Hoe ga je niet depressief zijn ....

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
dromer
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 199
Inschrijving: 09/11/06, 14:17
Plaats: Waterloo, België




par dromer » 14/11/06, 18:45

En ik ben het helemaal met je eens.

Maar aangezien we niet weten wat ons doel is, is het moeilijk om het "weg te leggen" door te zeggen dat bepaalde dingen gewoon niet onze verantwoordelijkheid zijn en dat het niet onze reden is om op aarde te zijn.

Altijd hetzelfde debat tussen lot en vrije wil : Cheesy:

Ik geloof een beetje in beide, afhankelijk van het onderwerp, ook al lijkt het paradoxaal.

En je hebt ook gelijk over de "probeer alleen te leven zonder familie", dat is mijn geval en ik heb inderdaad veel tijd om na te denken en mezelf te informeren, en ik ben niet van plan om me te settelen of om eventuele nakomelingen te krijgen, kwestie van gebrek aan hoop in de toekomst.

Maar dat kan met de leeftijd veranderen, zodat de komende jaren om klimatologische / maatschappelijke redenen niet alles kapot gaat :)

dromer
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 14/11/06, 19:01

dromer schreef:
En je hebt ook gelijk over de "probeer alleen te leven zonder familie", dat is mijn geval en ik heb inderdaad veel tijd om na te denken en mezelf te informeren, en ik ben niet van plan om me te settelen of om eventuele nakomelingen te krijgen, kwestie van gebrek aan hoop in de toekomst.

Maar dat kan met de leeftijd veranderen, zodat de komende jaren om klimatologische / maatschappelijke redenen niet alles kapot gaat :)

dromer


Het was een antwoord op de vraag van André, maar ik zei niet dat we alleen moesten zijn.
Anders is het niet omdat je met iemand bent dat je verplicht bent om kinderen te krijgen, en gelukkig maar!
Ik hoop echt dat je iemand zult ontmoeten die net als jij zal zijn en dan kan je leven 360° veranderen!
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 14/11/06, 19:13

lau schreef: je leven kan 360° veranderen!


nee niet 360, het is een volledige rotatie kom je terug naar het startpunt.
niet meer dan 180° : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
sam17
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 253
Inschrijving: 14/02/06, 13:57
Plaats: La Rochelle
x 1




par sam17 » 14/11/06, 19:52

Christophe schreef:Stil... iedereen heeft zijn eigen mening: https://www.econologie.com/articles-2619.html


ik was niet op de hoogte. :!: Dat gezegd hebbende, over het algemeen hebben ze al veel gelobbyd in de goede richting, waardoor ik denk dat mijn geld niet uit het raam wordt gegooid. :?

Dat gezegd hebbende, als je een organisatie of ngo kent die het beter doet, ben ik geïnteresseerd. Ondertussen vond ik Greanpeace minder erg, zelfs na het lezen van je nieuws.
0 x
--
Geduld is een boom waarvan de wortel is bitter, waarvan de vruchten zijn erg lief.
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 14/11/06, 22:19

zac schreef:
lau schreef: je leven kan 360° veranderen!


nee niet 360, het is een volledige rotatie kom je terug naar het startpunt.
niet meer dan 180° : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

@+


Precies was het om te zien of je het nog steeds volgde op de forum Beeld
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 15/11/06, 00:11

sam17 schreef:Dat gezegd hebbende, als je een organisatie of ngo kent die het beter doet, ben ik geïnteresseerd. Ondertussen vond ik Greanpeace minder erg, zelfs na het lezen van je nieuws.


Uh ...ecologie.com en dit forum ? : Cheesy:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 234-gasten