Thermo'luc thermoregulerende verf

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
Menzao
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 25/07/20, 14:38

Thermo'luc thermoregulerende verf




par Menzao » 25/07/20, 15:07

Ik heb zojuist de thermo'luc. Ontdekt, een reeks thermoregulerende en ontvuilende interieurverven. Dit is geloofwaardiger dan de bekende isolerende of thermische verven. Er wordt ons niet verteld dat het verwarming, airconditioning en isolatie vervangt. We zeggen alleen dat dankzij de faseveranderingsdeeltjes, een bekende en erkende technologie, thermo'luc-producten de temperatuur van uw interieur reguleren. De toespraak op de website van saint luc paints is duidelijk. De tekst "ontdek thermoregulatie" is eenvoudig en duidelijk.
En daarnaast. aangezien ik een decoratieve schilder ben. Ik kan je vertellen dat het van toepassing is als een klassiek schilderij
Ik heb er mijn kamer mee gemaakt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: thermo'luc thermoregulerende verf




par Christophe » 25/07/20, 15:14

Faseveranderingsdeeltjes in een schilderij? :schok: :schok:

Interessant, maar hoe werkt het precies?

Wat zijn de 2 fasen die worden gebruikt? Wat is de MCP gebruikt? Hoe de vloeistof- of gasfase in de verf behouden?
0 x
MadameOurs
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 65
Inschrijving: 11/09/18, 10:29
x 8

Re: thermo'luc thermoregulerende verf




par MadameOurs » 25/07/20, 15:43

Hij zei "bekende en erkende technologie".

Je weet het niet ? : Lol:
0 x
Vandaag is er een dessert.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: thermo'luc thermoregulerende verf




par Christophe » 25/07/20, 16:09

Ah ah erg grappig :)

Ja, de MPC die we goed kennen, zien:

verwarming-isolatie / mcp-pcm-airconditioning-faseverandering-t11860.html

Zonnethermische / store-of-the-thermische energie-met-uit-oliepalm-of-t7421.html

Aan de andere kant, hoe het te integreren in een muurschildering die ik niet ken ... Een dikke pleister die "zacht" blijft ja ik kon het begrijpen, een schilderij waarvan ik niet begrijp hoe ... Vandaar mijn vragen ...

Hoe zit het dan met de duurzaamheid? Differentiële fase-uitbreiding?
1 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: thermo'luc thermoregulerende verf




par Ahmed » 25/07/20, 19:23

... ging naar de "technische" instructies, maar geen uitleg over de precieze werking van deze beroemde verf ...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2485
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 359

Re: thermo'luc thermoregulerende verf




par Forhorse » 25/07/20, 22:32

het is gewoon spam.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: thermo'luc thermoregulerende verf




par Macro » 25/07/20, 23:13

een thermo in de luc ... Hij kwam om de temperatuur te nemen wat ... : Cheesy:
2 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Menzao
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 25/07/20, 14:38

Re: thermo'luc thermoregulerende verf




par Menzao » 07/08/20, 09:23

Een grote dank aan Christophe voor zijn moderator-kant.
De thermo'luc is geen spam, noch een eenvoudige temperatuurmeting, noch een blik op de geest sinds ik er een heb gekocht. Ik wil horen dat het niet zo vanzelfsprekend is om te integreren dat een schilderij niet alleen decoratief is en ook een functie kan hebben, maar dat niet alle materialen hier naartoe neigen (voorbeeld = de depolluerende en destructieve verven van formaldehyde).
Aan de andere kant vind ik sommigen een beetje oneerlijk om te zeggen dat de toespraak over de THERMO'LUC-reeks niet duidelijk is. Als je 5/10 minuten nodig hebt om op de site te komen http://www.peintures-saint-luc.com , om op de Thermoluc-banner op de startpagina te klikken, vervolgens op de rechthoek "thermoregulatie ontdekken" te klikken en ten slotte de informatieve presentatie over het onderwerp te lezen. Ik denk zelfs dat de auteurs van deze tekst erkend moeten worden vanwege hun verlangen om duidelijk, transparant en educatief te zijn.
Zelfs de gegevensbladen zijn professioneel.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: thermo'luc thermoregulerende verf




par Christophe » 07/08/20, 11:35

Oké bedankt voor deze extra informatie: we weten nu dat het werkt met microdeeltjes en de fusiefase (iets anders zou me verrast hebben).

Door nadelen heb ik problemen met dit diagram ??? Ik wist niet dat het menselijk lichaam thermolyse doet ??? :schok:

Screenshot_2020-08-07 2020-06-presentation_gamme_thermo-luc_saint-luc(1) pdf.png
Screenshot_2020-08-07 2020-06-presentatie_gamme_thermo-luc_saint-luc (1) pdf.png (27.71 KiB) 5240 keer bekeken


Aan de andere kant mist het de warmtecapaciteit van het oppervlak op het gelegde eindproduct ...

Ik denk dat ze zwak zijn gezien de massa van een schilderij? Dat moet een paar gram per droge m² zijn ...
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: thermo'luc thermoregulerende verf




par Ahmed » 07/08/20, 15:28

... laat u niet van streek maken door "thermolyse", dat is slechts de triviale observatie van een uitgaande warmtestroom, meer niet. De verstrekte details zijn niet, zoals u heeft opgemerkt, niet bevredigend, aangezien zelfs een geschatte kwantificering van de geclaimde effecten ontbreekt.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 411-gasten