Ik vond de graal van olie, een Elsbett!

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
label
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 03/09/20, 08:47

Re: Ik vond de Graal van olie, een elsbett-motor!




par label » 03/09/20, 08:56

Bonjour à tous,

Ik weet dat het erg laat is om op deze thread te reageren. Maar Duckduckgo heeft me geholpen dit onderwerp te vinden. Ik ben echt geïnteresseerd in deze motor en hoe hij werkt, staat hij nog te koop?

Merci.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: Ik vond de Graal van olie, een elsbett-motor!




par Macro » 03/09/20, 10:23

Ja ...

Het wordt opgeslagen op een droge pallet met al zijn toebehoren (olieradiator, elektrische kabelboom, elektrische boosterpomp, verwarmd filter, enz.). Hij is gekoppeld aan een VW passat 5-traps dwarsmotor uit de jaren 90 en is zeer waarschijnlijk gemonteerd op vento, golf 2 en 3 ....

Verkrijgbaar in Indre et Loire voor een prijs van 500 €. Transport op eigen kosten

Neem contact met mij op in MP
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
label
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 03/09/20, 08:47

Re: Ik vond de Graal van olie, een elsbett-motor!




par label » 03/09/20, 12:38

Macro schreef:Ja ...

Het wordt opgeslagen op een droge pallet met al zijn toebehoren (olieradiator, elektrische kabelboom, elektrische boosterpomp, verwarmd filter, enz.). Hij is gekoppeld aan een VW passat 5-traps dwarsmotor uit de jaren 90 en is zeer waarschijnlijk gemonteerd op vento, golf 2 en 3 ....

Verkrijgbaar in Indre et Loire voor een prijs van 500 €. Transport op eigen kosten

Neem contact met mij op in MP


Hallo,

Ik zou graag willen, maar het lijkt erop dat deze functie voorlopig voor mij verboden is.
Hoe wil je doorgaan?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: Ik vond de Graal van olie, een elsbett-motor!




par Macro » 03/09/20, 12:54

Ik heb je net een privébericht gestuurd met mijn contactgegevens. Als ik daar ben, moet het mogelijk zijn om het te gaan lezen ... Controleer of je correct bent ingelogd met je inloggegevens op forum en neem een ​​kijkje in je box door op het envellope-icoontje rechtsboven naast de kleine bel te klikken ...

Tenzij Christophe mij je e-mailadres zou sturen ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: Ik vond de Graal van olie, een elsbett-motor!




par Macro » 03/09/20, 14:46

Je hebt duidelijk mijn privébericht gelezen ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 185-gasten