De onzin van de dag op tv of in de pers!

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

De onzin van de dag op tv of in de pers!




par Christophe » 09/03/20, 19:02

Nieuw topic over de bullshit van de dag die we op tv kunnen horen... maar daarvoor moet je nog de moed hebben om ernaar te kijken dus ik dwing mezelf nu een beetje... Ik beperk me tot slechts één om te beginnen...

Dus vandaag hoorde ik, over het Coronavirus, deze feiten die me zweren over de onzin van onze medeburgers... en ik heb maar 5-10 minuten gekeken!! :schok: : Mrgreen:

Op scholen: volgens een vrouw van ik weet niet welke organisatie, was het nodig wacht tot de gemeentehuizen budget vrijmaken om zeep te kopen in de toiletten van de etablissementen en tot de regels worden gewijzigd zodat de studenten hun handen kunnen wassen...

Mijn God, ze zijn psychorigide!

Schooldirecteuren, beheerders van rentmeesterschap of technische diensten of zelfs gewoon leerkrachten kunnen geen initiatief nemen en vooruit komen of zelfs maar een paar euro geven om zeep te kopen?? Oh nee, vooral niet...je kunt alles uit eigen zak betalen, zelfs in noodgevallen!?!

Aan de andere kant zullen ze zeker niet spugen op de extra aankomende feestdagen die ze zullen hebben! 15 vrije dagen zijn een paar soaps waard, toch? : Cheesy:

Op anderen vertrouwen en vooral geen persoonlijk initiatief nemen in geval van crisis en nood, nou, dat is gewoon zielig en helemaal niet in overeenstemming met hun taak van openbare dienst. Dat wil zeggen de opvoeding van toekomstige generaties....initiatieven nemen hoort toch bij opvoeding?! :schok: :schok: :schok:

Maar wat zullen deze mensen doen in een echte, ernstiger crisis? ze zullen serieus verloren gaan!

Dan is het niet nodig om de ROI's te wijzigen om noodrichtlijnen toe te passen! :onheil:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: De bullshit van de dag op tv of in de pers!




par Christophe » 09/03/20, 19:12

Hier is een andere bron met dezelfde informatie: https://actu.orange.fr/france/coronavir ... ooSgT.html

In Hauts-de-France vragen de twee federaties van ouders van leerlingen om zeep en wegwerphanddoeken op openbare scholen.

Zeep en handdoeken: het verzoek van de twee federaties van ouders van Hauts-de-France-studenten, de Peep en de FCPE, lijkt misschien triviaal, maar in tijden van coronavirus is het belangrijk - vooral wanneer zeep vaak ontbreekt op scholen. De twee federaties eisen daarom de "effectieve en onmiddellijke levering" van zeep en wegwerphanddoeken op scholen, hogescholen en middelbare scholen. Ze herinneren "gemeenten, intercommunales, departementsraden en gewestraden aan hun verantwoordelijkheid bij de uitvoering van deze aanbevelingen".


Mijn god, het zijn idioten!! :schok: :schok: :schok:

Dus als het van de ouders van studenten komt, dan hoeven ze maar 2 of 3 zeepjes te kopen voor hun cherubijn, verdomme!
0 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2212
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 504

Re: De bullshit van de dag op tv of in de pers!




par phil59 » 09/03/20, 19:26

Ben je niet bang om iets te gooien dat duizenden pagina's zal maken? : Mrgreen:

Ik wist niet eens dat je je handen moest wassen, dus... : Cheesy:

Ik maak een grapje, maar scholen vragen studenten om "hydromachin" -gel mee te nemen, en niemand heeft het meer... en met de kinderen duurt het 1/2 per dag...
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749

Re: De bullshit van de dag op tv of in de pers!




par sen-no-sen » 09/03/20, 19:30

De veiligste manier om jezelf tegen te beschermen paranoïde virus is om je televisie uit te zetten...
1 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: De bullshit van de dag op tv of in de pers!




par Christophe » 09/03/20, 21:32

phil59 schreef:Ben je niet bang om iets te gooien dat duizenden pagina's zal maken? : Mrgreen:


Ik heb erover nagedacht... : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Bin zal elke dag zijn onzin hebben om over te discussiëren, is dat geen goed idee?

Wie het eerst komt, het eerst maalt: de eerste die het idee post, praten we erover totdat er weer een onzin wordt gepost!

phil59 schreef:Ik maak een grapje, maar scholen vragen studenten om "hydromachin" -gel mee te nemen, en niemand heeft het meer... en met de kinderen duurt het 1/2 per dag...


Ja, behalve dat we het hier ALLEEN over eenvoudige zeep hebben... voor ongeveer 2 € voor 3!!

Dat is wat me echt schokte in de onzin van mensen... verdomme geen zeep kopen!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: De bullshit van de dag op tv of in de pers!




par Christophe » 09/03/20, 21:32

sen-no-sen schreef:De veiligste manier om jezelf tegen te beschermen paranoïde virus is om je televisie uit te zetten...


Ja natuurlijk, maar je bent compleet off-topic! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: De bullshit van de dag op tv of in de pers!




par GuyGadebois » 09/03/20, 21:35

Christophe schreef:
phil59 schreef:Ben je niet bang om iets te gooien dat duizenden pagina's zal maken? : Mrgreen:


Ik heb erover nagedacht... : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Bin zal elke dag zijn onzin hebben om over te discussiëren, is dat geen goed idee?


90% van de pers van corrupte miljardairs (pleonasme) moet worden weggegooid! Dus onzin is niet wat er zal ontbreken!
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: De bullshit van de dag op tv of in de pers!




par Christophe » 09/03/20, 21:37

Laten we alleen het mooiste behouden... Ik reken op uw onderscheidingsvermogen! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

We zullen in gebruik zien hoe het gebeurt (als het gebeurt).

Deze heb ik net gepost, we kunnen erover praten totdat iemand een andere post (morgen of later)

Hier zijn de regels... : Cheesy:

Verdorie, de titel klopt niet, het was DE bullshit van de dag... jammer genoeg! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749

Re: De bullshit van de dag op tv of in de pers!




par sen-no-sen » 09/03/20, 22:21

Christophe schreef:
sen-no-sen schreef:De veiligste manier om jezelf tegen te beschermen paranoïde virus is om je televisie uit te zetten...


Ja natuurlijk, maar je bent compleet off-topic! : Mrgreen:


Maar is het echt onzin?
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: De bullshit van de dag op tv of in de pers!




par Christophe » 09/03/20, 22:25

Ja, maar ze verscheen niet op tv! : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 236-gasten