Reset Palazzetti pelletkachel: servicecode voor het wissen van 2000h onderhoud

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Reset Palazzetti pelletkachel: klantenservicecode voor het wissen van 2000h onderhoud




par GuyGadebois » 02/07/20, 17:09

0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
jean.caissepas
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 660
Inschrijving: 01/12/09, 00:20
Plaats: R.alpes
x 423

Re: Reset Palazzetti pelletkachel: klantenservicecode voor het wissen van 2000h onderhoud




par jean.caissepas » 03/07/20, 09:52

herwyn schrijft:hallo ik kocht een palazetti-pelletbrand eind oktober 2019 om 7000ste, het vroeg om onderhoud 4 maanden nadat we hadden geantwoord dat het nodig zou zijn om 165 te betalen als ik bereken dat het 3 keer dit bedrag zal zijn voor 18 maanden. dat hij er om de 2000 uur om vraagt ​​op het boekje staat echter wel 1 keer per jaar verplicht vermeld wat ik kan doen


Hallo,

Ik heb er ook een. je moet nog steeds elk jaar een volledige schoonmaakbeurt doen voor zijn goede werking (stof de hele kachel af, maak de gasrecyclingleidingen schoon met een speciale borstel gekocht bij Palazetti, ...).
U moet proberen de onderhoudshandleiding van uw kachel op te halen.

BELANGRIJK: Trek de kachel de hele zomer niet elektrisch uit het stopcontact, anders neemt de interne lithiumbatterij het over om de configuratie te behouden en raakt deze tijdens de zomer leeg. Ik kreeg in de herfst een foutmelding en ik moest het zijgedeelte van de kachel demonteren om toegang te krijgen tot de elektronische kaart en de batterij te vervangen.

Verder erg blij met mijn waterdichte kachel die maar € 200, - pellets per jaar verbruikt ...
0 x
Verleden gewoonten moet veranderen,
omdat de toekomst mag niet sterven.

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 382-gasten