Meer 100 installaties ketels pellets ...

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Avatar de l'utilisateur
vanagaz1961
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 38
Inschrijving: 16/12/08, 15:21
Plaats: Namur België

Meer 100 installaties ketels pellets ...




par vanagaz1961 » 14/04/10, 21:25

Hallo,
Meer dan 100 Paradigma pelletketelinstallaties in minder dan twee jaar in bedrijf, met of zonder verwarmingsbuffer, met of zonder sanitair, met of zonder zonne-energie, van 8 tot 56 kW, met alle soorten silo’s, met competentie, ernst en professionaliteit.

plus service: 24-uurs hotline voor probleemoplossing + bewezen after-sales service + database voor aankoop van bulkpellets/zakken bij een van de beste Waalse producenten/transporteurs ....
het verdiende een website: http://www.technifluides.be/

Gewoon, als het goed is, moet je het ook zeggen!

Het verandert critici, positief of negatief;)
De eerste in Wallonië (België) wordt je niet toevallig, alleen door hard werken, koppigheid en vakmanschap!
Ik hoop je te lezen, je te ontmoeten, je te adviseren!
Pierre
0 x
Sprl Technifluides GmbH
Pierre Mehaignoul
Uw partner verwarming en sanitair
Fachmann für Sanitär und Heizung
Pellets und Haustechnik
http://www.technifluides.be/
Wépion België
Truer
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 19/07/19, 15:17

Re: Meer dan 100 pelletketelinstallaties ...




par Truer » 19/07/19, 15:32

Het bedrijf van M Mehagnouil kwam bij mij tussenbeide om onze ketel te repareren, hij stuurde ons een schatting van € 1533.
Tijdens zijn tussenkomst hebben we hem dezelfde dag nog een bedrag van € 1000,- contant betaald en het saldo overgemaakt.
Drie dagen na de reparatie viel de ketel terug en ging kapot. De heer Mehaignuil heeft ons telefonisch gevraagd het defecte onderdeel aan hem terug te sturen voor omruiling, dat hebben wij gedaan. Na 6 maanden e-mails en telefoontjes van ons hebben we, ondanks zijn beloften tot nu toe, niets van hem ontvangen. 6 maanden met een kapotte ketel, ik zoek een remedie tegen deze oneerlijke persoon.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 292-gasten