Magneetgenerator met nulsequentie

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
to_pal2003
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 10/05/04, 21:31

Magneetgenerator met nulsequentie




par to_pal2003 » 18/06/04, 19:27

Hallo allemaal, heeft iemand ooit geprobeerd een homopolaire generator te maken?

Zo ja, kunt u mij uw indrukken geven!

Ik ben deze aan het maken, dus alle hulp is welkom.

PAT
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 22/06/04, 08:21

:P :P
Hallo,
Cool, kun je ons meer vertellen over je project? (type magneet, afmetingen etc.)
A + B)
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Patou
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 21/12/04, 07:52
x 4

homopolaire hoogspanningsplaats




par Patou » 07/12/06, 09:30

Bibiphoque schreef: :P :P
Hallo,
Cool, kun je ons meer vertellen over je project? (type magneet, afmetingen etc.)
A + B)

Hallo allemaal.
dit is een zeer interessante site
radiesthesie.org/Transcrits/LucLachapelle/GenerateurHomopolare.html
voorlopig is het nog niet gelukt omdat ik zeker mijn magneten verkeerd op mijn zizag-apparaat heb geplaatst, ik heb ze op een rotor gezet maar op dezelfde diameter, dat kan zijn wat er mis is.
ovolt004 bij 7500 tpm. Als u informatie heeft.
dank je wel.
Patou
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 07/12/06, 14:48

Hallo,
Het lijkt mij dat het JL Naudin was die al een homopolaire generator maakte. Voor zover ik me kan herinneren, was het vrij goed uitgelegd. Probeer het eens op zijn site.
0 x
Patou
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 21/12/04, 07:52
x 4




par Patou » 08/12/06, 09:38

[quote="abessijn3"]
Hallo,
Het lijkt mij dat het JL Naudin was die al een homopolaire generator maakte. Voor zover ik me kan herinneren, was het vrij goed uitgelegd. Probeer het op zijn site te zien.[/qu

Dankjewel .
Ik weet zeker dat het op de site staat.

www.radiesthesie.org/Transcrits/LucLach ... laire.html

de plaatsing van de magneten en de staven in een zigzagpatroon verbetert de spanning. je hoeft alleen maar het principe te begrijpen. en zorgvuldig de polariteit van de magneten op de roterende staven op de cilinder te respecteren, wordt de stroom zo dicht mogelijk bij de as op ringen geïsoleerd. Maar als je ideeën hebt. zie iets anders over econologie forum minota Ik heb het adres van een site ingevoerd om naar een audioband over de fabricage van de motor te luisteren.

Patou
Dernière édition par Patou de 08 / 12 / 06, 22: 14, 1 keer bewerkt.
0 x
Patou
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 21/12/04, 07:52
x 4

Re: homopolaire hoogspanningssite




par Patou » 08/12/06, 22:09

Patou schreef:
Bibiphoque schreef: :P :P
Hallo,
Cool, kun je ons meer vertellen over je project? (type magneet, afmetingen etc.)
A + B)

Hallo allemaal.
dit is een zeer interessante site : Lol:

www.radiesthesie.org/Transcrits/LucLach ... laire.html

voorlopig is het nog niet gelukt omdat ik zeker mijn magneten verkeerd op mijn zizag-apparaat heb geplaatst, ik heb ze op een rotor gezet maar op dezelfde diameter, dat kan zijn wat er mis is.
ovolt004 bij 7500 tpm. Als u informatie heeft.

Een zeer interessante audiotrack: www.ovni007.com/id106.html

dank je wel.
Patou
: Lol: : Lol:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 110-gasten