Partij van het milieu de 30ème !!!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Ga je met ons mee voor deze prachtige dag?

De peiling is verstreken op 28 / 09 / 19, 09: 55

ja
1
25%
Ja met mijn familie
1
25%
Ja met mijn vrienden
0
geen stemmen
Ja voor het programma van de dag
0
geen stemmen
Ja, ik zou voor het concert komen
0
geen stemmen
Ja, ik kom van 11h tot het einde van de nacht!
1
25%
Helaas kon ik dit jaar niet komen, hoewel het de 30ème is
1
25%
 
Totaal aantal stemmen: 4
de Loubatas
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 09/08/19, 09:37
x 1

Partij van het milieu de 30ème !!!




par de Loubatas » 09/08/19, 09:55

De dag van het milieu is een evenement dat u absoluut moet bijwonen in september!
Volledig gratis, we bieden tientallen activiteiten voor kinderen en volwassenen, conferenties, een show en concerten. Meer dan dertig stands tonen u hun gevarieerde activiteiten.
Deze dag is een gelegenheid om het ecogite van Loubatas, de autonome plaats en de geïsoleerde plaats te ontdekken, en te genieten van een dag in het bos.
Zelfgemaakte gerechten worden 's middags geserveerd en scharrelsoep wordt' s avonds geserveerd. Een verfrissingsbar met lokale producten is de hele dag en avond beschikbaar.
Voor onze 30e editie organiseren we een concertprogramma (altijd gratis) van 18h30.
De sfeer is goed en vriendelijk, iedereen zit in deze heterogene programmering.
Vind het gedetailleerde programma op https://www.loubatas.org/la-fete-de-lenvironnement/ of op Facebook https://www.facebook.com/loubatas/?ref=br_rs
toebehoren
Affiche2019sla-page001.png
2019-poster voor milieudag
FE dagprogramma 2019.png
Programma van de dag
Avondprogramma FE 2019.PNG
Programma van de avond
FE-avondprogramma 2019.PNG (412.3 KIO) Toegang tot 2797-tijden
1 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13713
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Festival of the Environment 30ème !!!




par izentrop » 10/08/19, 12:14

0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 272-gasten