Meningen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Covid-19: vaccins en immunologie




par Christophe » 28/10/20, 17:41

sicetaitsimple schreef:Ongelofelijk om deze idioten van doktoren over de hele wereld te zien die niet begrepen dat massaal vaccineren tegen de griep ons zou redden van Covid ...


Het was echter een info van vorige week: het griepvaccin zou ook beschermen tegen covid ...

Info die gisteren is opgepikt door sommige media, waaronder: https://www.courrierinternational.com/a ... e-covid-19

Het griepvaccin zou het risico op Covid-19 verminderen
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19: vaccins en immunologie




par Obamot » 28/10/20, 17:46

Ik wilde posten: er zijn zeker klootzakken om het te denken en die het durven te schrijven eh: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Griepvaccin zou kunnen beschermen tegen coronavirus, vindt studie

https://www.futura-sciences.com/sante/b ... ign=futura

En hetzelfde om elkaar tegen te spreken! Nog steeds op Futura. Dus hij gaat daar onruststoker spelen om te zien hoe lang hij het volhoudt : Cheesy:

Ik hoop dat hij begrijpt dat we geen antwoord willen geven op een trol die in de fout is gegaan. Dus laat hem ergens anders gaan spelen.

Verdomme, het is een uitzaaiing deze kerel, meer aan het rotten :onheil: :onheil: :onheil:
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Covid-19: vaccins en immunologie




par sicetaitsimple » 28/10/20, 18:03

Christophe schreef:
sicetaitsimple schreef:Ongelofelijk om deze idioten van doktoren over de hele wereld te zien die niet begrepen dat massaal vaccineren tegen de griep ons zou redden van Covid ...


Het was echter een info van vorige week: het griepvaccin zou ook beschermen tegen covid ...


Ik beweer (derde bericht van mij over dit onderwerp) dat confit ook beschermt ...

2020-10-27- [Dept_Gers] _4s.png
2020-10-27- [Dept_Gers] _4s.png (182.42 KiB) 1490 keer bekeken
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Covid-19: vaccins en immunologie




par Christophe » 28/10/20, 18:04

Je bent stom, het is Armagnac !!!
1 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Covid-19: vaccins en immunologie




par sicetaitsimple » 28/10/20, 18:06

Christophe schreef:Je bent stom, het is Armagnac !!!


Je zuigt, in de Gers is het Armagnac. : Lol:

Bewerken Heb je Cognac goed geschreven voordat je wijzigingen aanbracht?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Covid-19: vaccins en immunologie




par Christophe » 28/10/20, 18:08

???

Ik had inderdaad Cognac geschreven ... maar ik corrigeerde snel ... Dus we begrijpen je antwoord niet! : Mrgreen:

Moet het citaat opnieuw lezen!
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Covid-19: vaccins en immunologie




par sicetaitsimple » 28/10/20, 18:21

Christophe schreef:???

Ik had inderdaad Cognac geschreven ... maar ik corrigeerde snel ... Dus we begrijpen je antwoord niet! : Mrgreen:

Moet het citaat opnieuw lezen!


Het is je vergeven, zelfs als het verwarren van Cognac en Armagnac je in de hoek enkele moeilijke momenten waard zou kunnen zijn ..... En je kunt het uitwissen als je denkt dat het je begrip schaadt.

Maar het kan inderdaad een gekonfijte eend + Armagnac duale therapie zijn .....? Wie weet?
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-19: vaccins en immunologie




par ABC2019 » 29/10/20, 07:52

Obamot schreef:Ga je gang, publiceer het in zijn geheel!

We kunnen Christophe vragen of hij toegang heeft tot het "serverlog" ...

Ik heb eerst meteen een herroepingsbericht gepost.
Toen herlas ik wat ik schreef en ontdekte je bedrog. Ik verliet echter de doorgang waar ik zeg dat ik me terugtrek.

Voor mij ben je ... dood. Uw voortreffelijke spelletje is provocatie, maar dat is niet langer mijn probleem, u hebt zojuist uw kwade trouw bewezen, wat tot vuil leidt. Je zult hier nooit meer enige geloofwaardigheid over hebben forum. Je bent levenslang afgeschreven. Ik vind dat je moet worden verbannen.

het is waar dat het eenvoudig was om obamot te DURVEN te bekritiseren!
is het je opgevallen dat hoe meer hij ongelijk heeft, hoe gewelddadiger hij anderen aanvalt?
Je hebt je roeping in Obamot gemist, je bent gemaakt om dictator te worden!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19: vaccins en immunologie




par Obamot » 29/10/20, 10:09

Heb je veel op je hart? post415975.html # p415975 (dat is alles wat je eh ... allergie voor critici) : Cheesy:
Heb je Fogiel geprobeerd? : Cheesy:
Je zou moeten...



Je verwart kritiek en bedriegt mijn Bichon, maar ga je gang, kritiek, je maakt ons te veel aan het lachen : Mrgreen:
0 x
VetusLignum
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1690
Inschrijving: 27/11/18, 23:38
x 760

Re: Covid-19: vaccins en immunologie




par VetusLignum » 17/11/20, 01:05

Het vaccin van Pfizer lijkt onaangename onmiddellijke bijwerkingen te hebben, tot het punt dat sommige cavia's weigeren de tweede dosis in te nemen.

"We vragen mensen om een ​​vaccin te nemen dat pijn gaat doen", zegt dr. William Schaffner, hoogleraar preventieve geneeskunde en gezondheidsbeleid aan het Vanderbilt University Medical Center. "Er zijn veel pijnlijke armen en aanzienlijke aantallen mensen die zich een dag of twee slordig voelen, met hoofdpijn en spierpijn."

Mensen die deze symptomen ervaren, overtuigen om binnen drie tot vier weken terug te keren voor een tweede dosis - en een tweede ronde van griepachtige symptomen - zou een moeilijke verkoop kunnen zijn, zei Schaffner.

https://www.nbcnews.com/health/health-n ... s-n1247485


Merk op dat we hiermee de bijwerkingen op de lange termijn niet kennen.

Aan de andere kant, als mensen op dit moment het effect van het vaccin voelen, zijn we niet langer dubbelblind.
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 326-gasten