Vervanging van ULMA 2000 pelletbrander

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
Zon
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 12/11/17, 22:44
x 2

Vervanging van ULMA 2000 pelletbrander




par Zon » 01/02/20, 18:24

Hallo,
Ik heb sinds 2000 een complete ULMA 20 2011kw-ketel
https://ulma.se/en/13-pellet-boilers

Ik wil de brander vervangen omdat ik serieus in de problemen begin, deze brander is helemaal niet betrouwbaar, vervanging van de ascompressor, drie onbetrouwbare temperatuursondes die vaak op "sondefout" duiden en driemaal ontsteking die is toch bijna normale slijtage. Met leveringsverwachtingen, want de leverancier is exclusief dus we blijven de tijd gestrand om de ideale uitrusting in de winter te ontvangen ..... de verbrandingskamer is ook niet van goede kwaliteit, deze begint ernstig te verslechteren. Ik wil daarom de kosten op deze brander stoppen.
Ik wil veranderen en een merk achterlaten dat breder is voor onderdelen en beter kan worden aangepast aan mijn ketel. Denk je dat ik indien mogelijk een model kan vinden met een roestvrijstalen kamer die in mijn worm- en ascompressor past? Kan dit mogelijk zijn?
Ik ben een consultant, bedankt voor je mening
Zon
1 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 336-gasten