Variabele parameters wegverkeer simulator

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Variabele parameters wegverkeer simulator




par Christophe » 14/02/20, 19:04

Ik presenteer u een uitstekende simulatie-tool voor wegverkeer!

Je kunt veel parameters, type weg, eigenschappen van voertuigen en zelfs beleefdheid (snelheid van rijstrookwissel) variëren en obstakels plaatsen! Leuk

:pijl: :pijl: :pijl: https://traffic-simulation.de/ : Arrowl: : Arrowl: : Arrowl:

Screenshot_2020-02-14 Microsimulatie van verkeersstroom Onramp.jpg


De beheerders van de ringweg van Parijs moeten een paar uur doorbrengen (sorry: een paar dagen, maanden, jaren ... ?? : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: ) hierboven !!

Ik had deze simulator enige tijd geleden ontdekt en het leek me dat we er al ergens hier of daar over hadden gesproken, maar ik kan niet vinden waar ... of ik ben vergeten het aan jou te presenteren de tijd? Uit dit onderwerp nieuw-transport / 6-metro-de helft van dat-s-Stop-2-stations-on-4-maar-je-ride-and-down-and-you-want-t16305.html het kwam in me op! Wie zeggen we bedankt? : Mrgreen:

ps: grappig in het Engels verkeer duurt 2 ff, ik had nooit gemerkt! :D
1 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: wegverkeerssimulator met variabele parameters




par Remundo » 15/02/20, 21:36

interessant en leuk

danke schön

: Idee:
0 x
Beeld

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 203-gasten