Welnu, hier maak ik de homeopathie-enquête!

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).

Denkt u dat homeopathie is:

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Nou hier maak ik de homeopathie-enquête!




par ABC2019 » 26/10/20, 10:48

Janic schreef:
Behalve dat het enige ‘tastbare’ is dat we ademen, werd het chemische mechanisme pas veel later ontdekt, omdat er juist niets ‘tastbaars’ is aan het feit dat we zuurstof opnemen en CO2 vrijgeven.
behalve dat wat tastbaar is (er is een woordenboek voor nodig) is wat waarneembaar is, en niet wat verklaarbaar is.
En als de voorstellen die ik heb gedaan niet bij u passen, welke stelt u dan in plaats daarvan voor? (om de vraag niet af te leiden en te voorkomen dat je hem beantwoordt!!)
wat mij niet bevalt is om te zien dat een onwetende die een onderwerp niet eens wil weten, zichzelf voor een connaisseur houdt en alles zwaait omdat hij nepnieuws op sociale netwerken heeft gelezen. Begin dus met het bestuderen van het onderwerp VOORDAT u voor de gek houdt. We zullen later zien of je begint te weten waar je het over probeert te hebben.


dus ? Hoe zou het feit dat ik onwetend ben, u ervan weerhouden mijn tekortkomingen recht te zetten, door uw eigen karakterisering van H voor te stellen? Hoe weerhoudt het feit dat er terraplaters bestaan ​​ons ervan te zeggen dat de aarde rond is en uit te leggen hoe we de straal ervan kunnen schatten?

Er zit geen logica in uw argument, afgezien van het voor de hand liggende argument dat u wegglijdt door te weigeren uw eigen voorstellen te doen.

Maar de draad blijft open, je kunt het nog steeds doen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Nou hier maak ik de homeopathie-enquête!




par ABC2019 » 26/10/20, 10:51

Janic schreef:
Behalve dat het enige ‘tastbare’ is dat we ademen, werd het chemische mechanisme pas veel later ontdekt, omdat er juist niets ‘tastbaars’ is aan het feit dat we zuurstof opnemen en CO2 vrijgeven.
behalve dat wat tastbaar is (er is een woordenboek voor nodig) is wat waarneembaar is, en niet wat verklaarbaar is.

nou ja, dus het feit van ademen is tastbaar, het feit dat we O2 consumeren om CO2 vrij te geven is niet in de eerste ervaring.
Maar ik heb nog steeds niet gezien hoe iets ‘tastbaars’ niet tegelijkertijd ‘bewezen’ zou kunnen worden (er zijn natuurlijk ook de omgekeerde, ‘bewezen’ dingen die niet tastbaar zijn, maar ik zie niet in hoe de omgekeerd zou mogelijk zijn).
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Nou hier maak ik de homeopathie-enquête!




par Obamot » 26/10/20, 12:59

Nadat u de belangen van de grote farmaceutische bedrijven tot de dood toe hebt verdedigd, zijn we in ieder geval zeker van uw interesse.’oprecht” voor andere disciplines!

Beeld Beeld
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Nou hier maak ik de homeopathie-enquête!




par Janic » 28/10/20, 14:50

Maar ik heb nog steeds niet gezien hoe iets ‘tastbaars’ niet tegelijkertijd ‘bewezen’ zou kunnen worden (er zijn natuurlijk ook de omgekeerde, ‘bewezen’ dingen die niet tastbaar zijn, maar ik zie niet in hoe de omgekeerd zou mogelijk zijn).
Het komt langzaam! : Cheesy:
De H is dus tastbaar en omdat iets, volgens je eigen woorden hierboven, tastbaar tegelijkertijd kan worden bewezen (door ervaring en ervaring zoals bij elke therapie), heb je je eigen antwoord gegeven.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Nou hier maak ik de homeopathie-enquête!




par Obamot » 28/10/20, 14:56

Professor Luc Montagnier van zijn kant bevestigde op 28 november 2019 voor de Nationale Vergadering dat homeopathie een solide wetenschappelijke basis heeft. Ik weet niet waarom, en hoewel dit niet het enige criterium is, geloof ik deze Nobelprijs eerder dan onwetende vreemdelingen op zoek naar erkenning die verkeerde informatie verstrekken. forums met kopiëren/plakken (en leugens). :)



45 parlementsleden zijn tegen het schrappen van de lijst met homeopathie.
0 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 194 gasten