HULP !!! We vallen op het hoofd!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 09/01/07, 16:08

Ga in dezelfde geest (intellectuele stoornis) lezen dit artikel uit de Gazette des Communes... :frons:

We hebben het punt bereikt dat we denktanks oprichten over “de domheid van snelle consumenten”!

We geloven dat we dromen! :schok:
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 09/01/07, 17:39

Ik hou van het einde:
Er wordt geen voorkeur gegeven aan een specifieke oplossing, zo gaf ze aan, maar de toegenomen onderdrukking van vervuilers wordt er wel door uitgesloten. “De ideale oplossing zou zijn dat mensen zich gedragen als eco-burgers”, zegt Nelly Olin.


Persoonlijk denk ik dat als we dit soort verspilling alleen naast fastfoodrestaurants aantreffen, dit komt omdat zij een zekere verantwoordelijkheid hebben in het probleem. Je ziet geen lege kaviaardozen rondslingeren op de trottoirs bij Fauchon's.

Dus Quick, Mc Do en andere verkopers van oververpakte afhaaljunkfood moeten de rekening betalen.

Een andere reflectie die dit artikel bij mij oproept: moeten we uit deze feiten concluderen dat de bevolking van degenen die de planeet niet respecteren (door te vervuilen) dezelfde is als degenen die hun lichaam niet respecteren (door wat dan ook te eten)?
Een onderzoek naar de ecologie bij de uitgang van een McDonald's zou over dit onderwerp zeker interessant zijn.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 09/01/07, 18:04

Targol schreef:Een onderzoek naar de ecologie bij de uitgang van een McDonald's zou over dit onderwerp zeker interessant zijn.


Als je wilt, maak ik volgende week wat foto's voor je, je hebt geen enquête nodig :onheil:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 10/01/07, 09:35

zac schreef:
Targol schreef:Een onderzoek naar de ecologie bij de uitgang van een McDonald's zou over dit onderwerp zeker interessant zijn.


Als je wilt, maak ik volgende week wat foto's voor je, je hebt geen enquête nodig :onheil:

@+


Een mooie foto waarop we een enorme 4x4 zien geparkeerd op een gehandicaptenplek voor een McDonald's met veel papieren bekertjes eromheen?

Ja, ja, ik wil het: ik zou het als achtergrond plaatsen in plaats van de foto van mijn kinderen.... Beeld
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : JimmyBoss en 250 gasten