De covid-test (serologisch, pcr, antigeen) van Sars-Cov2 (en zijn varianten) begrijpen

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

De covid-test (serologisch, pcr, antigeen) van Sars-Cov2 (en zijn varianten) begrijpen




par Christophe » 02/07/20, 11:36

Tijdens mijn jaarlijkse routinematige bloedtest bood mijn dokter me een Sars-Cov2 serologische test aan...

Ik heb geen symptomen maar blijkbaar is er voorraad dus nu iedereen.. de test kost 10€.

Hier zijn de resultaten ... niet zeker hoe het werkte ... mijn dokter vertelde me over "residu" ???

Let ook op het grote gebied van onzekerheid...grijs gebied...

78919D61-26BA-46EC-8AB8-5F7E408E87F1.jpeg
78919D61-26BA-46EC-8AB8-5F7E408E87F1.jpeg (16.44 Kio) Consulté 7356 fois


Dus als we niet op 0.0 staan, betekent dat dan dat we in contact zijn geweest met het virus of anders?

Bewerken heeft een curve toegevoegd om beter te begrijpen:

Beeld

Bewerking: toegevoegd



Bewerken, over varianten: sante-pollution-prevention/comprendre-le-test-serologique-covid-19-sars-cov2-t16502-80.html#p453742
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Inzicht in de Covid-19 Sars-Cov2 serologische test




par izentrop » 02/07/20, 11:48

Blijkbaar niet de meest betrouwbare.
Met serologische tests kan worden gezocht naar de aanwezigheid in het bloed van antilichamen gericht tegen SARS-CoV-2 (immunoglobulinen type M of G (IgM/IgG)). Deze tests kunnen bepalen of de persoon de afgelopen weken met het virus is besmet. Deze testen maken het niet mogelijk om een ​​vroege diagnose van de infectie te stellen, aangezien de aanmaak van specifieke antilichamen door het immuunsysteem een ​​bepaalde tijd in beslag neemt die kan variëren van enkele dagen tot enkele weken. https://www.pasteur.fr/fr/espace-presse ... sars-cov-2
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Inzicht in de Covid-19 Sars-Cov2 serologische test




par Christophe » 02/07/20, 12:19

De serologische is precies de meest betrouwbare... je moet natuurlijk de tijd hebben om de antilichamen te ontwikkelen...

De snelle PCR-test overschrijdt de 70% betrouwbaarheid niet ...

Kortom, je geeft geen antwoord op de vraag hoe de test(schaal) werkt...
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Inzicht in de Covid-19 Sars-Cov2 serologische test




par izentrop » 02/07/20, 12:40

Bellen in het lab. : Lol:
0 x
ENERC
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 725
Inschrijving: 06/02/17, 15:25
x 255

Re: Inzicht in de Covid-19 Sars-Cov2 serologische test




par ENERC » 02/07/20, 13:25

Dus als we niet op 0.0 staan, betekent dat dan dat we in contact zijn geweest met het virus of anders?

Dit betekent dat de meting in het geluidsniveau zit.
Ik ken iemand die 0,4 had zonder duidelijk in contact te zijn geweest met het virus.

Zo is het ook met de igg testen op bijen en wespen waar de grens ook 0,3 is (voor allergieën)
1 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Inzicht in de Covid-19 Sars-Cov2 serologische test




par izentrop » 02/07/20, 23:15

Het verloop van de indirecte ELISA-test, die wordt gebruikt voor COVID 19.
Uiteindelijk vergelijken we de kleur van het staal met referentiekleuren. https://www.bioutils.ch/protocoles/14-le-test-elisa
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Inzicht in de Covid-19 Sars-Cov2 serologische test




par GuyGadebois » 02/07/20, 23:41

izentrop schreef:De cursus van de indirecte ELISA-test, degene die wordt gebruikt voor COVID 19.
Uiteindelijk vergelijken we de kleur van het staal met referentiekleuren. https://www.bioutils.ch/protocoles/14-le-test-elisa

Neem mijn twijfels weg, beste Izy... de ELISA-test is de test die ons een donderend "De maskerade gaat door" opleverde met betrekking tot glyfosaat of het is een andere, of, als het hetzelfde is, het is geldig voor covid maar niet voor monsanto vergif? Ik geef toe dat ik een beetje verloren ben.
gardening/the-monsanto-roundup-dodelijk-voor-de-man-glyfosaat-t7275-790.html?hilit=Elisa#p355180
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Inzicht in de Covid-19 Sars-Cov2 serologische test




par izentrop » 02/07/20, 23:58

GuyGadebois schreef: het is geldig voor covid maar niet voor monsanto-gif?
Activisten deinzen voor geen enkel bedrog terug. Het is bewezen dat ze vals zijn https://www.lepoint.fr/societe/preuve-a ... 140_23.php ...
Maar daar gaat het niet om. : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Inzicht in de Covid-19 Sars-Cov2 serologische test




par GuyGadebois » 03/07/20, 00:27

izentrop schreef:
GuyGadebois schreef: het is geldig voor covid maar niet voor monsanto-gif?
Activisten deinzen voor geen enkel bedrog terug. Het is bewezen dat ze vals zijn https://www.lepoint.fr/societe/preuve-a ... 140_23.php ...
Maar daar gaat het niet om. : Wink:

Bewezen *? "Wij" deden net alsof het bewezen was. Zoals Remdesivir, zoals de Lancet-studie, zoals Discovery, zoals Recovery? Guignol 1er besloot dat Elisa geldig was voor covid maar niet voor glyfosaat... Wie deinst er niet voor bedrog terug? : Mrgreen:

* AH ah ah ah:
http://www.journaldelenvironnement.net/ ... oux,100866 <<< Attentie, gevaarlijke activisten... : Mrgreen:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Inzicht in de Covid-19 Sars-Cov2 serologische test




par izentrop » 03/07/20, 08:53

GuyGadebois schreef:Bewezen *? "Wij" deden net alsof het bewezen was.
bracht elf mensen (tien boeren en een buurtbewoner) bij elkaar en liet onder toezicht van een gerechtsdeurwaarder een kruisanalyse van hun urine uitvoeren. Op 7 november namen de cavia's tegelijkertijd twee ochtendurinemonsters, die door een gerechtsdeurwaarder en volgens het vereiste protocol één werden verzonden naar het Duitse laboratorium BioCheck, gevestigd in Leipzig, dat alle analyses van de "vrijwillige pisseurs" uitvoerde. , de andere in het Labocea-laboratorium in Brest, een openbaar laboratorium waarvan de afdeling organische microverontreinigingen is geaccrediteerd door Cofrac (Franse Accreditatiecommissie), een garantie voor wetenschappelijke nauwkeurigheid.

Ik heb niet op de banken van de universiteit gezeten, maar ik begrijp wat dat betekent onweerlegbaar bewijs.

Je indoctrinatie zit diep. :schok: Ik heb medelijden met je, de dag dat je wakker wordt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 257-gasten