 gasten