Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3791
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1311

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par pedrodelavega » 30/08/20, 12:45

Obamot schreef:En daar merkte ik op dat de politiek voorrang had gekregen op de wetenschap, zonder mij anders uit te drukken, wat u lijkt te betwisten: ik heb niettemin het bewijs geleverd met mijn berichten aan de HUG en De-La-Vega ontwijkt en ontkent het: het kan niet duidelijker zijn .
Wat Zwitserland betreft: ik heb op dit punt geen enkel bewijs gezien, maar ik ben wel geïnteresseerd als u dat heeft.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Christophe » 30/08/20, 12:47

Ik heb het gevoel dat het verdelen, opruimen en reorganiseren van vakken moeilijk gaat worden!!! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par ABC2019 » 30/08/20, 12:50

Obamot schreef:Jij bent het die voortdurend de spot drijft met het woord ‘wetenschappelijk’, terwijl je monumentale blunders maakt: dodelijkheid versus sterfte, enz. (om nog maar te zwijgen van je ‘groep’ van protégés, zie Izentrop’s onjuiste uitspraken over glyfosaat, en dat durf je te zeggen, dus Je steunt nog steeds zijn onzin :!: Vanuit het oogpunt van geloofwaardigheid is er niets beters :D :!: ) draai de rollen niet om... En daar merkte ik op dat de politiek voorrang had gekregen op de wetenschap, zonder mij anders uit te drukken, wat u lijkt te betwisten: ik heb hiervan niettemin het bewijs geleverd met mijn berichten aan de HUG en De-La-Vega ontwijkt en ontkent het: duidelijker kan niet.

jij bent het die de kleinste uitdrukkingsfout benadrukt om te "bewijzen" dat je gesprekspartner niets weet, dus klaag niet dat ik de verantwoordelijkheid op jou afwentel als je fouten maakt: dus als je "zus" schrijft in plaats van "meisje", het is omdat je moe bent, maar als ik per ongeluk 'sterfelijkheid' zou schrijven in plaats van 'dodelijkheid' (wat onbedoeld had kunnen gebeuren, zelfs als je niet de link hebt gegeven om het te bewijzen), is dat dan zo? Bedoel je dat ik niets begrijp en dat ik het verschil tussen die twee niet weet?

En hoe classificeert u uw volharding in uw Graham-kring? :? :? U demonstreert opnieuw een marionettenbenadering.

Voor jou is het geen probleem om je zinnen in de cirkel van Graham te plaatsen, ze bevinden zich altijd in dezelfde regio.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3791
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1311

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par pedrodelavega » 30/08/20, 12:54

Adrien (ex-nico239) schreef:Voor hydroxychloroquine maakt het ons niets uit, omdat het niemand iets oplevert
Dit is niet de reden, anders zouden dexa en paracetamol ook niet gepromoot zijn : Arrowd:
Adrien (ex-nico239) schreef:Dexamethason blijft de enige effectieve behandeling voor zuurstofpatiënten op de intensive care...


Adrien (ex-nico239) schreef:Het enige wat ons nog rest is het vinden van iets dat voorkomt dat we op de intensive care met zuurstof belanden.
Sinds het begin van deze crisis zijn ze daar nooit mee gestopt.


Adrien (ex-nico239) schreef:Nou ja, onze Bulgaarse vrienden vertellen ons precies het tegenovergestelde in een onderzoek waarin de balans wordt opgemaakt van in vitro onderzoek.
Si alle de in vitro resultaten blijken vals te zijn... dit roept vragen op.
Nieuw werk gepubliceerd in Nature gaat niet in deze richting:
https://www.nature.com/articles/s41467-020-17907-w
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par sicetaitsimple » 30/08/20, 13:04

Obamot schreef:
Ik weet niet waarom ik schreef “zijn zusterwijl ik dacht “zijn dochter”, het was niet van hemtante" geen van beide (voor mijn lasteraar, maar u wijst niet op zijn fout...?)



!!!! Je bewijst ons in ieder geval dat je absoluut geen gevoel voor humor hebt!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Adrien (voormalig nico239) » 30/08/20, 13:07

pedrodelavega schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:Voor hydroxychloroquine maakt het ons niets uit, omdat het niemand iets oplevert

Dit is niet de reden, anders zouden dexa en paracetamol ook niet gepromoot zijn : Arrowd:

Je trollenblindheid verblindt je. Ik geef geen reden


Adrien (ex-nico239) schreef:Het enige wat ons nog rest is het vinden van iets dat voorkomt dat we op de intensive care met zuurstof belanden.
pedrodelavega schreef: Sinds het begin van deze crisis zijn ze daar nooit mee gestopt.

Het is waar, ivermectine gesponsord door Bill Gates, vingers gekruist


Adrien (ex-nico239) schreef:Nou ja, onze Bulgaarse vrienden vertellen ons precies het tegenovergestelde in een onderzoek waarin de balans wordt opgemaakt van in vitro onderzoek.
Si alle de in vitro resultaten blijken vals te zijn... dit roept vragen op.
pedrodelavega schreef:Nieuw werk gepubliceerd in Nature gaat niet in deze richting:
https://www.nature.com/articles/s41467-020-17907-w

Belgische en Italiaanse studies en vele anderen beweren het tegenovergestelde
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Obamot » 30/08/20, 14:10

Zouden we dan niet de observationele studie over EHPAD/EMS hebben (waar ik u aan herinner)?

12B19F43-7000-45F7-8285-93D806FF8BFB.jpeg
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Obamot » 30/08/20, 14:13

sicetaitsimple schreef:
Obamot schreef:
Ik weet niet waarom ik schreef “zijn zusterwijl ik dacht “zijn dochter”, het was niet van hemtante" geen van beide (voor mijn lasteraar, maar u wijst niet op zijn fout...?)



!!!! Dat bewijs je ons tenminste Jij hebt absoluut geen gevoel voor humor!

B57B5BEC-CDD3-4C2A-946B-E8DB62AA7064.jpeg
B57B5BEC-CDD3-4C2A-946B-E8DB62AA7064.jpeg (146.14 Kio) Consulté 1157 fois


Is dat humor? Je hebt een heel nieuwsgierig gevoel voor empathie...

Met ruim 800 doden en het moeten reageren op jouw onzin en perverse opmerkingen, sorry als het verloren gaat...!
Dernière édition par Obamot de 30 / 08 / 20, 14: 29, 1 keer bewerkt.
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3791
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1311

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par pedrodelavega » 30/08/20, 14:25

Adrien (ex-nico239) schreef:
pedrodelavega schreef: Sinds het begin van deze crisis zijn ze daar nooit mee gestopt.

Het is waar, ivermectine gesponsord door Bill Gates, vingers gekruist
En nog veel meer.
Persoonlijk heb ik achteraf niet zoveel hoop op moleculen die vanaf het begin zijn getest en waarvan de resultaten tegenstrijdig of onbekend zijn, maar je moet nooit nooit zeggen... : Wink:

Adrien (ex-nico239) schreef:
pedrodelavega schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:Nou ja, onze Bulgaarse vrienden vertellen ons precies het tegenovergestelde in een onderzoek waarin de balans wordt opgemaakt van in vitro onderzoek.
Si alle de in vitro resultaten blijken vals te zijn... dit roept vragen op.
Nieuw werk gepubliceerd in Nature gaat niet in deze richting: https://www.nature.com/articles/s41467-020-17907-w
Belgische en Italiaanse studies en vele anderen beweren het tegenovergestelde
Dit zijn geen in vitro onderzoeken. Je had het over Bulgaars in vitro werk.
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par sicetaitsimple » 30/08/20, 14:55

Obamot schreef:Is dat humor? Je hebt een heel nieuwsgierig gevoel voor empathie...
Met ruim 800 doden en het moeten reageren op jouw onzin en perverse opmerkingen, sorry als het verloren gaat...!


Wat is het verband tussen de ruim 800.000 doden in de wereld en de afkomst van mevrouw Calmy?

Ik ben het niet die schreef alsof ik haar bijna persoonlijk kende:

"helemaal, u kent Pr. Alexandra Calmy niet, zij is de zus van Micheline Calmy-Rey, voormalig bondsraadslid en voorzitter van de Zwitserse Bondsstaat, u weet er niets van en maakt me echt aan het lachen)"
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 266-gasten