Covid-19, niet-respiratoire medische effecten ...

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Covid-19, niet-respiratoire medische effecten ...




par Adrien (voormalig nico239) » 29/08/20, 19:35

ENERC schreef:
Wat alarmerend is, is dat we in Frankrijk de gevolgen niet als een "winstgevend" onderwerp lijken te beschouwen.

Dit zou erop wijzen dat deze covid voornamelijk wordt beheerd op het enige financiële aspect en niet of weinig medisch.

Het wordt economisch beheerd: bbp, overheidstekort, werkloosheidspercentage.
Als we niet hadden gesproken over de sterfgevallen in de lus op BFM in maart, zouden we niet opgesloten zijn geweest en zouden secu en pensioenfondsen veel beter af zijn geweest (door de dood van ouderen).
De sterfgevallen worden gepubliceerd, maar niet de na-effecten: het kan ons (de staat) niet schelen dat je moeite hebt met ademhalen, dat je niet beseft dat je stinkt naar zweet omdat je niets meer voelt.

De gevolgen zijn voor de stadsgeneeskunde en als het teveel zou kosten, zullen we de sociale zekerheid verlagen om de kosten via de mutualiteit over te hevelen naar de salarissen.
Logisch niet?


Je nadert de volgende fase, waarom niet. Ik heb geen mening over de vraag.... wederzijdse veiligheid etc.

Aan de andere kant kunnen we deze weigering (voorlopig) echt in twijfel trekken om serieus iets aan te pakken wat de Angelsaksen lange covid noemen.
Dat zou ons misschien ook interessante ideeën opleveren voor de totale behandeling van covid.

Vergeleken met het media-aspect lijkt het mij echter dat jonge geamputeerden (ah shit ik vergat dat jonge mensen gespaard worden door covid, wie zei deze stommiteit trouwens?) het nogal media is en als een anti-verslappingsadvertentie (stijl anti-verslapping) tabakscampagne) het is moeilijk om het beter te doen...
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-19, niet-respiratoire medische effecten ...




par ABC2019 » 29/08/20, 19:44

Adrien (ex-nico239) schreef:
ABC2019 schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:
Geen Raoult.

Maar dat weet je heel goed, nietwaar?Beeld

nee ik weet het niet, anders zou ik je de vraag niet stellen. Wie hebben we een budget geweigerd "die hun mond voor de gek houden"?


Het maakt op dit moment niet uit.

Nou wacht, je maakt beschuldigingen, je moet ze nog steeds rechtvaardigen, anders is het te gemakkelijk!!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Covid-19, niet-respiratoire medische effecten ...




par Adrien (voormalig nico239) » 29/08/20, 19:46

ABC2019 schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:
ABC2019 schreef:nee ik weet het niet, anders zou ik je de vraag niet stellen. Wie hebben we een budget geweigerd "die hun mond voor de gek houden"?


Het maakt op dit moment niet uit.

Nou wacht, je maakt beschuldigingen, je moet ze nog steeds rechtvaardigen, anders is het te gemakkelijk!!


Ach wie beschuldig ik?
Nou, heb je het niet gevonden?
De instellingen uiteraard, en tenslotte degenen die beslissen of zij de aan hen voorgelegde studieonderwerpen wel of niet financieren.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-19, niet-respiratoire medische effecten ...




par ABC2019 » 29/08/20, 19:49

Adrien (ex-nico239) schreef:
ABC2019 schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:
Het maakt op dit moment niet uit.

Nou wacht, je maakt beschuldigingen, je moet ze nog steeds rechtvaardigen, anders is het te gemakkelijk!!


Ach wie beschuldig ik?
Nou, heb je het niet gevonden?
De instellingen uiteraard, en tenslotte degenen die beslissen of zij de aan hen voorgelegde studieonderwerpen wel of niet financieren.

De vraag was niet wie u beschuldigt, maar aan wie de instellingen begrotingen zouden hebben geweigerd terwijl ze zichzelf voor de gek hielden, om uw woorden te gebruiken.

Adrien (ex-nico239) schreef:Maken we ons zorgen over de nawerkingen ???

U spreekt, wij weigeren bugdets aan degenen die de na-effecten willen bestuderen zonder er iets om te geven
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Covid-19, niet-respiratoire medische effecten ...




par Adrien (voormalig nico239) » 29/08/20, 19:52

ABC2019 schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:
ABC2019 schreef:Nou wacht, je maakt beschuldigingen, je moet ze nog steeds rechtvaardigen, anders is het te gemakkelijk!!


Ach wie beschuldig ik?
Nou, heb je het niet gevonden?
De instellingen uiteraard, en tenslotte degenen die beslissen of zij de aan hen voorgelegde studieonderwerpen wel of niet financieren.

De vraag was niet wie u beschuldigt, maar aan wie de instellingen begrotingen zouden hebben geweigerd terwijl ze zichzelf voor de gek hielden, om uw woorden te gebruiken.

Adrien (ex-nico239) schreef:Maken we ons zorgen over de nawerkingen ???

U spreekt, wij weigeren bugdets aan degenen die de na-effecten willen bestuderen zonder er iets om te geven


Ach, in dit geval moet je de term beschuldigen niet gebruiken... integendeel... in dit geval zou het eerder een slachtoffer zijn.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-19, niet-respiratoire medische effecten ...




par ABC2019 » 29/08/20, 19:57

Adrien (ex-nico239) schreef:Ach, in dit geval moet je de term beschuldigen niet gebruiken... integendeel... in dit geval zou het eerder een slachtoffer zijn.

U beschuldigde de instellingen ervan slachtoffers te hebben gemaakt door hun begrotingen te weigeren, maar ik zou graag willen weten op welke informatie u dit baseert en wie deze slachtoffers zijn. Wil je twee pagina's vullen met uitweidingen, in plaats van deze simpele vraag te beantwoorden?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Covid-19, niet-respiratoire medische effecten ...




par sicetaitsimple » 29/08/20, 19:58

Covid 19, een Frans-Frans probleem.

-Het kan iedereen niet schelen, vooral de overheid (alleen onbekwaam en / of corrupt).
- de medische professie kan het ook niet schelen, die luie mensen die niets te schelen hebben, behalve hun Gilead cacheton aanraken.
- het zal de beveiliging verlichten, maar niet zoveel als je had kunnen hopen, want deze idioten van PFM TV maakten zich druk over het aantal doden.
- Ik stop daar ... maar we kunnen doorgaan met de lijst.

Slechts één oog:
https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Covid-19, niet-respiratoire medische effecten ...




par Adrien (voormalig nico239) » 29/08/20, 20:32

ABC2019 schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:Ach, in dit geval moet je de term beschuldigen niet gebruiken... integendeel... in dit geval zou het eerder een slachtoffer zijn.

U beschuldigde de instellingen ervan slachtoffers te hebben gemaakt door hun begrotingen te weigeren, maar ik zou graag willen weten op welke informatie u dit baseert en wie deze slachtoffers zijn. Wil je twee pagina's vullen met uitweidingen, in plaats van deze simpele vraag te beantwoorden?


Je mag me, je documenteert de consequenties en je vindt het.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-19, niet-respiratoire medische effecten ...




par ABC2019 » 29/08/20, 20:36

Adrien (ex-nico239) schreef:Je mag me, je documenteert de consequenties en je vindt het.


als je het hebt gevonden, waarom zeg je het dan niet? je hebt je niet beperkt tot het geven van alle mogelijke referenties tot nu toe!

Ik ben niet van plan dit onderzoek te doen, als u het niet kunt rechtvaardigen, beschouw ik uw beschuldiging als ongegrond, dat is alles.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Covid-19, niet-respiratoire medische effecten ...




par Adrien (voormalig nico239) » 29/08/20, 20:46

ABC2019 schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:Je mag me, je documenteert de consequenties en je vindt het.


als je het hebt gevonden, waarom zeg je het dan niet? je hebt je niet beperkt tot het geven van alle mogelijke referenties tot nu toe!

Ik ben niet van plan dit onderzoek te doen, als u het niet kunt rechtvaardigen, beschouw ik uw beschuldiging als ongegrond, dat is alles.


Je mag nemen wat je wilt, het kan me niet schelen
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 224-gasten