Studentenproject waterstofmotor

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
TRACK-project
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 27/10/06, 08:40

Studentenproject waterstofmotor




par TRACK-project » 27/10/06, 08:57

Hallo,

Wij zijn een groep studenten in het 3e jaar van de technische school (Hautes Etudes d'Ingenieurs in Lille, voor degenen die weten : Cheesy: ...). Als onderdeel van een project moeten we de creatie en werking van een voertuig met een thermische waterstofmotor bestuderen. Er doen zich dus verschillende problemen voor ons voor: opslag, productie, enz. :schok:
De belangrijkste vraag blijft echter hoe de motor zelf werkt op waterstof. Hoe is het mogelijk? :| We weten dat er "ombouwkits" zijn die kunnen worden aangepast aan een benzinemotor. Kunt u ons hier meer over vertellen? :?

Sommigen van jullie hebben misschien al je eigen voertuig aangepast... Misschien kunnen we contact met je opnemen...

Bedankt voor uw antwoorden en tot snel.
Dernière édition par TRACK-project de 01 / 11 / 06, 15: 24, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 27/10/06, 13:18

welkom mannen

er gebeuren interessante dingen bij jou in de buurt:

Ik verwijs u naar de website van een Rijsel bedrijf, het is geen pure H2-motor, maar ze hebben waarschijnlijk veel dingen voor u
toon - verberg (verwijder waar van toepassing)

http://www.h2-developpement.fr/Francais/appli_bus.html

Bedankt dat u ons op de hoogte houdt.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
TRACK-project
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 27/10/06, 08:40




par TRACK-project » 27/10/06, 19:46

Ja, we nemen momenteel contact met hen op. In werkelijkheid was het onze verantwoordelijke leraar die ons vanochtend tijdens een bijeenkomst de informatie gaf... Maar bedankt, het is al heel aardig van u dat u in ons geïnteresseerd bent.

Nog andere suggesties misschien?

A bientôt.
Dernière édition par TRACK-project de 01 / 11 / 06, 15: 23, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 28/10/06, 17:36

je kunt eventueel een kijkje nemen op de laatste pagina's van "verbeterde elektrolyse", daar staan ​​een paar links over het gebruik van waterstof
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
TRACK-project
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 27/10/06, 08:40




par TRACK-project » 17/11/06, 19:25

Hallo iedereen!

Daar zijn we weer na een periode van stilte...


We kregen een interview met een manager van het H2-ontwikkelingsproject. Deze uitwisseling was erg interessant. We hebben geleerd dat het doel van dit project is om aan te tonen dat het mogelijk is tegen lagere kosten (toch 10 euro, maar voor de fabrikanten is dit een schijntje) om een ​​000-liter benzinemotor zo aan te passen dat deze dual-fuel met waterstof kan zijn. . De belangrijkste wijziging is de installatie van een ombouwkit op injectieniveau. Hij wordt aangedreven door waterstofgas onder druk (2.0 bar) en ondergaat 250 uitbreidingen: een eerste blijkbaar vóór de kit zelf (de druk daalt naar 2 bar) en vervolgens één in de kit met daarin een railuitbreiding (10 bar). omvat ook een computer die is aangesloten op de computer die op de benzinemotor aanwezig is. Hiermee kunt u de injectie regelen en de waterstofstroom regelen.

Tot zover de belangrijkste principes. Maar we willen graag meer details over deze conversiekits. Wat is de gedetailleerde samenstelling ervan? Misschien hebben sommigen van u deze apparaten al in uw voertuig geïnstalleerd?

Bij voorbaat dank voor uw antwoorden.
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 124-gasten