Nog een enquête

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).

Zou u behandeling met hydroxychloroquine in combinatie met azithromycine accepteren?

De peiling is verstreken op 15 / 04 / 20, 00: 44

Ja, vanaf de eerste symptomen zonder aarzeling vertrouw ik Pr Raoult
3
33%
Ja, maar ik wacht tot de resultaten van de onderzoeken afnemen
0
geen stemmen
Ja, maar als mijn toestand heel ernstig was en ik onder medisch toezicht in het ziekenhuis sta
2
22%
Nee, het is te riskant
0
geen stemmen
Nee, omdat er geen gerandomiseerde dubbelblinde studie was
2
22%
Nee, ik vertrouw deze Pr Raoult niet
0
geen stemmen
Noch ja noch nee, ik weet het niet, ik zal afwachten wat de regering zal zeggen
0
geen stemmen
Noch ja noch nee, ik weet het niet, ik zal wachten op de adviezen van het ANSM (Nationaal Agentschap voor de Veiligheid van Geneesmiddelen en Gezondheidsproducten)
2
22%
 
Totaal aantal stemmen: 9
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Nog een enquête




par GuyGadebois » 31/03/20, 00:44

Reageer eerlijk, de gegevens blijven vertrouwelijk, zegt een opgesloten persoon. : Cheesy:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Nog een enquête




par Janic » 31/03/20, 09:47

GuyGadebois »31/03/20, 00:44
Reageer eerlijk, de gegevens blijven vertrouwelijk, zegt een opgesloten persoon
Ik heb mijn optie niet gevonden!
Dus laten we zeggen: buxusafkooksel, hyperthermie en vervolgens onderkoeling, homeopathie om het af te maken! Werkt het? : Cheesy:
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Nog een enquête




par Christophe » 31/03/20, 09:54

Janic schreef: Werkt het? : Cheesy:


Nee, het is te riskant : Cheesy:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Nog een enquête




par Janic » 31/03/20, 10:15

Nee, het is te riskant
vergeleken met wat? Enerzijds degenen die toch zullen ontsnappen, de meerderheid; aan de andere kant degenen die daar hoogstwaarschijnlijk zullen blijven en daarom verdomme niets te verliezen hebben! En zo dan, als het werkt voor de meest ernstige gevallen, kunnen we aannemen dat het nog beter werkt voor de meest milde gevallen! en bovendien kost het de samenleving geen radijs!
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
phil12
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 530
Inschrijving: 05/10/09, 13:58
Plaats: Occitanie
x 156

Re: Nog een enquête




par phil12 » 31/03/20, 10:17

Hallo,

Ik heb ook mijn doos niet
omdat ik er 30 jaar voor koos om het veld en mijn kwaliteit van leven te begunstigen, ik ben nooit ziek de laatste keer dat ik bijna 20 jaar geleden een paar uur in bed heb doorgebracht hengst!

Ik ben 62 jaar oud en mijn jaarlijkse controle = RAS en het is niet het resultaat van toeval of van familiegenetica (terecht ongunstig)

Dus de gekozen strategie:
- biologisch voedsel gedurende 30 jaar,
- plattelandsleven, inclusief werk, verre van vervuiling
- fysieke activiteit (sport, wandelen, biologische tuin)
- Ik ken de stress niet, meditatie twee keer per dag
- Ik drink heel weinig, ik rook niet, weinig vlees, heel weinig zuivelproducten, weinig suiker ...

Dus wanneer de virussen een kleine genezing van echinacea naderen voor een eerste kleine boost, immuun en als de eerste barrière waarschijnlijk wordt overschreden, een optie die dicht bij die van Janic ligt, belangrijke hydratatie +, laten we de koorts het werk doen!

Dezelfde optie voor mijn vrouw, mijn kinderen en mijn kleinkinderen die dezelfde levensstrategie volgen.

De feiten tonen duidelijk aan dat het grootste deel van de sterfgevallen verergerende oorzaken had (leeftijd, overgewicht, diabetes, hyper spanning, ademhalingsproblemen ...)

Dus ik zal mezelf de vraag stellen wanneer ik direct in de kamer ben en opnieuwals ik kies (noch de plaats, noch de teamleider) het is waarschijnlijk het zorgteam dat deze beslissing zal nemen, het is aan hen dat we de enquête liever sturen!

Maar ik ga het spel spelen en de doos en de koffer plaatsen
Dernière édition par phil12 de 31 / 03 / 20, 10: 38, 2 keer bewerkt.
0 x
Duurzaam energie consulting voor bouw
http://www.philippeservices.net/
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Nog een enquête




par Christophe » 31/03/20, 10:22

Janic schreef:
Nee, het is te riskant
vergeleken met wat? Enerzijds degenen die toch zullen ontsnappen, de meerderheid; aan de andere kant degenen die daar hoogstwaarschijnlijk zullen blijven en daarom verdomme niets te verliezen hebben! En zo dan, als het werkt voor de meest ernstige gevallen, kunnen we aannemen dat het nog beter werkt voor de meest milde gevallen! en bovendien kost het de samenleving geen radijs!


Dit is uw enquêtereactie! : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Nog een enquête




par GuyGadebois » 31/03/20, 13:16

Janic schreef:GuyGadebois »31/03/20, 00:44
Reageer eerlijk, de gegevens blijven vertrouwelijk, zegt een opgesloten persoon
Ik heb mijn optie niet gevonden!
Dus laten we zeggen: buxusafkooksel, hyperthermie en vervolgens onderkoeling, homeopathie om het af te maken! Werkt het? : Cheesy:

De vraag is "Zou u een behandeling met hydroxychloroquine in combinatie met azithromycine accepteren?". Je beantwoordt de vraag niet.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Nog een enquête




par Janic » 31/03/20, 14:04

De vraag is "Zou u een behandeling met hydroxychloroquine in combinatie met azithromycine accepteren?". Je beantwoordt de vraag niet.
Sinds de tijd dat ik mijn verzet tegen chemicaliën als een hypothetische oplossing voor gezondheidsproblemen onderstreep, is mijn antwoord hetzelfde als Phil 12. Als ik bewusteloos ben en op het punt sta te sterven, zal mijn mening niet worden gevraagd, als het wordt geautoriseerd. Maar een kleine kom zuurstof, ik ben er niet tegen, maar als het biologisch is! : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
phil12
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 530
Inschrijving: 05/10/09, 13:58
Plaats: Occitanie
x 156

Re: Nog een enquête




par phil12 » 31/03/20, 22:59

Ik vind het leuk!
toebehoren
Schermafbeelding 2020-03-31 22.56.53.png
0 x
Duurzaam energie consulting voor bouw
http://www.philippeservices.net/

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 253-gasten