Natuurlijke antivirale middelen in buxus, vlierbessen ...

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Natuurlijke antivirale middelen in buxus, vlierbessen ...




par Janic » 25/03/20, 13:16

Nog steeds dit onderwerp vervuilen, terwijl je anderen al vervuilt. Stel jezelf tevreden met deze fondsen die in hun onderwerp staan.
je blijft beschuldigingen uiten zonder exacte aanhalingstekens, dus laster staat aan jouw kant.
De demonstratie hiervan is gemaakt door uw citaten, waarvan de lijst is gepost en ik zal deze aanvullen met uw laatste gedateerde laster en beledigingen.
niets wat je hebt gepost vormt een belediging of laster, je zegt het alleen zonder enig bewijs te leveren.
: Arrowu: : Arrowd:
Je bent niet alleen te kwader trouw, maar je weet niet eens hoe je je eigen proza ​​moet proeflezen, dus ik ga het opnieuw posten in het H-topic en ik zal al je nieuwe beledigingen en laster toevoegen.(Volgens UW criteria natuurlijk!)
We begrepen dat "gelijk hebben" voor jou alleen maar bestond uit het keer op keer herhalen van enormheden, ze vergezeld laten gaan van beledigingen en anderen verwijten maken voor wat je zelf doet. Nogmaals, je kunt je deze houding veroorloven op a forum , waar je weet dat je niets kan overkomen, maar voor een rechtbank waar je een boete van € 10 riskeert, zou je minder slim zijn.
Ik beef van angst! : Cry: dus je zou vele malen 10.000 zijn en je zou minder slim zijn. :onheil:
Wel doen: breng concrete elementen aan op de betreffende buxus waar het onderwerp over gaat en die je komt vervuilen met je beledigingen.
Ik heb het al gedaan, het is bekend dat buxus bevat giftige alkaloïden, waaronder buxine, dus dat is precies wat je A verwijt. ; een actief beginsel, maar potentieel giftig en KAN TOT DE DOOD LEIDEN.
Je deed niets anders dan kopiëren en plakken zonder enige praktische ervaring, zoals alle hypochonders
De dood van wie er misbruik van zou maken door bijvoorbeeld de bladeren in te slikken. Nog een stomme redenering, waaruit blijkt dat je het nooit hebt geconsumeerd om te weten wat het is, zoals gewoonlijk. Er zijn enorm veel giftige planten die geen normaal mens zou consumeren, aangezien het gebruik ervan al eeuwenlang uit ervaring bekend is.
Ik woonde ook heel nauw samen met deze familieleden, verzorgd door dezelfde toegewijde doktoren, en die desondanks stierven.
157.000 sterfgevallen per jaar door kanker in Frankrijk (het zijn geen 1.000 sterfgevallen door welke VOC dan ook) en dat is al tientallen jaren jaar na jaar herhaald.
dubbel zo dom, ten eerste omdat de onafgebroken VOC heel goed enkele honderdduizenden doden kan veroorzaken,
Nieuwe domme redenering. Kankers veroorzaken miljoenen doden in de wereld. Zelfs infectiologen herinneren zich dat dit soort discours hoogst fantasievol is, gehouden door degenen die het niet wisten, VOOR de Chinese zaak. We weten vandaag dat dit totaal onjuist en onrealistisch is en u gaat ondanks alles door met het verspreiden van dit nepnieuws… zoals gewoonlijk.
Dan omdat degenen die H. ga ook dood, net als iedereen
. Stomme gedachte van dezelfde soort als voorheen. Onsterfelijkheid bestaat niet en we zullen allemaal wel eens sterven.
Het is niet omdat er doden vallen dat het niet effectief is.

Wie heeft het over inefficiëntie? Een bom is ook effectief en zelfs enorm, het is niet de juiste methode.
In termen van kanker (aangezien het op dit punt afweek) is 50% niet echt wat men effectief noemt, maar juist bijzonder dodelijk. En dat allemaal omdat BP via haar petrochemie, voornamelijk in het Westen, haar monopolie op medicijnen wil behouden!
Ik zou niets te vrezen hebben in de rechtszaal, alles wat ik zei, vond ik en rechtvaardigde het, in tegenstelling tot jou.
dat is wat alle boosdoeners zeggen en dat kunnen ze gewoon niet bewijzen!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79315
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040

Re: Natuurlijke antivirale middelen in buxus, vlierbessen ...




par Christophe » 25/03/20, 14:00

24 uur op slot...je weet weer niet te staan ​​en het thema van een onderwerp niet te respecteren....
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79315
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040

Re: Natuurlijke antivirale middelen in buxus, vlierbessen ...




par Christophe » 25/01/21, 10:58

Oeps, ik ben vergeten te ontgrendelen! : Mrgreen:

Nou, ik ben slechts 10 maanden minder 1 dag te laat!! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Natuurlijke antivirale middelen in buxus, vlierbessen ...




par Exnihiloest » 25/01/21, 18:42

Sylvestre spiritus schreef:Hallo,
Ik geef hier een feedback die dateert van ongeveer 25 jaar ... en die voor sommigen nuttig kan zijn gezien de huidige context!

Destijds was een van mijn voormalige werkgevers, dol op plantkunde, onuitputtelijk in het prijzen van de voordelen van buxus, vooral bij het afkoken van bladeren.
...


Het gebruik van buxus in de geneeskunde werd in de 19e eeuw door de geneeskunde geëxperimenteerd:
https://gallica.bnf.fr/ark:/12148/bpt6k ... texteImage

Het lijkt me onzin dat we daarom kunnen zien als een methode om kwaad met kwaad te genezen. Het is niet zonder risico want als er effecten zijn, zijn er ook bijwerkingen. We zouden de 10e hebben voor het COVID-vaccin, dat zou niet eens zijn aangeboden. Ik denk dat de geneeskunde het heeft opgegeven vanwege een verhouding voor- en nadelen die niet noodzakelijkerwijs in haar voordeel was, en we vonden beter. Dat gezegd hebbende, feedback over het gebruik ervan tegen COVID zou welkom zijn... :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14928
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4343

Re: Natuurlijke antivirale middelen in buxus, vlierbessen ...




par GuyGadeboisTheBack » 25/01/21, 19:49

Exnihiloest schreef:Lijkt me onzin...

Maar natuurlijk ...
https://translate.google.com/translate? ... 376596C/en
0 x
Avatar de l'utilisateur
Sylvester spiritus
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 23/09/17, 15:03
x 35

Re: Natuurlijke antivirale middelen in buxus, vlierbessen ...




par Sylvester spiritus » 28/01/21, 14:19

Exnihiloest schreef:
Sylvestre spiritus schreef:Hallo,
Ik geef hier een feedback die dateert van ongeveer 25 jaar ... en die voor sommigen nuttig kan zijn gezien de huidige context!

Destijds was een van mijn voormalige werkgevers, dol op plantkunde, onuitputtelijk in het prijzen van de voordelen van buxus, vooral bij het afkoken van bladeren.
...


Het gebruik van buxus in de geneeskunde werd in de 19e eeuw door de geneeskunde geëxperimenteerd:
https://gallica.bnf.fr/ark:/12148/bpt6k ... texteImage



Ik transcribeer hier wat er op uw linkpagina 48 staat:

"We kennen Gabier's beoordelingen van de
buxine, zijn ze ongunstig voor hem. Kunnen we zeggen van
zelfs buxuspoeder of buxusbladeren, wij
geloof het niet, want op basis van de verkregen resultaten
kaal, hun baan verdient aandacht.

Bovendien wijzen we erop dat buxus bladeren
bevatten de minste buxine van alle plantendelen
en lijken echter net zo effectief, zo niet beter te werken"


Guy gaf ook verschillende links over de effecten van buxus die iedereen kan raadplegen...

Wat betreft de feedback over de effectiviteit van buxusbladeren tegen wie je kent, ik hoefde het niet eens te gebruiken omdat al mijn familieleden en vrienden die contactgevallen hadden negatief bleken te zijn voor de tests.
En over de vijftien covid-gerelateerde sterfgevallen die ik in onze omgeving heb kunnen vaststellen; ze stonden allemaal al met één been in het graf en het zou een illusie zijn geweest hen te redden: terminale kanker, ernstige gevolgen van een operatie, bedlegerig boven de 90 jaar, enz...

Levend in een gedegradeerde omgeving, degraderen organismen ook...
Het is de zwakte van ons immuunsysteem die betrokken is bij deze pandemie en als we een parallel willen trekken met de beroemde Spaanse griep, wil ik er alleen op wijzen dat deze plaatsvond na 4 jaar broedermoordoorlog toen de bevolking zowel moreel als fysiek uitgeput was als gevolg van ontbering.
We leven vandaag in een volledig vervuilde wereld, te beginnen met het water dat we drinken, ons immuunsysteem wordt in de wacht gezet door alle producten die we nemen en onze microbiota wordt ondermijnd door onze moderne voeding, enz...
Het zou ons niet moeten verbazen dat we kwetsbaar zijn geworden.
0 x
"De onwetende denkt dat ze alles weten, de geleerde denkt dat hij niets weet ..." Lao Tseu
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Natuurlijke antivirale middelen in buxus, vlierbessen ...




par Exnihiloest » 28/01/21, 22:30

GuyGadeboisLeRetour schreef:
Exnihiloest schreef:Lijkt me onzin...

Maar natuurlijk ...
...

Je hoeft natuurlijk alleen maar te kunnen lezen en willen, wat niet voor iedereen het geval is:

"Hij gaf haar ongeveer een grote hap ruw verpulverde bladeren. Ze nam de dosis in twee [...] de patiënt leed aan koliek en diarree, verschijnselen die omstreeks zes uur plaatsvonden. De volgende dag nam ze om zes uur 's ochtends de tweede dosis.
niettegenstaande de aanvallen kwamen terug tot de vierde dag na de eerste toediening. De diarree was zo hevig dat ze ons vertelt dat ze haar bed bevuild had, en voegt eraan toe dat ze helemaal gek was geworden en erg geagiteerd was.. Ten slotte trad op de vierde dag een buitensporig hevig zweet op, dat men kritiek zou kunnen noemen, en sindsdien is de patiënt volkomen gezond; ze beweert zelfs nog nooit zo gezond te zijn geweest."
https://gallica.bnf.fr/ark:/12148/bpt6k ... texteImage

En daar lijkt het resultaat tenminste positief, wat niet het algemene geval is.

Het idee van een wondermiddel in het oude spul van de 19e eeuw, waar de levensduur de helft van vandaag was, is grotesk. Behalve dat het riskant is.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14928
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4343

Re: Natuurlijke antivirale middelen in buxus, vlierbessen ...




par GuyGadeboisTheBack » 28/01/21, 22:34

Exnihiloest schreef:...... Onzinnig bla...

Waarom ging je niet terug naar de Romeinen terwijl je daar was? Elke verkeerd gebruikte medicatie heeft bijwerkingen. Je breekt opnieuw deuren af ​​die door anderen zijn geopend. : Roll:
https://translate.google.com/translate? ... ements.htm
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Natuurlijke antivirale middelen in buxus, vlierbessen ...




par Exnihiloest » 28/01/21, 23:08

GuyGadeboisLeRetour schreef:...
Waarom ging je niet terug naar de Romeinen terwijl je daar was? Elke verkeerd gebruikte medicatie heeft bijwerkingen...

Geen vervolg. De buxus werd goed gebruikt, onder medisch toezicht. Maar het is onzin.
Om de koorts te verminderen, hebben we sindsdien beter gevonden: doliprane. Maar ik belet niemand om het te doen door zichzelf een bonus aan te bieden: spectaculaire diarree met buxus.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Sylvester spiritus
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 23/09/17, 15:03
x 35

Re: Natuurlijke antivirale middelen in buxus, vlierbessen ...




par Sylvester spiritus » 29/01/21, 09:37

Exnihiloest schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:
Exnihiloest schreef:Lijkt me onzin...

Maar natuurlijk ...
...

Je hoeft natuurlijk alleen maar te kunnen lezen en willen, wat niet voor iedereen het geval is:

"Hij gaf haar ongeveer een grote hap ruw verpulverde bladeren. Ze nam de dosis in twee [...] de patiënt leed aan koliek en diarree, verschijnselen die omstreeks zes uur plaatsvonden. De volgende dag nam ze om zes uur 's ochtends de tweede dosis.
niettegenstaande de aanvallen kwamen terug tot de vierde dag na de eerste toediening. De diarree was zo hevig dat ze ons vertelt dat ze haar bed bevuild had, en voegt eraan toe dat ze helemaal gek was geworden en erg geagiteerd was.. Ten slotte trad op de vierde dag een buitensporig hevig zweet op, dat men kritiek zou kunnen noemen, en sindsdien is de patiënt volkomen gezond; ze beweert zelfs nog nooit zo gezond te zijn geweest."
https://gallica.bnf.fr/ark:/12148/bpt6k ... texteImage



En daar lijkt het resultaat tenminste positief, wat niet het algemene geval is.

Het idee van een wondermiddel in het oude spul van de 19e eeuw, waar de levensduur de helft van vandaag was, is grotesk. Behalve dat het riskant is.


Je hebt echt een gestoorde geest, het ging nooit om het eten van buxusbladeren...
En jij bent het die ons uit het oude afgezaagde spul van de 19e eeuw haalt.


Als uw arts zetpillen voorschrijft, eet u die dan op?
En andersom neem ik aan?
Blijf bij je diarree...
0 x
"De onwetende denkt dat ze alles weten, de geleerde denkt dat hij niets weet ..." Lao Tseu

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gegyx, sicetaitsimple en 326 gasten