Nofy terug?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 08/12/06, 21:20

Nofy schreef:en dit zonder de vrijheid van denken van anderen te respecteren

Sommigen geven hun mening. Niemand is verplicht om ze te delen. Ik heb niet het gevoel dat het mijn vrijheid van denken belemmert.
0 x
Nofy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 11/09/05, 21:08
x 1




par Nofy » 09/12/06, 01:16

Bonsoir à tous,
Nee Pitmix Ik heb geen rekening te vereffenen en het is waar dat ik nooit specifieke problemen met anderen heb gehad, maar ik kan mezelf niet uiten als ik me niet volledig zelfverzekerd en sereen voel.
Ik bewonder al het werk dat je doet, jij, André, Camel, die ik onderweg feliciteer, en vele anderen, omdat het de passie is die je drijft, zonder te vervallen in wat ik haat. Natuurlijk, om Cuicui te antwoorden, iedereen kan zijn eigen overtuigingen hebben, maar dat is niet wat forum in dit geval is het noodzakelijk om ervoor te kiezen om ze uit te drukken. Nu "fixeer" ik niet alleen op Pantone (ik heb moeite mezelf uit te drukken, Woodcutter), omdat ik alle experimenten erg interessant vind, ook al ben ik niet in staat om alles vast te leggen. Wanneer de moderator erin slaagt zijn taaluitspattingen te overwinnen en erin slaagt zijn impulsen te beheersen om de grote wijze te worden, met respect voor alle ideeën van iedereen, zelfs als hij ze niet deelt, als hij er ook in slaagt om het gif van sommigen te filteren, om te MO DE RER, wat uiteindelijk het doel van zijn functie is, dit forum zal geweldig worden, gerespecteerd omdat respectvol. Ik ben geen "trol", en ik stuur je mijn resultaten, Pitmix, als het werkt, want voor nu is het niet verschrikkelijk.
Goede nacht allemaal.
Nofy (droom)
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 09/12/06, 10:13

Hallo nofy
Zo heb ik jou het liefst.
Als ik een tijdschrift lees, zoek ik naar artikelen die me interesseren.
Op de forum Het is hetzelfde.
Het duurt voor iedereen.
Christophe is een goede kleine jongen. Misschien is hij te gepassioneerd. . Hij leed een nederlaag die hem bekoelde, dus hij komt noodzakelijkerwijs in opstand.

Ik ben hier alleen om mijn eigen ervaring te bevorderen en tegelijkertijd diegenen te helpen die proberen te doen zoals ik.
Daarom deel ik alles wat ik weet.
Voor wat het onderwerp van de reactor verlaat, spreek ik alleen over wat mij interesseert. Zon, wind, warmtepompen, energiebesparing etc...
Ik vermijd politiek omdat het het boze onderwerp is.
Ik probeer een leuke tijd te hebben en niet de leiding te nemen.
Probeer hetzelfde te doen en je zult zien dat het beter zal zijn
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 304-gasten