Heron Fountain

Organiseren en regelen uw tuin en moestuin: sier, landschap, wilde tuin, materialen, fruit en groenten, moestuin, natuurlijke meststoffen, schuilplaatsen, zwembaden of natuurlijke zwembad. levensduur planten en gewassen in uw tuin.
Fabou34
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 02/03/20, 00:38

Re: Heron Fountain




par Fabou34 » 02/03/20, 00:42

Hallo oli 80, ik ben nu al een tijdje geïnteresseerd in dit onderwerp. Ik kan het niet in de praktijk brengen, heb je het gedurende die 10 jaar geprobeerd?
Ik zou ook mijn werk delen als het iedereen interesseert.

dank u :)
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Re: Heron Fountain




par Oli 80 » 02/03/20, 18:23

Hallo, ik heb geen tests gedaan omdat ik thuis geen ruimte heb, maar ik denk dat Jcv al diagrammen heeft gemaakt, maar ik denk dat hij ook heeft geprobeerd
met montages op zijn plaats, zou je het hem moeten vragen

in feite had ik zojuist de fontein van Heron genoemd en jcv stelde andere experimenten voor

Bonne soirée
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Heron Fountain




par GuyGadebois » 02/03/20, 18:24

Laat je ons weten wanneer je een object hebt gebouwd en de eeuwige beweging hebt gefilmd? Het is interessant.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Heron Fountain




par ABC2019 » 03/03/20, 18:07

GuyGadebois schreef:Laat je ons weten wanneer je een object hebt gebouwd en de eeuwige beweging hebt gefilmd? Het is interessant.

met een fotokopie van de ontslagbrief van zijn abonnement op zijn elektriciteitsleverancier! : Lol:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Garden: landscaping, planten, tuin, vijvers en zwembaden"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 155-gasten