HVP-C: pure plantaardige oliën en brandstofwetgeving

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
antoinet111
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 874
Inschrijving: 19/02/06, 18:17
Plaats: 29 - Landivisiau
x 1




par antoinet111 » 01/01/07, 16:54

hier is een reactie op je belediging van "niemanden", ik stuur het je terug van een "idioot".

pffffff. dit alles is echt slecht, nutteloos, zonder consistentie, onvruchtbaar, zoals alle discussies sinds je wist hoe je op de forum.

dat gezegd hebbende, je blijft een erg vermakelijke "cretin". het herinnert me eraan dat van de ~ 2000 mensen (geloof ik) die zich op econology hebben geregistreerd, alles nodig is, zelfs in de beste tijden forums.
Heb een goed jaar.
Dernière édition par antoinet111 de 01 / 01 / 07, 18: 25, 1 keer bewerkt.
0 x
Ik stem voor het schrijven van betonnen paal en bruikbaarheid.
Onderaan de praters en een plafondventilator!
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 01/01/07, 18:04

Dag
Dit is dus uitzonderlijk! Dus als ik het goed begrepen heb, als het niet rookt, vervuilt het niet? Nou dat is mooi dan! Ik ga de MAP van de motoren opnieuw doen met een maximum aan luchtovermaat en maximale verbrandingstemperaturen zodat we enorm aan verbruik winnen!
Ik ben echt blij!


Mijn interesse loopt niet op olie, het is gewoon een nieuwsgierigheid
en het is relatief eenvoudig voor mij om op diesel te starten en op 100% olie te rijden, mijn interesse is om het panton te perfectioneren,
Ik ben niet zo nobel als jij in het licht van vervuiling, ik ben een grote consument, wat ik probeer te doen is 1400 km rijden met een tank van 80 liter op een oude Mercedes..
Ander nieuws dat je zal ontspannen is niet met een teveel aan lucht op een diesel dat het verbruik in ieder geval niet afneemt met een panton, ik beperk de toegang tot bijna 50% met een venturi en dit is waar het verbruik afneemt, het straft me voor de topsnelheid die op 180 kmh lag en zakt naar 165 kmh
maar bij 120 km/u rijden met een panton en zonder panton is er een verschil.
Wat betreft doorgespoelde motoren, die zijn er altijd geweest en zullen er altijd zijn. De belangrijkste oorzaak is oneigenlijk gebruik en gebrek aan onderhoud (koude acceleratie, brandstof van slechte kwaliteit, olieverversingsintervallen niet gerespecteerd en olie van slechte kwaliteit).


Het is al lang bekend dat koude starts op elke motor een verdunning van de olie in de cilinders veroorzaken en dat de motoren moeten worden opgewarmd.
Het draaien op HV-olie is het grootste probleem, als de injectoren niet goed spuiten zal deze druppel olie zich in de segmenten nestelen en als de temperatuur stijgt wordt het rubber zoals de oude motoren die op de motor werkten.
als de injectoren nu niet in goede staat zijn (hogere druk en goede olietemperatuur), maakt deze olie een glazuur op de cilinders.
Het probleem is hetzelfde met diesel als de injectoren niet goed spuiten, behalve dat het minder erg is voor de verdunning de diesel verdampt als de olie in het carter warm wordt en via de ontluchter naar buiten komt dit geldt voor iedereen die zijn motor op een goede koers gebruikt (verhoogt de olie op temperatuur)
Dit is een soortgelijk antwoord, maar uitgebreider dan ik had verwacht van een man die motoren analyseert!

500 uur op een bank zitten is verre van real life
het is verre van iemand die zijn voertuig neemt om boodschappen te doen op 5 km afstand of de kinderen naar school brengt, veel doet begint bij -20, enz. slechts af en toe een ritje van 250 km ononderbroken, het is niet hetzelfde op deze motoren als 500 uur op een bank met maximaal koppel.


Voor de foto die ik je heb gestuurd, klik erop en vergroot
Ik kan u vertellen dat het een motor is die met een constant toerental draait, hij heeft ongeveer 550 draaiuren gehad toen dit probleem zich voordeed, hij werd altijd zorgvuldig opgewarmd, afhankelijk van het seizoen, minstens 10 tot 15 minuten voordat hij op zijn maximale vermogen werd opgeroepen en het is gesmeerd met de beste oliën.. de olietemperatuur is nooit hoger geweest dan 110c en ik houd het meestal tussen 90c
Dit probleem is me nu al 3 keer overkomen. Ik heb een goed idee, maar ik zoek bevestiging van een expert..
Toch is het een bekende ziekte aan motoren die kleine monteurs op het eerste gezicht opmerken.
Het is niet wat er is gebeurd dat me interesseert, maar waarom het is gebeurd en in welke bedrijfstoestand van de motor het wordt veroorzaakt!
Ik wacht op uw antwoorden!
Praat niet over Panton in uw omgeving, u komt op de (zwarte lijst) het is serieuzer dan de vakbond in uw winkel willen brengen..

Andre
0 x
Radasse2000
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 29/12/06, 19:50




par Radasse2000 » 01/01/07, 22:33

pffffff. dat alles echt bof, null, zonder consistentie, steriel, net als alle discussies, omdat je weet hoe je op de forum.

Ik leg u uit waarom het gebruik van olie in uw auto niet per se gunstig is voor het milieu en u vindt dat zonder consistentie??? Ik hou van je buitengewoon goed onderbouwde argumentatie!
Ga een kleine quote die je zal bevallen:
"Ik wil ook groen zijn, ik wil ook de waarheid vasthouden, want als we ervan overtuigd zijn dat we gelijk hebben, hoeven we niet langer onze reet te breken door erover na te denken!"
Weer zo'n mooie "groene" rashond zonder enig besef van wetenschap! Met zulke mensen zal de planeet ver gaan...

Maar goed, als ik zo'n antwoord zie, vraag ik me echt af wat de goede trouw van de sprekers is:
Wat betreft de anti-vervuilingscontrole waartoe u ons uitnodigt, ik deed het op een XUD9-motor (PSA) na 70.000 km bij de HVB, 120000 in totaal. Ze slaagde, terwijl anderen toch Euro 4-standaard - common rail etc. in contact blijven

(De eerste Euro 4 motoren zijn nog geen twee jaar geleden uitgebracht, dus nog niet gekeurd! Euro 4 is nog maar kort van kracht!)

dat gezegd hebbende, je blijft een erg vermakelijke "cretin".

Jij bent ook erg vermakelijk, ik hou van de eenvoudigen...Daarom nodig ik je graag uit voor een etentje met vrienden...

Ander nieuws dat je haar zal stijlen, het is niet met een teveel aan lucht op een diesel dat het verbruik in ieder geval niet afneemt met een panton, ik beperk de toelating met bijna 50% met een venturi


1- het is niet omdat u het toelatingsgedeelte met 50% beperkt dat u de rijkdom met 2 vermenigvuldigt! gelukkig trouwens!

2- Als u ondanks alles uw motor laat draaien met een vermogen > 1 stop dan onmiddellijk! Want voor een keer is het duidelijk dat je geen Nox gaat creëren, maar CO (dodelijk gas) en HC (een andere grote vervuiler). Een motor met Pantone genereert al veel HC, als je hem naast een diesel laat draaien met een rijkdom groter dan 1, is het de ponpon! Maar ach, als het niet rookt, vervuilt het niet als ik het goed begrepen heb.


Kan een van jullie trouwens uitleggen waarom je met een pantone minder kunt consumeren? Ik ben benieuwd naar je uitleg (wetenschappelijk hoop ik, ga met een beetje thermodynamica, misschien begrijp je het ...).

Ter info, waar ik werk, is het panton geen taboe, het is gewoon een goede grap over vervuiling!

Je kunt in olie rijden zoveel je wilt, maar probeer jezelf alsjeblieft niet voor te doen als modelburgers voor het milieu!
Stop met fantaseren over de hypothetische samenzweringen van industriëlen (de enige echte samenzwering is de CIA en buitenaardse wezens, het is bekend, zie de quasi-documentairereeks Xfiles!), het bestaat alleen in je hoofd! Als we miljoenen investeren en duizenden uren besteden aan het ontwikkelen van minder vervuilende motoren, is dat niet alleen om onszelf een baan te geven!
Als we geen panton in serie ontwikkelen, komt dat omdat dit systeem het niet mogelijk maakt om aan de normen tegen vervuiling te voldoen.

Maar ach, als je er blij van wordt, sta ik je toe om me "smerig niet mooi ondeugend" te vinden, want ik sta niet 100% achter je als beniouioui!
0 x
Radasse2000
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 29/12/06, 19:50




par Radasse2000 » 01/01/07, 22:49

Olie is taboe, we komen allemaal aan een einde!
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 02/01/07, 06:48

Hallo,
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn plunjer, of je weet het niet, of je analytisch vermogen is beperkt
1- het is niet omdat u het toelatingsgedeelte met 50% beperkt dat u de rijkdom met 2 vermenigvuldigt! gelukkig trouwens!

2- Als u ondanks alles uw motor laat draaien met een vermogen > 1 stop dan onmiddellijk! Want voor een keer is het duidelijk dat je geen Nox gaat creëren, maar CO (dodelijk gas) en HC (een andere grote vervuiler). Een motor met Pantone genereert al veel HC, als je hem naast een diesel laat draaien met een rijkdom groter dan 1, is het de ponpon! Maar ach, als het niet rookt, vervuilt het niet als ik het goed begrepen heb.


Ik heb je verteld op welke auto de panton is geïnstalleerd een Mercedes 300 D turbo is misschien te oud voor je de 5 cilinder 3 liter
je moet weten dat er een regelaar is die rekening houdt met de druk van het spruitstuk en die de injectiepomp aanstuurt, naast een westpoort zoals alle turbo's, moge rijkdom zijn
> 1 betekent niets voor mij. In Noord-Amerika hebben we niet dezelfde manier om de verhouding uit te drukken voor een oude diesel, we hebben het over 1/18 tot 1/20, maar het gaat mijn manier om deze verhoudingen te meten te boven, ik meet gewoon de afgelegde km en de volle spoeldop en de uitlaattemperatuur nadat ze over de reactor zijn gegaan, in werkelijkheid de warmte die op de uitlaat wordt gepompt
Jij bent ook erg vermakelijk, ik hou van de eenvoudigen...Daarom nodig ik je graag uit voor een etentje met vrienden...

Wij danken u voor de uitnodiging, maar ik eet liever met mijn boerenvrienden, daar leer ik wat van..

Kan een van jullie trouwens uitleggen waarom je met een pantone minder kunt consumeren? Ik ben benieuwd naar je uitleg (wetenschappelijk hoop ik, ga met een beetje thermodynamica, misschien begrijp je het ...).


We weten dat de consumptie met een panton daalt, je hoeft het niet te proberen.. wetenschappelijke verklaringen liggen buiten het bereik van mijn kennis en waarschijnlijk jouw kennis..
(wetenschappelijk hoop ik, ga met een beetje thermodynamica, je begrijpt het misschien ...).

Alleen al deze kleine zin zegt veel over je minachting voor de klassen van de samenleving en je omgeving, ik herken de jonge Franse bourgeoisie die denkt dat ze tot de elite behoren en dat de kleine houthakkers zoals ik, die niet kunnen schrijven, deel uitmaken van de lagere klasse. omdat ze motoren laten lopen met pantons of met olie, het is om geld te besparen, niet-conforme mensen die geen nieuwe auto's van het jaar rijden..

Door de vraag op de zuiger te ontwijken, geen precisie aan de zijkant problemen door het gebruik van olie in een motor, noch waarom een ​​bosch pomp beter bestand is dan een Lucas pomp bij 100% olie...
Nu weet ik waar uw kennis ligt (de boer die gewend is zijn Rotax 914 op zijn Scandinavische vliegtuig te ontmantelen, begreep het meteen door naar de zuiger te kijken) maar u antwoordde me zojuist met antwoorden van politici. Als u het niet weet, vertel het dan aan uw collega's?
Ik zie dat uw domein vervuiling is, niet per se motoren.
Zeg tegen jezelf dat als de fabrikanten tegen de muur staan ​​om minder vervuilende motoren te maken, dat niet uit vrije wil is, maar omdat er druk wordt uitgeoefend door de bevolking op de regeringen. zij zullen de rekening doorberekenen aan de consument.
De naam van de autobedrijven betekent niets meer, het is voorbij met de grote nee's zoals GM of Toyota, of Ford, hun echte naam is Shell ESSO, Total, Texaco, Fina en nogmaals, ik denk dat er maar één bedrijf is (geen naam) maar alle winst gaat daarheen. Zoals alle verzekeringen is er maar één, de Loys, net als de Acieries is er praktisch maar één Mittal..


Ik heb je eerste post op de forum vette,
het antwoord: Ja, laten we het maar waar het is.

Ik begrijp ze! Welke niet-technische discussies vraag ik mij af over de rol van uw interventies, wat leert ons dit, brengt ons dit?

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
toto65
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 490
Inschrijving: 30/11/06, 20:01




par toto65 » 02/01/07, 12:47

Ik bewonder je geduld André.
In de handtekening van Bucheron staat: "ben je een trol?"
De tussenkomst van Ramasse2000 is een goed voorbeeld van een trol.
0 x
Avatar de l'utilisateur
pluesy
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 291
Inschrijving: 26/11/04, 22:39
Plaats: 88 Saint Dié Vogezen
x 1




par pluesy » 02/01/07, 14:16

Ik denk dat een ecologische samenleving een samenleving zal zijn die geen industriëlen nodig heeft om te kunnen leven en die zonder hun hulp de brandstof, het voedsel, de kleding, enz. zou produceren door goed na te denken over de impact die elk gebaar kan hebben hebben op onze toekomstige overleving
net als de Papoea's, de Amerikaanse Indianen, de Inouieten enz. voor de komst van de blanke man en zijn "industriële" beschaving

het is duidelijk dat een samenleving die in volledige autarkie zou leven geen hulp nodig heeft (rmi, werkloosheid, onderwijs, secu, kinderbijslag, enz.) : Mrgreen: )
ze zal proberen zo min mogelijk energie te gebruiken en iets duurzaams te bouwen dat gemakkelijk te repareren en recyclebaar is

als we de industriëlen vertrouwen voor ons voortbestaan, zullen ze ons altijd mooier, altijd efficiënter, altijd goedkoper, altijd economischer niet-repareerbaar, altijd meer wegwerpbaar en alleen door hen recyclebaar maken ... (ze verzekeren hun voortbestaan : Cheesy: )

in zekere zin maakt het ons leven gemakkelijker omdat ze voor alles zorgen en rekening houden met de minste van onze toekomstige verlangens om ons altijd beter te bieden en ons te overtuigen om meer te consumeren, maar aan de andere kant
het maakt ons volledig afhankelijk van hen en dom door voor ons te denken

een beetje zoals "de kat heeft zijn moeder" die volgestopt is met eten en die niet meer het verlangen of de intelligentie heeft om muizen te vangen
de dag dat zijn moeder sterft, kan hij daar ook wel eens langskomen, aangezien hij volledig van haar afhankelijk is voor zijn onderdak en zijn voedsel...

Ik denk dat degenen die op olie draaien of hun eigen brandstoffen willen produceren, in de eerste plaats onafhankelijk willen zijn
en het is vrij duidelijk dat door te proberen te ontsnappen aan het systeem dat de staat en de oliemaatschappijen voor hem hebben bedacht (voor zijn bestwil!!! voor hun goederen??? of voor het welzijn van de planeet...) het olierisico groot is
maar er wordt vaak gezegd dat vrijheid onbetaalbaar is en dat je nooit beter gediend bent dan door jezelf...
in het algemeen denk ik dat het je slimmer maakt dan dwaas de "zeer slimme" oplossingen aan te nemen die ons worden aangeboden voor ons eigen bestwil...

globalisering betekent dat de plaatsen van productie en consumptie steeds verder weg liggen en weinig mensen persoonlijk de boer kennen die hun voedsel maakt of het katoen dat hen kleedt...
Ik denk dat iemand die zijn olie gaat halen bij de lokale boer of die er enkele dagen over doet om gebruikte olie te decanteren en te filteren, zich meer bewust wordt van zijn impact op het milieu en de waarde van energie dan iemand die anoniem GO gaat halen aan de pomp met zijn bankkaart met een ultramoderne auto voor 20 euro "ecolabel" bedacht door zijn favoriete bouwer...

maar goed, dat is gewoon mijn mening "iedereen doet wat hij wil" we zijn in een republiek, nee... : Cheesy:
0 x

"Er zijn slechts twee dingen oneindig, het universum en de menselijke domheid ... maar voor de wereld, ik heb geen absolute zekerheid."
[Albert Einstein]
Radasse2000
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 29/12/06, 19:50




par Radasse2000 » 02/01/07, 18:19

Nou, het is spanking-tijd!

1 Voor de zuiger van André moet ik toegeven (u zult er waarschijnlijk blij van worden) dat ik dit soort breuk nog nooit eerder heb gezien. Misschien omdat ik alleen werk aan moderne en betrouwbare motoren! Ik lach dan ook veel als je me aan de ene kant vertelt dat moderne motoren niet betrouwbaar zijn en aan de andere kant steeds maar de zuigers van je antiek breken! Maar goed, het is waarschijnlijk dat, zoals iedereen weet, het breken van een zuiger geen ernstige storing is!
Het lijkt een beetje op het verknoeien van schroefdraad bij het vastdraaien van bougies! Er is een tool genaamd een momentsleutel die erg handig is om deze problemen op te lossen. De andere is de reflectie die tot de conclusie leidt dat het nutteloos is om een ​​kaars aan te spannen tot 50N.m!

2 Voor de vette (blijkbaar uw referentie in termen van mechanica), het is een lachbui!
Ik las "de EGR-klep wordt gebruikt om de verbrandingstemperatuur te verlagen, maar voor de HVB moeten we deze verhogen, de oplossing is om deze te blokkeren". Dat is "wereldkampioen", de jongens vragen zich niet eens af waarom we de verbrandingstemperatuur proberen te verlagen! Antwoord, de productie van Nox neemt exponentieel toe met de toename van de temperatuur in de kamer. Kortom, met HVB en dit soort bewerkingen creëer je veel meer Nox. Nox is een nogal amusant gas omdat het kankerverwekkend is. Maar hey, volgens jou is het geen vervuiler...

3 Wat betreft het gebruik van SVO in een moderne motor, zelfs zij raden aan om niet meer dan 5% te gebruiken! Plaats in dit geval niets! Vooral dat parallel een olieverversing om de 5000 km wordt aanbevolen (normaal is dit 20000) waarna de olie wordt gerecycled? Wie vervuilt?
Wat betreft degenen die naar 30% gaan en die hun motor kapot maken onder garantie, ze letten er goed op dit niet te zeggen om de piper niet te hoeven betalen. Een mooi voorbeeld van verantwoordelijkheid! Ik waardeerde echt de getuigenis van de man die zijn turbo brak en vervolgens zijn motor met 30% HVB en die gelooft dat het niet door de brandstof komt.
Hoewel het fenomeen duidelijk is:
HVB>degradatie van de segmentatie>olieverbruik + verdunning van HVB in de olie>degradatie van de mechanische eigenschappen van de olie> Breken van de turbo (een turbo draait op een hydraulisch lager bij meer dan 200000rpm en bereikt temperaturen boven de 800°C, wat het een uiterst gevoelig onderdeel maakt!)>Kort na overmatig olieverbruik (hier hebben de segmenten inderdaad de geest gegeven)>wissel van coole motor van Renault!
Proficiat aan de HVB's en proficiat aan de goede trouw van de eigenaar! Gelukkig voor hem vroeg de incidentologie niet om een ​​olie- en brandstofanalyse!



4
We weten dat de consumptie met een panton daalt, je hoeft het niet te proberen.. wetenschappelijke verklaringen liggen buiten het bereik van mijn kennis en waarschijnlijk jouw kennis..

Maak je geen zorgen, het ligt niet buiten mijn vaardigheden! Waarom is volgens jou de TAVT (temperatuur voor turbine) op een panton lager? Kan dit komen door verdamping van het water? En zou het bij deze verdamping mogelijk zijn dat er gassen ontstaan? En zouden deze gassen een druk kunnen genereren op de zuiger?
Dus ja, het pantonsysteem helpt om energie terug te winnen en het verbruik te verlagen! Maar nee, het is niet minder vervuilend! De waterdamp in de cilinder verslechtert de verbranding en genereert deeltjes, CO (dodelijk gas) en een extreem hoge hoeveelheid HC (onverbrand)! Daarnaast voorkomt het de werking van de katalysator en het roetfilter! Als dit systeem nooit in productie is genomen, komt dat omdat het meer vervuilend was!

5
Door de vraag op de zuiger te ontwijken, geen precisie aan de zijkant problemen door het gebruik van olie in een motor, noch waarom een ​​bosch pomp beter bestand is dan een Lucas pomp bij 100% olie...

Als we het hebben over recente pompen, is het antwoord simpel: Bosch-technologie zorgt voor minder interne wrijving dan de Lucas (en tegelijkertijd de Delphi). De kwaliteit van het smeermiddel is dus minder belangrijk. Maar pas op, de nieuwe Bosch-pompen die beginnen uit te komen, zullen ook erg afhankelijk zijn van de kwaliteit van de brandstof (verandering in technologie).

6
Ik begrijp ze! Welke niet-technische discussies vraag ik mij af over de rol van uw interventies, wat leert ons dit, brengt ons dit?


Mijn interventies leren je wat je niet wilt weten, namelijk dat je meer vervuilt in oliebedrijf dan in GO, want als de CO²-balans misschien iets in het voordeel van olie is, neemt de productie van andere verontreinigende stoffen die veel gevaarlijker zijn toe.

Ik heb je ook geleerd dat een CT-test op geen enkele manier de werkelijke vervuiling van een draaiende motor onthult (vooral in het geval van een diesel!)

7
Zeg tegen jezelf dat als de fabrikanten tegen de muur staan ​​om minder vervuilende motoren te maken, dat niet uit vrije wil is, maar omdat er druk wordt uitgeoefend door de bevolking op de regeringen.

Fout, fabrikanten nemen het voortouw, voorbeeld: roetfilters op PSA-voertuigen nog voordat het verplicht is om aan normen te voldoen. Nox Trap bij Mercedes en binnenkort bij Renault!

8
De naam van de autobedrijven betekent niets meer, het is voorbij met de grote nee's zoals GM of Toyota, of Ford, hun echte naam is Shell ESSO, Total, Texaco, Fina en nogmaals, ik denk dat er maar één bedrijf is (geen naam) maar alle winst gaat daarheen. Zoals alle verzekeringen is er maar één, de Loys, net als de Acieries is er praktisch maar één Mittal..


Weer een leuk idee ontvangen! De concurrentie tussen groepen is meedogenloos! Wat collusie met olietankers betreft, het is nog steeds een leuke gril. Sommige fabrikanten hebben zelfs oliegroepen onder druk gezet omdat de slechte kwaliteit van hun additieven de motoren degradeerde!


9
zo niet, vertrouw dan op de fabrikanten voor onze overleving, ze zullen ons altijd mooier, altijd efficiënter, altijd goedkoper, altijd economischer niet-repareerbaar, altijd meer wegwerpbaar en alleen door hen recyclebaar maken ...


Fabrikanten zijn niet de boosdoeners in het verhaal, ze spelen alleen in op een behoefte! Het zit in de menselijke aard om altijd op zoek te gaan naar efficiëntere en goedkopere middelen om jezelf in de voet te schieten! (zie verhuizing van fabrieken, fabrikanten doen dit niet voor de lol, en ik weet er wel wat van!)

Pluesy, ik waardeer je utopische visie, ik had graag zo'n wereld gewild, maar helaas is het onmogelijk voor een grootschalige samenleving.
Als het gaat om olie in deze ecologische samenleving, is het mijn doel om ze te laten zien dat de oplossing die ze hebben gekozen een aanzienlijke milieuhinder heeft. Daarna is het aan hen om door te gaan, maar ze moeten er rekening mee houden dat als ze minder CO² willen genereren, ze veel gevaarlijkere verontreinigende stoffen zullen produceren. Om nog maar te zwijgen over de impact van massale landbouwgewassen op ecosystemen...


10
De tussenkomst van Ramasse2000 is een goed voorbeeld van een trol.


Ik ben misschien een trol, maar met betrekking tot depollutie raak ik mijn bal aan, in tegenstelling tot veel mensen hierover forum blijkbaar!

je moet weten dat er een regelaar is die rekening houdt met de druk van het spruitstuk en die de injectiepomp aanstuurt, naast een westpoort zoals alle turbo's

Je hebt jezelf zojuist tegengesproken, je zei dat je niet in een teveel aan lucht zat, maar dat je met je ademautomaat altijd in een teveel aan lucht zult werken (zo hoort een dieselmotor te werken!)

laat rijkdom zijn
> 1 betekent niets voor mij

Ik ga je nog een truc leren: de rijkdomsverhouding wordt berekend in relatie tot de stoichiometrische hoeveelheden van de verbrandingscomponenten. >1 je hebt teveel brandstof t.o.v. de hoeveelheid zuurstof (een deel van de brandstof zal dus niet verbranden) <1 je hebt minder brandstof t.o.v. de hoeveelheid zuurstof, dus als je de GO goed besproeit geen onverbrande.

Alleen al deze kleine zin zegt veel over je minachting voor de klassen van de samenleving en je omgeving, ik herken de jonge Franse bourgeoisie die denkt dat ze tot de elite behoren en dat de kleine houthakkers zoals ik, die niet kunnen schrijven, deel uitmaken van de lagere klasse.

Mijn opmerking had geen betrekking op een deel van de samenleving in het bijzonder dat je te hard probeerde te interpreteren! En uiteindelijk was het niet aan jou gericht maar aan Antoinette. Voor mij zijn er overal idioten, en er zijn er geen meer onder de boeren!
Wat betreft de conclusies over mijn culturele afkomst, die zijn alleen van jou en zijn verre van waar. En zelfs als ze nauwkeurig zouden zijn, zouden ze op geen enkele manier de waarheidsgetrouwheid van mijn woorden ondermijnen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 02/01/07, 19:38

Ramasse2000 schreef:
De tussenkomst van Ramasse2000 is een goed voorbeeld van een trol.

Ik misschien een trol maar met betrekking tot depollutie Ik raak mijn bal aan in tegenstelling tot veel mensen op dit forum blijkbaar!

Nee, niet "misschien", dat is zeker: http://www.lettres.net/troll.htm

"Ik raak mijn bal aan": je hebt liever een onevenredig ego, dat is zeker. Over het algemeen bent u tevreden met het beantwoorden naast de vragen om uw te rechtvaardigen super VAARDIGHEDEN. Een trollengedrag wat...

Wat de HVB betreft, je hebt er nog steeds niets van begrepen. Als je "je bal raakt" in termen van depollutie, is dat eerlijk gezegd niet het geval in termen van ecologie. Met ecologie bedoel ik wetenschap, niet het tijdverdrijf van 2-3 misleide politici.
Jouw manier om het probleem van CO2 te benaderen is typerend voor iemand die er niets van begrijpt, maar dan ook NIETS van begin tot eind. Een beetje zoals industriëlen.
En ik wil mijn leven niet besteden aan het uitleggen van de BA-BA van ecologische cycli.
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 02/01/07, 19:45

Radasse2000 schreef:vervuil je meer in oliebedrijf dan in GO omdat de CO²-balans iets in het voordeel van olie kan zijn

Nee Radasse, dat is hij niet misschien een beetjehij is op een zekere en bepaalde manier onvergelijkbaar aan fossiele brandstoffen.
Dit is de wet van de koolstofcyclus.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 142-gasten