Laten we Revolutionology uitvinden!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 26/02/14, 18:05

om oplichting te melden is het niet nodig om een ​​site aan de andere kant van de wereld te maken... het enige wat je nodig hebt is een moderator met goede juridische vaardigheden om smaad en laster te voorkomen

schrijven op een site, ik heb een XXX besteld bij ZZZ, ik heb betaald en ik heb iets ontvangen dat niet werkt, en ze willen me niet vergoeden, geen probleem: het is een feit... en dat zou je moeten bewijzen het is onjuist om te zeggen dat het laster is

het is voldoende om hetzelfde te zeggen door eraan toe te voegen dat het oplichters zijn, en het wordt laster: het heeft echter geen zin om er nog meer aan toe te voegen: de eenvoudige beschrijving van de feiten is voldoende voor de lezer om het te begrijpen

het maken van een site voor het melden van oplichters aan de andere kant van de wereld zou geen enkele waarde hebben, aangezien je daar ongestraft van alles zou kunnen plaatsen, inclusief volledig valse tegenreclame

meld een oplichting op een Franse site door dit in de formulieren te doen, om geen problemen tegen een hogere prijs te krijgen

je moet nog steeds voorzichtig zijn en een onafhankelijke site maken, want een tijdelijke sluiting bij een geschil is altijd mogelijk

plaats forum fotovoltaïsche energie was een tijdje gesloten vanwege dit soort geschillen: maar ze hadden gelijk in de rechtbank en het maakte er nogal publiciteit voor forum !

het aan de kaak stellen van slechte bedrijven is niet genoeg, er zijn er een paar die bijna onvermijdelijk zijn: het is veel nuttiger om de goede dingen te verspreiden, om niet voor de gek gehouden te worden: het voorbeeld van het ontgrendelen van telefoons is er één van: je moet al zijn telefoons ontgrendelen zolang hun abonnement geldig is ... we kunnen ze dus doorverkopen of hergebruiken als het abonnement is verlopen ... als we het abonnement laten verlopen zonder de simlocker te hebben ontgrendeld, is het ingewikkelder
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Laten we de Revolutionologie uitvinden!




par Christophe » 17/09/20, 11:43

Omhoog?
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 257-gasten