Uitleg pantone: scripties en hypothesen

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 16/07/09, 13:07

Hallo coucou789456
coucou789456 schreef:... uiteraard moet er een relatie zijn tussen de gecreëerde vortex (het resulterende geïnduceerde magnetische veld) en de efficiëntie van de reactor. bovendien is er, nog steeds volgens Pantone, een hot spot aan het einde van de reactor, in de holte aan het einde van de staaf: deze moet misschien fungeren als een resonantieholte, waarin de transformatie van het gasmengsel zeker tot stand zal komen .

aan de andere kant, volgens wat is gepubliceerd of gezegd door bepaalde onderzoekers, heeft deze hotspot natuurlijk een hogere temperatuur dan die van de uitlaat, wat zou proberen te bewijzen dat het dan niet nodig is om de reactor in de uitlaatpijp te bouwen (wat de constructie en installatie van de reactor in elk voertuig aanzienlijk zal vereenvoudigen)


Deze Pantone-temperatuurmetingen en andere onderzoekers, we zouden ze graag in detail willen zien, met een minimum aan motorparameters enz. Zie het plan van de reactor om in de meer concrete dingen te blijven en gemakkelijker te exploiteren voor interpretatie. Ik had vaak de indruk dat we het niet allemaal over hetzelfde hadden...
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 16/07/09, 13:16

hallo

inderdaad, ik geef toe dat er weinig wetenschappelijke nauwkeurigheid in deze verklaringen zit... dat is gedeeltelijk de reden waarom ik vaak werkwoorden in de voorwaardelijke zin gebruik.

jeff
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Pantone-verklaringen: stellingen en hypothesen




par Christophe » 30/08/19, 23:48

Ik heb een verklarend document gevonden...uit 2005/2007...voor degenen die er op terug willen komen...je weet maar nooit

0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 139-gasten