Kyot'Home online online !!!

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13

Kyot'Home online online !!!




par nonoLeRobot » 12/02/06, 20:48

Hier kun je het nieuws van Rulian zien www.econologie.com of ga direct naar de site van www.kyot-home.com te zien. En doe mee!

Uiteraard zijn eventuele opmerkingen en suggesties welkom.

Goed surfen!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 09/11/06, 12:24

Ik kon me eindelijk registreren en deelnemen aan het programma ... aan de andere kant begrijp ik iets niet ... Wat is de CO2-emissiecoëfficiënt van kg die je hebt vastgehouden per liter brandstof?

Het lijkt een beetje overdreven ... (we zouden ongeveer 2,6 kg per L moeten zijn als het 3 is)

ps: zelfs met 2,6 ben ik ERG ver (zoals de meesten) van het voldoen aan Kyoto ... eerlijk gezegd is het "eng" ... Wanneer zal een JT rapporteren over KH hè? :)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 09/11/06, 12:50

herhalingen: mijn bijnaam komt meer voor in de classificatie op deze pagina: http://www.kyot-home.com/articles.php?lng=fr&pg=105
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 27/11/06, 02:48

Terwijl ik het bij de hand kopieer en plak, kondig ik het nieuws en de nieuwe statistieken aan

"Op de dag van vandaag hebben we drie maanden geleden een nieuwe functie toegevoegd waarmee we de CO3-uitstoot van huishoudens konden classificeren. We hebben deze classificatie aanzienlijk verbeterd door het type woning en verwarming toe te voegen, waardoor we een vergelijking kunnen maken. dunner.

We zijn ook erg blij met de toename van het aantal aanmeldingen, we zijn in drie maanden tijd gestegen van 200 naar 280 en ook het aantal bezoekers is de afgelopen weken sterk gestegen.

Dus vandaag, 26 november 2006, hebben we 68 kyot'homes van de 108 geregistreerde die volledige gegevens hebben. Dat is 63%, 3 maanden geleden hadden we 56%. "

CO2-emissiestatistieken

Voor je bijnaam is het geregeld, voor de stookoliecoëfficiënt is het 2.98 en je moet het Rulian vragen, maar er is zeker een goede reden.

Ik herinner je dat
- in het artikel zijn het de statistieken die zijn opgelost voor 26 november, maar door in te loggen, heb je toegang tot de statistieken in realtime ("rangschikking" in het rechtervak)

- Om je bijnaam te zien in plaats van ***, moet je weergave in je profiel toestaan.

- In het profiel kunt u nu uw oplossingen, technieken of problemen beschrijven. Ze worden later gebruikt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 113-gasten