Oprichting van de vereniging: enquête

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Ben je klaar om te investeren in de oprichting van de vereniging? Zo ja, in welke rol?

Ja als lid van het bureau (voorzitter, penningmeester, secretaris...)
4
22%
Ja als actief lid (hulp bij oprichting, opstellen statuten, acties op het terrein, enz.)
7
39%
Ja als passief lid (financiering van de oprichting en vervolgens de activiteiten van de vereniging)
7
39%
Niet
0
geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 18
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Oprichting van de vereniging: enquête

par Christophe » 05/01/06, 12:15

Hier is een bericht om de verschillende rollen van de actoren van de vereniging "econologie" die wordt opgericht, in te stellen.

Wat betreft de doelstellingen en acties van de vereniging, deze worden vermeld in dit onderwerp: https://www.econologie.com/forums/creation-d ... t1055.html

Geef aan hoe u uw rol ziet na het invullen van de enquête.

Van mijn kant zou ik mezelf natuurlijk graag willen investeren in het kantoor, als voorzitter, secretaris of penningmeester om te zien... Maar met de tijd die het beheer van de site me al kost, ben ik bang dat het erg ingewikkeld zal worden om te beheren (om nog maar te zwijgen van het feit dat ik nog steeds geen vaste baan heb...)
Dernière édition par Christophe de 20 / 05 / 11, 12: 35, 2 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1

par voormalig Oceano » 15/01/06, 01:11

Gezien de afgelegen ligging ten opzichte van de harde kern die in het oosten van Frankrijk gegroepeerd is en mijn persoonlijke situatie, zal ik mezelf bij de "passieve" leden plaatsen, hoewel dat me stoort. Dit is echter de meest eerlijke positie die ik op dit moment kan bieden.

Ik ben echter nog steeds van plan om te werken aan hoe Pantone werkt, zoals ik elders heb gezegd, om te begrijpen hoe het werkt, hoewel de laatste negatieve koudweertests van André en Gegyx in overeenstemming zijn met mijn aannames.

Ik zie dat we met 7 de enquête hebben ingevuld. Wat is de positie van de 5 stemmers?
0 x
rpsantina
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 175
Inschrijving: 17/12/04, 16:11
Plaats: 81 - Zuid-Tarn
x 10

par rpsantina » 27/01/06, 23:17

Nou, ik kwam net de post tegen, en ik heb net gestemd.

mijn excentriciteit is niet noodzakelijkerwijs een rem. Hierdoor kan ik als bruggenhoofd dienen voor acties in het zuidwesten (ik zal daar ook heen moeten en dan is Villeneuve sur Lot niet ver meer) : Mrgreen:

aarzel niet om het mij te vragen, sommige aansprakelijkheden zijn actiever in de schaduw 8)
0 x
RPS (Dpt Tarn Zuid 81)
i-Alleen degenen die niets te doen zijn nooit verkeerd
ii-Alles is mogelijk zolang er een beetje tijd er wordt besteed
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1

par Asgard bot tyr » 31/01/06, 19:11

Ik ben OK om u te helpen rpsantina om de netwerken te vergroten::: 8)
Stuur me een PB en we komen er wel uit... : Mrgreen:
AD'TALEUR...
Voor de vereniging ben ik bereid om op kantoor te zijn, als ik het recht heb om ook in de werkplaats te zijn : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
Als er mensen nodig zijn die verantwoordelijk zijn voor het coördineren van de inspanningen van alle deelnemers, dan zou ik daar graag deel van uitmaken!
Ik lees vaak dat het probleem dat zich voordoet de geografische afstand van ieder van ons is. Als we het een andere kant op draaien, kan het een voordeel worden!Maar het is waar dat er werk is!
Voor mij geen probleem alleen oplossingen!!! : Mrgreen:
EN concreet denk ik dat er verschillende bijeenkomsten moeten worden georganiseerd op basis van geografische mogelijkheden, we moeten regelmatig bijeenkomen. maar alleen tussen degenen die er een beetje moeite mee hebben! Wat denk je??? :D
0 x
jp33
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 14/01/06, 09:55
Plaats: BORDEAUX

par jp33 » 01/02/06, 09:57

Bonjour à tous,

Ik kwam net de Post tegen.
Ik vlieg al enkele weken over jullie heen, maar ik ben nog niet klaar met rondkijken (op de site).

Ik ben klaar om de ASSO binnen te gaan, maar ik weet niet echt hoe ik je kan helpen.
Ik ben verwarmingsmonteur (ketel- en brandermonteur (bij voorkeur brandstof)), geen loodgieter, hoewel ik al mijn installatie zelf heb gedaan en ik twee zuurstof-/acetyleenstations heb.
Ik heb meerdere projecten in gedachten maar weet niet waar te beginnen.

Voor "asgard os tyr" doet je bijnaam me denken aan LANDES, zelfs lager, het land van OC, maar je locatie "overal" moet meer dan 1 verwarren omdat wat je aanbiedt mensen zou moeten interesseren.
Dit is geen recensie.

Hoe zou ik je kunnen helpen?
0 x
Doe NIET VERLATEN .....
Neant
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 298
Inschrijving: 12/02/06, 12:47

par Neant » 07/03/06, 00:59

Nou, ik hou echt van je idee van een vereniging, en ik hou van de mensen die hier zijn.
Ik vind het leuk om hierop te komen forum, Ik heb het gevoel dat ik temidden van beschaafde mensen zit, die niet dom zijn, die hun ogen open hebben, rebellen die niet schaapachtig zijn.
Ik weet niet echt wat je project is, ik weet alleen dat ik je kan helpen met het maken van plannen, tekenen in 3D.
Ik ben werkloos en ben bereid mijn tijd te geven om technische plannen voor u te maken volgens de regels van de kunst.
Ik kan zelfs animaties voor je maken op mechanische systemen, als je twijfels hebt over je ontwerpen, kunnen we bepaalde dingen valideren.
Kortom, ik heb bepaalde vaardigheden die ik goed kan gebruiken.
0 x
Avatar de l'utilisateur
vincent27
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 111
Inschrijving: 20/05/05, 19:20
Plaats: Eure

par vincent27 » 07/03/06, 14:38

We moeten hierin vooruitgang boeken om vooruitgang te kunnen boeken met onze respectieve projecten.
Ik ben bereid wat van mijn tijd aan de vereniging te besteden, maar ik ben in Normandië en mijn tijd is soms een beetje schaars.
Uit de peilingen blijkt dat er al een paar mensen geïnteresseerd zijn in het kantoor, misschien kan er snel genoeg iets worden gelanceerd om over een paar maanden stemmen te krijgen voor een nieuw, meer definitief kantoor.
Je moet in het water springen om vooruit te komen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2

par zac » 25/03/06, 23:36

welkom
Ik heb gestemd als passief lid, omdat hij de verkeerde vraag had; om papieren van de statuten te maken, geef ik genoeg met mijn eigen compagnon. dus nee, maar acties uitvoeren op de grond is JA.
@+
zac
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
ThierrySan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 406
Inschrijving: 08/01/07, 11:43
Plaats: Zuid-West

par ThierrySan » 08/01/07, 13:16

Hallo,

Ik heb niet gestemd, maar ik zou graag willen helpen bepaalde theorieën te verbeteren en in de praktijk te brengen langs bepaalde onderzoekslijnen...
Ik heb mijn kleine betonnen koffer nog niet op de pantone gebouwd. Maar ik werk eraan... Vooral om resultaten te verkrijgen over de fysische en chemische processen waarmee rekening kan worden gehouden.

Als we het zouden kunnen bespreken, zou het niet slecht zijn: telefonisch of per e-mail, zoals je wilt...
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

par Targol » 08/01/07, 15:47

Ik antwoordde "passief" omdat gezien mijn afstand, mijn gebrek aan beschikbaarheid in termen van tijd en vooral het feit dat woorden als "pantone", "bubbler" of "stem-reactor" voor mij net zo duidelijk zijn als "de volledige Victor Hugo in binair geschreven", ik weet niet zeker of ik veel zou helpen. Nu ligt dit niet vast: afhankelijk van de statuten van de vereniging zou ik daar misschien op een concretere manier mijn plek vinden.
Mijn overtuigingen (en -kleine- vaardigheden) liggen liever aan de bioklimatische kant. Als dit concept in de statuten komt, kan ik misschien iets meer meebrengen dan mijn morele en financiële steun....
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 269-gasten