GGO's zijn goed voor de gezondheid

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: GGO's goed voor de gezondheid




par Obamot » 23/07/20, 01:35

realistische ecologie schreef:
izentrop schreef:Uitstekend artikel, maar je zult de toorn van de "man" aantrekken met de "houten" club : Wink:

Geen blikseminslag en stoten, het gaat om de argumenten.

Ah, je zou de komische argumenten leuk vinden, behalve dat je niet antwoordt!
Je hebt nog steeds niet gezegd of het water uit de Loire drinkbaar was (dankzij jouw "wonder" met GGO-noten)...

En zo niet, wat vinden we daar?

Dus we kunnen het drinken of niet?

Oh en toen dacht ik dat je weg was...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: GGO's goed voor de gezondheid




par Exnihiloest » 23/07/20, 19:31

GuyGadebois schreef:...
Jij ook ? Afgezien van het "welgevoelde" herhalen van dezelfde leugens die je in de jaren 60 hebt geleerd en knielen voor wat je "wetenschap" noemt (ook bekend als corruptie, zaken, marketing, verspilling)

Grappig, de afleider die wetenschap, processors, een scherm, elektronica, netwerken, multinationals die netwerken beheren, alles gebruikt om ons hierover te vertellen forum dat mensen niet langer geïnteresseerd zouden zijn in wetenschap. : Roll:
Het verbaast me niet, ecologie is een wetenschap, maar we hebben zelden gezien dat een ecoloog er belangstelling voor heeft. Voor hem is het slechts een bruikbaar voorwendsel voor zijn retrograde strijd voor economische regressie en het Malthusianisme dat daarbij hand in hand gaat.

zonder te beseffen dat de wereld is veranderd en iets anders ambieert dan je technofiele programma, wat breng je dan naar het debat? NIETS. NOOIT. Zelfs uw standpunten ten opzichte van het klimaat zijn zinloos, aangezien u degenen die het verstoren vurig verdedigt.

Wetenschap is nooit gemaakt om mensen gelukkig te maken. Je moet nogal beperkt zijn om het te hebben geloofd, en het is duidelijk dat degenen die het geloofden uiteindelijk terugkomen en het aanvallen, alsof het de oorzaak van hun domheid was. Wetenschap is kennis. Het geeft ons macht over de wereld, dus het kan materieel welzijn bevorderen, geen geluk, veel concrete problemen oplossen, en daarom zijn samenlevingen er voorstander van. Het kan er ook een creëren, maar met een voordeel/nadeel-verhouding in zijn voordeel, behalve om te beweren dat slechts 40 jaar leven, sterven aan tuberculose of levenslang gehandicapt zijn door polio, een benijdenswaardige situatie was in vergelijking met vandaag. Maar er zijn enkele welgestelden die klagen over het klimaat dat hen op geen enkele manier belemmert om te leven en, als kers op de taart, die zich het bestaan ​​van de opwarming van de aarde niet zouden kunnen voorstellen als de wetenschap die zij hekelen hen dat niet had verteld! En nu spreken ze zich uit! Op dit punt van onbegrip of hypocrisie laat het je sprakeloos achter.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: GGO's goed voor de gezondheid




par GuyGadebois » 23/07/20, 21:52

Hop, de kloon (of de tweede pseudo) van realistisch gerinkel negeert het ook. Moe van de snoepjes.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: GGO's goed voor de gezondheid




par Obamot » 23/07/20, 22:32

Ze zouden een "patent" moeten aanvragen op de "wetenschap" waar ze al het monopolie op hebben : Cheesy:

Wetenschap is nooit gemaakt voor [...] bla-bla-bla


Er zijn hier dingen die mijn leraar biochemie in zijn graf zouden doen omdraaien... Vrede voor zijn ziel, een 'grote heer...'
We woonden in dezelfde buurt, hij was erg oud, we praatten vaak (hij relativeerde graag), en op een mooie dag (ik zal het altijd onthouden, want ik denk dat het de laatste keer was dat ik hem zag... helaas) kwam ik hem tegen toen hij een (enkele reis) ticket naar het ziekenhuis had - we wisselden een paar woorden van vriendschap - daarna drukten we onze vuisten in het gezicht als teken van solidariteit... toen zei ik tegen hem:
- "U bent een geweldige meneer!"

En hij antwoordde me met zijn glimlach (stiekem kijkend naar mijn lengte van top tot teen):
- "Jij bent ook geweldig..."
: Cheesy:
Hij was een onderzoeker aan het Battelle Instituut, maar een man van grote eenvoud. Elke keer als ik hem een ​​hypothese in de biochemie vroeg, zei hij tegen mij:
- "ja perfect maar ik weet het niet, je moet proberen erachter te komen..."
: Cheesy:
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13689
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1515
Neem contact op met:

Re: GGO's goed voor de gezondheid




par izentrop » 24/07/20, 10:22

GuyGadebois schreef:Hop, de kloon (of de tweede pseudo) van realistisch gerinkel negeert het ook. Moe van de snoepjes.
Je mist serieus psychologie, een van de twee is klimatosceptisch, de ander niet.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: GGO's goed voor de gezondheid




par Exnihiloest » 13/08/20, 16:11

"De toepassing van insect-resistente en herbicide-tolerante GGO-technologie verminderde het spuiten van pesticiden met 775,4 miljoen kg (8,3%) en verminderde bijgevolg de milieu-impact die gepaard gaat met het gebruik van herbiciden en insecticiden op deze gewassen met 18,5% (zoals gemeten door de indicator, de Environmental Impact Quotient (EIQ))."
https://www.tandfonline.com/doi/full/10 ... 20.1773198

Goed gedaan GGO's.
De strijd van milieuactivisten tegen GGO's zal ons en toekomstige generaties uiteindelijk doden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: GGO's goed voor de gezondheid




par Obamot » 13/08/20, 18:13

Eminent bewijs van een failliet leugensysteem! GGO's zijn het verlies aan biodiversiteit...

Zelfs herbicidecocktails kunnen ongedierte niet langer bestrijden, ik geef het op om je de directe link te geven, het staat in deze video:



Mensen verliezen opnieuw hun natuurlijk vermogen om virussen te weerstaan... Meerdere dodelijke virussen duiken al enkele decennia regelmatig op... we zouden moeten zien waar deze verzwakking vandaan komt... Waarom de mensheid opnieuw wordt bedreigd en hoe... Uw redenering, gebaseerd op een denkfout, is uiterst simplistisch en lost het probleem op geen enkele manier op!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: GGO's goed voor de gezondheid




par Exnihiloest » 16/08/20, 12:59

Obamot schreef:...
Mensen verliezen opnieuw hun natuurlijke vermogen om virussen te weerstaan...

Dit wordt niet bevestigd door de levensverwachting:
Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: GGO's goed voor de gezondheid




par Obamot » 16/08/20, 13:37

"Vooruitzichten” = vooruitzicht


Het is echt gaaf je ch'tit-diagram!
Gemaakt in 2017, en het is 2020 en de wereld is gestopt met covid-19!!! Geen vragen over de oorzaken? Echt?

In 2017 voorspelde het diagram de levensverwachting tot...2050! Terwijl we pas in 2020 zijn! Onzin.
De levensverwachting is “goed”, behalve voor degenen die eerder overlijden”. : Roll: de covid zal meer dan een miljoen mensen doden! (Helaas)

Voor jou is wetenschap net als GGO's, je moet er gewoon in geloven voor wat de voorspellingen "voorstellen" te gebeuren... Te sterk!
Het is geen konijnenscheet meer waard..!

Met de EXPLOSIE van comorbiditeiten (meer dan de helft van de bevolking?) verwachten we dezelfde curve te zien op:
"gezonde levensverwachting" ...en we praten er nog een keer over...

70% van de mensen met een eetstoornis heeft comorbiditeiten.

comorbiditeiten = verschillende chronische pathologieën = overheersende risicofactor bij covid-19 (gecombineerd met leeftijd)...
daar gaat je projectie een akelige klap krijgen... CQFD => dat was precies het doel van mijn post!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: GGO's goed voor de gezondheid




par Exnihiloest » 26/01/22, 15:39

 
Op 10 januari vond 's werelds eerste transplantatie van een hart van een ggo-varken plaats, zonder onmiddellijke afwijzing.
Deze modificaties van varkens-DNA om het beter compatibel te maken met menselijk DNA en om afstoting te voorkomen, worden verkregen met behulp van CRISPR-Cas9-technologie. Een eiwit gekoppeld aan een RNA-streng werkt als een "moleculaire schaar" op een precies punt in het DNA dat het doorknipt om een ​​gen te verwijderen, te inactiveren of toe te voegen.

https://www.medschool.umaryland.edu/new ... sease.html

In het varken is alles goed...
2 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 187-gasten